Hoi Hoi, Ik plaats hier even een berichtje namens een vriendin van mij. Zij zit eigenlijk nauwelijks op het forum, maar zit toch ergens mee. Begin april heeft zij een miskraam gehad. Ze was toen bijna 6 weken zwanger. In het ziekenhuis op de echo was alleen nog verdikt baarmoederslijmvlies te zien. Ze hebben geen bloed getest ivm een mogelijke bbz. Eenmaal thuis verloor ze flink bloed en stolsels. Dit heeft zo'n week geduurd. 3 weken later deed ze voor haar eigen nog een test en die gaf inderdaad niet zwanger aan. Toch nu bijna 2 maanden verder blijft ze wat klachten houden, zoals bultjes op borsten, erg opvallende aders op borsten. Ze is inmiddels wel ongesteld weer geworden. Zijn dit gewoon nog na verschijnselen van een miskraam? Kun je bij een bbz toch negatief testen of dient deze dan altijd positief te zijn? Groetjes Sannie
mijn testen zijn nooit positief geworden. ik wist zeker dat ik zwanger was maar alles bewees het tegendeel. toen ik geopereerd werd was ik 9 weken. gewoon hcg later prikken dus!!
Ik zou zeker HCG laten prikken! Wat ik heb meegemaakt lijkt er erg op, ze dachten aan een miskraam, had ook alleen verdikt slijmvlies op de echo, heb ook veel bloedverlies gehad (eerst af en toe, daarna 2 weken niks, daarna een week lang bloedverlies, toen weer even niks en daarna alweer bloedverlies). Het bloedverlies kan lijken op een ongesteldheid. Als ze zich nog zwanger voelt moet ze beslist aan de bel trekken, even aansturen op HCG prikken want dat biedt ongetwijfeld uitsluitsel. Veel sterkte en succes!!
Ik heb haar ook aangegeven dat ze moet laten prikken op hcg. toch denkt ze wel dat het echte ongesteldheden zijn geweest die ze na de miskraam heeft gehad, nm netjes na 28 dagen werd ze ongesteld. kan het dan toch dat dit een bbz is? waar merk je dit nog meer aan? gr sannie
ja dat had ik ook. de (echte) klachten komen er pas later uit, maar ik bleef pijnlijke boobs houden en misselijk enz. dit ging wel weg en toen dacht ik hmm ik zal het verbeeld hebben, en toen lag ik op de ok.