Zeeuwse mama's (in spé)?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Meris, 10 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    en dan??? na die 6dagen? weer bloedprikken??
    ik moet nog 8dagen wachten en dan is mijn vriend eindelijk weer thuis:D hopelijk heb ik dan ongeveer net mijn eisprong (is dan 2weken geleden dat ik ongesteld werd) en hebben we dan een goede kans;)
    ik blijf voor jou ook duimen, het is je gegunt:)

2. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Einad, die goede uitslag heb je dan toch mooi weer binnen. Voor de rest is het dan weer afwachten.
    Weet idd welke Me... je bedoeld. Die andere M... is een grote klootzak, sorry dat is het zo zeg. Nare ervaringen mee.

Brenjomi, zijn jullie voor de 2e aan de klus?

Pff.. voor de rest ben ik het ff kwijt. Moest dan ook ruim 2 pagina's bijlezen.

3. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @corina, eigenlijk voor de 3de. ik was in juli zwanger, maar dat is een miskraam geworden kwam erachter bij 9weken dat het vruchtje met ongeveer 7weken gestopt was met groeien. heb wel een echo gehad mat 6,3weken en het hartje zien kloppen.
    omdat mijn vriend 3maanden weg is en 3maanden thuis hebben we niet zo heel veel kansen;)
    ik ga bellen of ik volgende week vrijdag op nacontrole kan naar de gyn, dan hopen dat ik een echo krijg om te kijken of alles goed is en misschien dat hij dan kan zien of ik een eisprong zal krijgen? (eitje onderweg ofzo??) als hij net thuis is hebben we toch de meeste kans dat het lukt (qua klussen dan;):D)

4. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    O jee dat is wel behoorlijk balen Brenjomi.
    Lijkt me echt vreselijk.
    Jammer dat je vriend zo veel weg is, je hebt dan inderdaad een stuk minder kansen als een ander. Toch wel extra spannend dan.

5. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    ik hoop ook dat het vlug lukt omdat hij dan de eerste (slopende, spannende tijd) thuis is. vorige keren vond ik dat niet zo erg, bij leah was hij met 7weken weg en met kruimel bij 6,5. maar nu hoop ik dat hij toch zeker tot een week of 8-10 thuis is, want vooral de echo na de 8weken is doodeng nu.
    ik ga naar belgie, daar krijg je vlugger een echo:) of ja, wij nederlanders toch;)

6. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Ja klopt in Belgie doen ze veel vaker echo's maken.

7. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames

@einad fijn dat je een goede uitslag had, nu maar hopen dat het raak is! *duimduimduim*

@benjomi jullie dus ook weer voor een wondertje bezig, wat vervelend dat je een tijdje geleden een mk hebt gehad. zou we fijn zijn als je man dan nu de eerste tijd lekker thuis zou kunnen zijn ja. ik duim ookvoor jou :D

@ ik weet even niet meer wie het vroeg, maar ik weet niet of ik ontsluiting heb.. ze heeft nog nooit gekeken ofso? doen ze dat normaal dan al voor de 40 weken? dat was wel fijn dan bij jou dat je zo op de 5cm ontsluiting zat, voordat je het wist! en ja, dat zijn de langste cm die je moet gaan volges mij ja de eerste 4 ofso. haha

nou morgen is hier dus De datum... maar wat jullie zeggen, vast erg lekker warm in mijn buikie;) tis ook geen weer ook natuurlijk om dr nu uit te komen;) hahahaha

groetjes!

8. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    hahaha, ze geven morgen beter weer:D dus dan zal sannehai-baby wel komen;)
    ik vroeg het van de ontsluiting. ik ga bij een gyn. weet niet of dat verschil maakt? hij heeft bij 36weken al eens gevoeld (gelukkig wist ik dat niet van te voren, want vond het doodeng, maar het viel reuze mee, vond het ook geen zeer doen) (die man heeft wel heeeellleee grote handen:))
    bedankt voor het duimen:)

9. Sannehai

hahha oke, nee ze de v.k. heeft eigenlijk nog geen een x van onderen gevoeld of wat dan ook hahaah;)

wie weet als ik maandag naar de gyn moet, dat die dan daar ook naar kijkt? ik zou het niet weten hoor.. zou die ook een inwendige echo willen doen of? denken jullie van niet?

10. Sannehai

enne no thnx voor het duimen he ;)

11. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    nee volgens mij doen ze nu gewoon een uitwendige echo. inwendig is (voglens mij) als er uitwendig niet veel te zien valt. dus in het begin van je zwangerschap.
    en die inwendige echo's houden ook niks in. het is even koud en hard :D maar het doet geen pijn ofzo (bij mijn gyn. toch niet)
    in het begin zag ik heel erg tegen inwendige echo's op. nog nooit bij een gyn. geweest en nog nooit door een andere arts onderzocht geweest daar. maar als ik die man nu zie laat ik bijna vanzelf mijn broek zakken hahahaha:D

12. Sannehai

hahha ja, ik had bij 32 weken een extra echo, en daar wouden ze ook nog even inwendig kijken, ging om de ligging vd placneta, maar die was allemaal goed.

naja ik zal het wel zien.. ;) vond het ook niet vervelend toen ofso hoor gelukkig:)

13. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Sannehai, je hebt best kans dat de gyn wel kijkt of je ontsluiting hebt. Vragen ze meestal en anders gewoon zelf ff vragen.

Heb zelf een inwendige echo gehad bij 11 weken zwangerschap omdat er idd uitwendig nog niet veel te zien was.

Nou morgen is het jou dag Sannehai, met mooi weer. Dus wie weet....!!

14. @ brenjomi, wel lastig als je man drie maanden weg is en dan weer drie maanden thuis. ik hoop dat de gyn je wat te gemoet wilt komen. ik moet nog een aantal dagen wachten en als ik dan niet ongesteld ben mag ik een test gaan doen.

@ sannehai, word het een mooi zondagskindje ??

15. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @einad, dat is af en toe wel lastig ja, maar het went. ik leef in stukjes van 3maanden;) vooral lastig met dingen plannen.

@sannehai, een zondagskindje is heel leuk hoor:D

16. Sannehai

haha ja dames, het is er wel beter weer voor voor een beebje dan gisteren was;) maar helaas.. nog nix in de aantoch hoor...

@benjomi lijkt me zeker af en toe best moeilijk ja, steeds 3 maanden, maar je zult er w.s. ook wel aan wennen denk ik??

17. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @sannehai, ik had ook pas rond 12uur lichte steekjes in mijn rug. rond 3uur toch maar naar het ziekenhuis (was de dag ervoor ook geweest met licht vruchtwater verlies. als het bleef mochten we de volgende dag terugkomen) daar zagen ze op de monitor niks (ik voelde ook niks) om 5uur zijn mijn vliezen gebroken en om half8 was ze er. dus het kan nog altijd hahaha:D

en het went, het blijft met momenten moeilijk. maar je wordt het wel gewend om alleen te zijn (of op afstand)

18. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ja het is mooi beval-weer vandaag :)
    Ik belde ook 's ochtends nog met de tandarts voor een afpsraak die middag. Die heeft M. mooi nog even af mogen bellen, ik kon een paar uur later niet eens meer fatsoenlijk praten :D

Maar ik vind eigenlijk dat mijn schoonzusje eerst mag, die was vorige week zondag al uitgerekend. En donderdag belde schoonmoeder op dat hun neef een 3e kleine heeft gekregen terwijl ze pas in nov. uitgerekend was.. Dus schoonzus wilt eerst hoor :p

Brenjomi, af en toe zou ik ook wensen dat M. visser was ofzo haha. Dan mag ie best even een paar dagen gaan fietsen. Maar 3 maanden is wel errug lang.. Mijn nichtje vaart ook, vind het echt knap!
    En zeker met een kinderwens is het niet echt handig natuurlijk, denk dat nichtje tzt moet stoppen.

Pffff het is hier een drama met die nieuwe klok, heel fijn...

19. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Hier begon de dag ook best vroeg, door het verzetten van de klok. Hopelijk gaat het morgen al beter.

Sannehai, spannend hoor vandaag je uitgerekende dag.

20. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Sannehai!!!! Geen nieuws goed nieuws???? ;)

Deel Deze Pagina