Zeeuwse mama's (in spé)?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Meris, 10 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames

ja zal jullie zeker op de hoogte houden:)

vooralsnog merk ik niets dusja....het hoeft natuurlijk ook niets te zeggen dus wie weet duurt het nog wel dagen..!... hoop het niet natuurlijk! hahaha

@einad ik hoop dat jullie wens snel in vervulling zal mogen gaan:)

2. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    En is er al een nieuw Zeeuws babytje geboren? Hahaha

3. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Meris wat een scheetje! En roodkapje jij hebt ook een prachtig meisje, maar ik had de foto's al gezien op je sit :)

Koninginnendag gaan wij altijd naar bergen op zoom naar de rommelmarkt, vind ik echt leuk om daar lekker te struinen. Volgend jaar zal ik even moeten zien of het wel gaat want dan zit ik met 2 kleintjes. In ieder geval niet naar wemeldinge veel te druk en eerlijk gezegd zou ik anders niet eens durven na wat er gebeurd is...

Sanne spannend zeg! Kan toch niet lang meer duren dan zou ik denken... we horen het het wel!

Tammy welkom en leuk zo een groot gezin!!

Einad moeilijk lijkt me dat zeg als het zo lang duurt, bij mij was het beide keren gelijk raak maar dat was totaal onverwacht. Mij was verteld dat ik nooit spontaan zwanger zou kunnen raken en beide keren was ik net onder behandeling bij het ziekenhuis en ik zou bijna gaan beginnen met clomid bleek ik beide keren al vanzelf zwanger.
    Heel veel geluk gehad dus... ik hoop dat het met clomid gaat lukken. Ik ken wel veel mensen in mijn vriendenkring en omgeving bij wie het ook niet spontaan wou lukken, maar bij iedereen is het uiteindelijk wel gelukt. Komt vast wel goed!

4. Sannehai

Hoi dames..

nee nog geen nieuw zeeuws babytje.. jammer he.. haha .. totaal Nergens Nergens last van.. dus denk dat het ook nog gewoon wel lang zal duren...

we zullen wel zien.. afwachten geblazen;)

groetjesss

5. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Hè jammer Sannehai

6. @ all, bedankt voor de bemoedigende woorden! Vind het erg fijn om te lezen. Morgen moet ik bloed gaan laten prikken om mijn Progesteron gehalte te meten. De clomid is niet altijd fijn, vaak last van depri bijwerkingen maar ik heb het er voor over!

@ tammy77, echt leuk vier kinderen! Mocht ik ook ooit een jongetje krijgen dan gaat hij ook Nathan heten ;)

@ Sannehai, je houd ons wel in spanning hoor!

7. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Einad, ik had ook behoorlijk bijwerkingen. Was echt een heel ander mens (in negatieve zin dan!) met Clomid.

8. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Heb net de site weer ff veranderd, ziet er weer heerlijk herfstachtig uit

9. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Wat een rust hier....

Nog geen baby geboren?

10. Sannehai

haha nee.. nog geen baby.. jammer he..;)

wel nog steeds wat oud bloed verlies, en af en toe wat krampjes.. maar nix serieus helaas..;) hahahaha dus nog steeds afwachten geblazen:p

11. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Het is dan wel lekker aan het rommelen. Spannend hoor!

12. Roodkapje1979

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Kwam ook ff spieken voor babynieuws ;) Faye werd geboren met 39w4d dus wie weet? haha

Maare succes hoop dat t snel doorzet!

13. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    iedere keer als ik deze open (vandaag op mijn werk een paar keer vlug) dacht ik: en en en en??? maar nee hoor niks;)
    leah is geboren met precies 38weken, dus wie weet:D

14. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Hoihoi,

Manouk met 41 + 2, dus dat hoop ik echt niet voor je :D
    Mijn schoonzusje was afgelopen zondag uitgerekend.. Spannend hoor.

Manouk was echt niet in haar hum vanavond. Wilde maar niet slapen.. Maar het is 4 dagen na haar prikjes, dus dat zou het weleens kunnen zijn. Zit net even op de bank na een lange dag werken, geloof dat ze nu slaapt :)
    En Marinus is natuurlijk weer eens lekker aan t trainen, grrrr :x

Groetjes!

15. Roodkapje1979

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Brenjomi; nog gefeliciteerd met jullie meisje! Leuk feest gehad?

16. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    bedankt voor de felicitatie. het was erg leuk. best druk maar het kwam gelukkig geleidelijk dus het viel mee:)

aan het genieten van de taart in haar stoel:D
    ze vond het beetje vuurwerk op de taart best leuk, niet eng ofzo (net iets meer dan sterretjes, wat je in een film op een taart ziet)
    en was van de rest ook niet echt onder de indruk ;)

17. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    en nog een foto van net onder de douche:
    (een paar dagen geleden)

18. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Aaaah wat een schatje, en wat een mooie oogjes!

Die taart was echt leuk zo te zien, kwam die van de bakker?
    Lijkt me ook zo leuk zo'n eerste verjaardag. Hoe hebben jullie het geregeld met de visite, vrije inloop de hele dag of op bepaalde tijden?
    Heb je trouwens om specifieke kadootjes gevraagd of niet, zit (nu al) te twijfelen.. Misschien staat dat een beetje raar als je bv om kleding vraagt ipv speelgoed of juist andersom.

19. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    de taart heeft een vriendin van mijn moeder gemaakt, is ze 23uur aan bezig geweest. hobby:D
    had op het kaartje gezet:
    om 10uur ben ik wakker en hebben we taart van een echte bakker.
    om 19uur ga ik naar bed en is het uit met de pret:D
    de visite kwam om 10:05:) en rond 12uur was iedereen weer weg. dan rond half2 weer, dus dat viel mee. en om 18:55 gingen we aan tafel (zussen met kroost bleven eten en waren om friet geweest) en toen was het huisje weer zo goed als leeg. dus dat was lekker. ook voor mezelf;)
    en de meeste mensen vroegen wat ze wilde voor haar verjaardag. heb zelf al 2-3maanden geleden een lijstje gemaakt met wat ik wel wilde hebben (of leah) en kon gebruiken. ook praktische dingen. en als mensen het vroegen iets van de lijst gezegd (moest wel opletten dat ik niet 1ding aan meerdere mensen vroeg;))
    ze heeft niet zo heel veel speelgoed gehad, viel mee. dus van het geld wat ze gehad heeft ga ik nog wel iets kopen.
    little people lijkt me wel erg leuk (en van mijn zus krijgt ze nog iets, want die wist niet wat ze moest kopen en ging eerst de visite afwachten wat ze allemaal kreeg, doe ik bij mijn neefjes ook;))

hier de taart, de vulling was aan de ene kant mokka en de andere kant aardbei:D (en alle details waren er, het was high tea:D en een hekje er omheen met een deurtje enzo, supermooi gedaan)

20. @ brenjomi, nog gefeliciteerd met je dochtertje. Wat een mooi meisje is het! Hele leuke taart ook!

@ sannehai, ik kom iedere dag even spieken of het al zo ver is ;)

@ all, vrijdag krijg ik de uitslag van mijn progesteron gehalte, ben erg benieuwd..

Deel Deze Pagina