Hey meiden, Ik lees hier veel over menstruatie krampen in de eerste en laatste weken van de zwangerschap. Nu heb ik ze echter zo sinds week 30/31 ook weer regelmatig, gister kon ik bijna niet op of neer van de buikpijn. Kleine was/is al ver ingedaald volgens laatste co vk en inwendige echo. Dus indalingsween lijken het niet te zijn. Kunnen het ook oefenween zijn bijv.? Want de pijn komt, blijft even en zakt dan weer. Kan er ook zo weer uren geen last van hebben.. Verlies ook weer wat helder slijm.. is dit gewoon/normaal het laatste trimester of is het niet allemaal wat aan de vroege kant? Ik meld het zoiezo bij de vk as donderdag maar was ff benieuwd naar jullie ervaring!
Nou normaal is het niet, die kampen wel dat is wel redelijk normaal maar in combinatie met slijm kan het een naderende bevalling zijn ik zou ff je vk bellen lijkt op een slijmprop die je aan het verliezen bent dat is niet erg duw groeid wel weer aan maar in combinatie met die kampen lijkt het me reden genoeg om er ff naar te laten kijken vooral om dat je kleine al is ingedald.
Zou ook even de VK bellen voor de zekerheid, donderdag is nog best er weg en krampen icm slijm lijkt me misschien niet nu al de bedoeling! Beter 1 keer te vaak bellen, dan te laat zijn, succes!
Mmmm tsja dacht zelf ook wel dat het een beetje vroeg was voor die combie.. Ik kijk t nog ff aan en als t zo blijft bel ik ze wel ff.. Voel me verder niet anders en prima dus vandaar dat ik me nog geen hele erge zorgen maak.. Bedankt in ieder geval!