Wij hebben de inleiding alleen tegen beide ouders verteld. Hadden we ook liever niet gedaan, maar ze hadden het zo met me te doen. Waren na ieder ziekenhuisbezoek hartstikke nieuwsgierig.
Hoi Sanne, oh wat is het spannend nu zeg! Ik heb 5 dagen overtijd gelopen maar zat er toen zooooo op te wachten echt erg..! Durfde ook haast niet meer naar de winkel was bang dat mijn vliezen daar zouden breken...haha...! Nou heel veel succes!!! Ik moet ook weer in goes bevallen, maar dat duurt nog ff.
Joehoeeeee! We stonden bijna op de 2e pagina!!!! Baby ben je er al???? Hier verder weinig te melden.....
Ja, baby-nieuws hier! Misschien minder spannend dan 1 van onze eigen mama's, maar Manouk heeft er een nichtje bij: Esmee. Ze is maandag geboren (na inleiden) en alles gaat goed. Helaas zijn we nog niet op kraamvisite geweest, want we hebben allebei een buikgriepje... Hoeist verder hier?
------------inbraak------------- hai meiden! hier een vriendin van Sannehai, ze is in de nacht van zondag op maandag bevallen van een meisje: Feli. Ze moeten nog eventjes in het ziekenhuis blijven ivm met bloedsuiker van de kleine meid. Zodra ze thuis is zal ze zich wel weer melden!! Maar wilde het jullie toch even melden. Liefs Rach ---------------uitbraak-----------------
Kijk dat is goed nieuws!! Sannehai, van harte gefeliciteerd met je dochtertje Feli! Nu kan je eindelijk genieten van je kleine meisje! Hopelijk mag je snel weer naar huis.
Sanne gefeliciteerd! En leuk zo'n aparte naam, heb er nog nooit van gehoord. Ik hoop dat alles goed gaat en is gegaan, ik hoop het gauw te lezen.
Jippieeee!!!! Gefeliciteerd met jullie meisje, ik vind het een prachtige naam. Hoop dat jullie snel naar huis mogen. Dan willen we natuurlijk wel het hele verhaal horen en een foto'tje zien
Hallo, Ik ben ook een echte zeeuwse. Tot mijn 18de in Middelburg gewoont, daarna 8 jaar in Hansweert en nu woon ik weer in Middelburg. Ik werk (nu) in Goes. Heb via hier al Corina leren kennen. Vragen? vuur ze af!
Hé Slingding, wat leuk om je hier ook te zien! (moeten maar eens bij elkaar langs gana, nu we zo dichtbij elkaar wonen) Enne.... wat lees ik bij je onderschrift!! Super voor je joh!
Ha Sling, welkom! En natuurlijk heb ik vragen haha, waar woonde je vroeger in M'burg? Heb er ook tot mijn 25e gewoond. Hoe oud ben je? Misschien wel bij elkaar op school gezeten.. Spannend dat jullie voor een 2e gaan Groetjes Mariska