Oeh, spannend... Zal voor je duimen! Heb je je progesteron al vaker laten testen of is dit de eerste keer? Waar heb je eigenlijk al je onderzoeken etc, in Rotterdam?
@brenjomi Nog gefeliciteerd wat een lekker schatje zeg, echt leuke foto's. en de taart.. super zeg echt heel leuk! goedzo dat het een geslaagde dag was @enaid ik ga voor je duimen meid!! spannend hoor.
39w4d! Dus kom maar Baby Sannehai! Wow wat een mooie taart zag ik voorbij komen! Brengt me meteen op iedeen voor Faye dr verjaardag! Binnenkort eens uitzoeken hoe of wat.....
@ meris, dit is de eerste keer dat mijn progesteron word getest. ik ben nog steeds onder behandeling in vlissingen maar nu wel bij een andere gyn, die vorige heeft dit nooit getest en rommelde ik maar een beetje aan. mijn vriend en ik hebben besloten om tot het einde van het jaar hier te blijven en dan verder te gaan kijken. ik wilde eerst naar roosendaal maar hoorde niet zulke positieve verhalen daarover dus misschien toch naar rotterdam dan, maar ik hoop dat het niet nodig is. @ sannehai, bedankt voor het duimen, is het nog rustig bij jou ?
Brenjomi, mooie spam en supermooie taart (en dat zegt een bakkersvrouw haha..) En natuurlijk ook nog gefeliciteerd. Einad, spannend hoor die uitslag. Laat je het even weten. Welke 'geweldig leuke' gynaecoloog heb je in Vlissingen als ik vragen mag?
Wat een schatje!!! Heerlijk met die laarsjes Maar dan kom ik bij jouw bakker een taart halen volgend jaar haha
@ corina, wat een lieve foto's! Echt een schatje! ik ben onder behandeling bij gyn Me......, weet je dan wie ik bedoel ? ik vond de andere M niet zo heel sympatiek.
@einad en.. weet je al iets.. of weet je hoelaat je de uitslag krijgt? spannend hoor meis, ik duim voor je. hier vandaag naar de v.k. geweest.. behoorlijk eigenwijze beeb want die is Nog niet ingedaald.. hahah nu moet ik maandag naar ziekenhuis naar de gyn, gaan ze ff echo doen om alles te chekken enzo, maar de v.k. maakte zich geen zorgen, was meer voor de zekerheid enzo. moet dus wel persee in ziekenhuis bevallen als vliezen eerst breken, en als ik eerst weeen krijg moet ik ook niet te lang wachten met bellen, want dan willen ze ook snel komen kijken of hoofdje wel goed indaald, en als dat niet zo is, dan alsnog naar he ziekenhuis....bah.. hoop toch echt gewoon thuis te kunnen bevallen.. en owja, ze zei ook nog dat 70% vd vrouwen die zwanger zijn van hun 1e kindje, overtijd lopen... nou.. ben ik dus ook weer mooi mee groetjes!
Ow balen zeg, hij/zij zit vast nog veel te lekker. Bij mijn schoonzusje ook nog geen beeb, die was afgelopen zondag uitgerekend. Wel fijn dat je maandag even voor een echo mag. Kan je je beeb weer eens zien, al zie je hem/haar liever in het echie natuurlijk. Ik duim ook voor je mee hoor einad!! Ow denk dat je onder behandeling bent van de gyn die Manouk heeft gehaald, best een leuke jonge knul (voor een gyn dan ). Die andere M. vind ik echt 3 keer niks, daar moest ik heen voor mijn miskraam, toen reageerde hij zo bot op mijn vragen..
@ meris, ja het is wel een aardige jonge gyn, die andere heeft weinig gevoel... ik vond d.b. ook niet al te vriendelijk, ken je die ook ? @ sannehai, het is bij jou vast nog lekker warm... hopen dat jij bij de andere 30 procent hoort ik word gebeld tussen 12.00 en 13.00 maar het spreekuur zal vast uitgelopen zijn, dus dat word nog even wachten...
Nee die heb ik nooit gehad, was verder ook gewoon onder controle bij de vk. Maar ik moest helaas naar het ziekenhuis en toen heeft Me..... de bevalling begeleid. Is d.b. die vrouw?
haha, mijn gyn. heet ook Me...... maar die zit in knokke. @einad, ik kijk steeds stiekem of je al uitslag hebt, hopelijk loopt het niet teveel uit. hopelijk is alles goed. @sannehai, had je ook nog geen ontsluiting of veweking ofzo? ik had de donderdag voor mijn bevalling al 3cm en 2weken ervoor al 1-2cm dus dat viel mee. kwam in het ziekenhuis met lichte zeer in mijn rug (steekjes) en verloor steeds een beetje vruchtwater. toen bleek ik al 5cm te hebben, dat was ideaal. (ze zeggen dat de eerste 5cm het zwaarst zijn??) succes
@ meris, d.b. was een man, de jonge m is voor hem in de plaats gekomen. mijn waarde was 34, dus opzich is dat wel een goede eisprong geweest maar helaas zegt dat nog niks over het zwanger zijn...