pfff even klagen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mammatje89, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Hoi Dames,

Ik wil even van me af schrijven hoor..

Wij zijn in augustus gestopt met de pil omdat we graag een 2e kindje willen.
    September me 1e ongi gehad, en daarna was het raak. We zijn zwanger. Al na een paar weken verloor ik een hevige plas bloed. We zijn toen na een paar dagen naar de vk geweest, echo gemaakt en we zagen een baby met een hartslag. Yes. niks aan de hand dus.
    Een week later ging ik winkelen, toevallig in de buurt even in me uppie. En ik voelde het al, er liep iets langs me been. Ik snel de auto in naar huis, en ja hoor weer een hele lading bloed eruit. Maarja ik dacht het kan geen kwaad heb de echo gezien niks aan de hand.
    Met 8 weken weer een echo, en helaas, het hartje klopte niet meer. Weer een teleurstelling (we hebben voor onze dochter ook een mk gehad).
    Met de vk besproken dat ik met bijna 9 weken zwangerschap gecurreteerd zou worden.

Nou zo gezegt zo gedaan, 29 nov gecurreteerd. 2 weken bloed verlies gehad.
    Toen heb ik op 22 en 23 december 2 dagen gebloed. Voor mijn gevoel was dit mijn 1e menstruatie na de mk. Het was dan wel maar 2 dagen maar wel echt een ongesteldheid met bloed en krampen.

Tot op heden heb ik nog steeds niks van de duivels gezien. Maar ook al 100 testen gedaan en allemaal negatief. En ook alle soorten testen. kruidvat, cb digitaal, cb plus, huismerken, dipsticks.

Ik word hier zo moe van. Ik weet niet waar ik aan toe ben. Ben ik nu zwanger? ben ik nog aan het ontpillen? Waarom doet me lichaam zo?

En ik ben zo blij voor de meiden die positief testen. Maar soms doet dat ook wel pijn want wij willen ook weer een positieve test. Iedereen om ons heen is zwanger of net bevallen.

Pffff ik weet het allemaal even niet meer.....

2. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat erg van je miskraam en dan je 2e ook al, erg vervelend! Op de hoeveelste dag zit je nu in je cyclus?

Ik snap heel goed hoe je je voelt, behalve het gevoel over de miskramen, want die heb ik gelukkig (nog) niet hoeven meemaken!

Ik zit op mijn 60ste dag van 2e cyclus en wel symptomen, maar negatieve testen. Zou oneerlijk om niet te weten waar je aant toe bent. En idd iedereen om ons heen wordt zwanger en dat willen wij ook zo graag. Nou zitten we nog maar in de 2e ronde, maar toch, als je iets graag wil!!

Heel veel sterkte en mogen we snel duidelijkheid krijgen, dat wachten worden we niet goed van nou!

liefs

3. chila

chila Niet meer actief

Hey meis,

Wat ontzettend naar voor je.
    Ik snap ook hoe je je voelt maar dan ook zonder de miskramen.
    Ik ben al wat eerder dan jou gestopt met de pil, daarna netjes een paar menstruaties regelmatig gehad en nu zit ik al op dag 110 en nog niks te bekennen. Heel naar! Ben nu doorgestuurd naar de gyneacoloog en nu maar weer wachten. Heb eerder een echo gehad en daarop waren eitjes te zien die klaarstonden. (had hier ook een topic over geopend) Maar tot nu toe nog steeds geen menstruatie en pas over 4 weken de volgende afspraak.

En ook hier wordt iedereen maar zwanger behalve wij. Hoever ben je nu in je cyclus? Anders toch misschien eens langs de dokter...

Heel veel succes en mag je snel duidelijkheid hebben!

4. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Je kan nog goed aan het ontpillen zijn maar je cyclus kan door de mk ook wat in de war zijn. Het is heel erg moeilijk maar als je realistisch kijkt zijn jullie nog maar net begonnen, ronde 3 nog maar toch?. Geef het tijd. Probeer niet te veel naar anderen te kijken.
    Heel veel sterkte met het verwerken van jullie verlies.

5. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Kun je de vk trouwens niet bellen?
    Volgens mij is het vrij normaal dat je cyclus nu langer is maar misschien dat ze je meer gerust kan stellen.

6. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Dikke knuf voor je! Gooi t er lekker uit, daar is dit forum voor!
    De wens voor eindelijk eens een posi test herken ik wel, hoop er al 32 maanden op. Een miskraam lijkt me echt onwijs naar!!!! Nogmaals dikke knuf en duim voor je dat t snel raak mag zij!

7. Truus84

Truus84 Lid

4 dec 2011
    61
    0
    0
    Hey,
    Wat erg voor jullie dat je nu al je 2de miskraam hebt gehad.
    Ik heb het ook (nog) niet meegemaakt maar wel bij 2 vriendinnen van mij.
    En inderdaad zoals Cybje al zegt gooi het er lekker uit daar is inderdaad dit forum voor dat je af en toe lekker je hart kunt luchten.
    En dat wachten is echt een rot situatie ik heb het de vorige ronde gehad en toen bleek dat de clomid niet was aangeslagen en dat ik dus geen eisprong gehad had.
    Nou heel veel sterkte en een dikke knuffel.

Deel Deze Pagina