Zeeuwse mama's (in spé)?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Meris, 10 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Wel fijn dat je jezelf nog wel goed voelt. Oh, vreselijk dat maagzuur, had het ook heel erg. Iedereen is het op het laatst gewoon beu. Je word dan ook echt nieuwsgierig hè. Weten jullie wat het gaat worden of niet?
    Lekker hoor, even naar de kapper.

2. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@corina nee we weten niet wat het gaat worden, we wouden het wel graag weten, maar beebje had steeds navelstreng tussen de beentjes, dus was er niets te zien! hahaha.

en ja volges mij 'hoort' het ook wel dat je het zwanger zijn op het einde een beetje beu raakt;) hhaha tis ook gewoon tijd dat hij/zei er uit komt natuurlijk:p

ja denk dat het wel goed idee is ff lekker nog naar de kapper;) kan nooit kwaad;)

jij nog leuke plannen verder?

3. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Oh, dan is de verrassing des te groter!

Morgen druk dagje.
    Wil naar de Intratuin en moet nog broeken ophalen bij Esprit Middelburg. En 's middags verjaardag van schoonmams.

4. Sannehai

ja ben wel nieuwschierig ja;)

oww intratuin leuk leuk :) en nog nieuwe kleding halen, ook altijd leuk;) en nog een verjaardag, druk dagje dus wel;) hahaha veel plezier alvast!

5. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    En ik maar denken dat mijn maagzuur klachten kwamen omdat ik een meisje kreeg, dat hoeft dus niet :)
    Geniet morgen bij de kapper, nog even een momentje voor jezelf!

6. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Nee dat hoeft zeker niet Meris, heb er bijna heel mn zwangerschap last van gehad. En nu nog regelmatig.

7. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Zo ik ben weer in het Brabantse! Faye en Jochem hebben gister nog even kennis gemaakt met elkaar op de markt in mburg haha.

Nog geen babynieuws?

8. Sannehai, is het nog steeds rustig ? wel fijn dat je je opzich nog goed voelt.

Ik ga vanavond weer starten met de clomid, nieuwe ronde nieuwe kansen...

Fijn weekend allemaal!

9. Sannehai

hoi dames

wt leuk dat faye en jochem elkaar hebben ontmoet haha grappig hoor!

en einad jij supper veel suc6 deze ronde met de colomid, ik duim weer voor je hoor!

@all hier nog geen babynieuws hoor.. pomtidom...hhaha;)

10. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Ben zo nieuwsgierig... maar nog geen babynieuws zie ik.

Roodkapje, ja was echt toevallig dat we elkaar tegen kwamen. (en elkaar ook herkenden)

Einad, succes met de volgende ronde meis. Hopelijk nu heel veel geluk voor jullie

11. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Haha, grappig dat jullie elkaar zijn tegengekomen. Hoe herkenden jullie elkaar dan?

Blijf voor jullie duimen hoor Einad!

Nog geen babynieuws hier? Bij schoonzusje ook niet, is zondag 2 weken overtijd...

Vandaag was manlief thuus, even lekker de stad ingeweest. Alletwee goed kunnen slagen. Morgen denk ik ff rondje lopen en naar de voetbal. Jullie nog plannen?

12. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Meris, we lezen al een poosje bij elkaar op de babysites. En daar staan natuurlijk foto's op. Voor de rest kennen we elkaar ook niet.

Oh jee ook al bijna 2 weken overtijd.
    Lekker hoor ff de stad in met z'n tweetjes.

Moet morgen werken. Zondag nog geen idee wat we gaan doen

13. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ow vandaar!
    Zal ik ook eens moeten gluren op jullie sites, anders loop ik jullie nog straal voorbij :D

14. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Is goed hoor, bij mij mag je komen gluren!:p

15. Sannehai

@meris he balen zeg je schoonzusje ook al bijna 2 weken overtijd? maar dan zal ze w.s. maandag of in iedergeval die week toch wel ingeleid worden?? of niet? wel ziekenhuis zou ze naar toe moeten? ( ben even nieuwschierig hoor hahaha) en nog veel plezier bij de voetbal vandaag :)

ik ben morgen al weer 1 week overtijd, maandag gelukkig weer naar de gyn, ben benieuwd wat die te zeggen heeft enal...

dames fijn weekend nog

16. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Meris je mag spieken hoor, maar wij hebben er wel een wachtwoord op dus dan moet je eerst mailen ;)
    Je kunt ons vinden bij Jochem in zn vriendenboekje! (pagina 4 haha)

Hier een druk weekend met klanten! Dus ben er weer vandoor!

Enne Einad ook hier draaien de duimen hoor!

En ook voor Sannehai, dat je maar snel mag gaan puffen :D

17. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Schoonzusje van Meris en Sannehai GO! GO! GO!
    Het is tijd om te bevallen!

Fijn dat het al zo goed loopt Roodkapje!

18. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Marinus heeft haar gister aan de tel. gehad en ze heeft van de week een ctg gehad, maar alles was nog prima en ze heeft nog voldoende vruchtwater. Woensdag moet ze weer een keer voor een ctg. Ik wist niet dat ze je zolang overtijd laten lopen... Maar het kan ook zijn dat er al een datum voor inleiding geprikt is maar ze dat geheim wilt houden hoor.
    Ze zal in het ziekenhuis in Goes moeten bevallen. Jij?

19. Sannehai

ik moet ook ziekenhuis goes bevallen

haha zou goed kunnen dat ze de inleid datum nog ff geheim wilt houden, zit er zelf ook aan te denken om die dan tegen niemand te zeggen:) hahah

20. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Nee ik zou het ook niet zeggen dan hoor.
    Wilde heel graag pas bellen als ze geboren was, maarja dat plannetje mislukte helaas...
    Ik zou die middag weer naar de vk moeten, dus mijn moeder belde natuurlijk om te vragen hoe het geweest was. Marinus heeft 1 keer kunnen zeggen dat ik op de wc zat, maarja dat smoesje kan je ook niet de hele dag volhouden haha.
    Toen hebben we maar gebeld dat we naar het ziekenhuis moesten ivm het vruchtwater waarin ze gepoept had.
    Het had me zo mooi geleken om te kunnen bellen dat ze opa en oma waren geworden. Was alsnog mooi hoor!

Deel Deze Pagina