valt niks te spieken je mag me toevoegen dan kan je wel spieken haha Weer een Zeeuw erbij! Goh t word nog gezellig druk hier
haha, het wordt nog druk hier. was al benieuwd of er nog uit zeeuws vlaanderen komen?? maar meer van de overkant
Je komt me niet bekend voor... Maar het is wel heel lang geleden ook natuurlijk! Je achternaam (meisjesnaam) komt hier op het dorp echt heeeel veel voor
haha, wij hadden wel het geluk dat als het mistig was en de boot niet vaarde we niet naar school hoefden (met de tunnel gaat dat niet meer dan zet de boot bussen in)
Zeeuws-Vlaanderen is ook een stukje kleiner dan de rest van Zeeland natuurlijk. Maar wie weet... we zijn nog maar een dagje bezig en we hebben er al een aantal verzameld
ik zat ook al te kijken (heb je gevonden) maar nee zie niks bekends. En idd erg bekende achternaam heb ik! Kom van oorsprong uit Arnemuiden Oh ja idd als t stormde of mistig was, was het opeens erg stil in de klas
Dan heb je er ook net een nichtje bij toch? Je paps is toevallig net voor ons op zoek naar een andere auto haha.
oh ja heb ik er een nichtje bij? Van Miranda zeker? Hebben wij geen contact meer mee....lang verhaal........ Oh haha das toevallig! Ben er afgelopen week nog een weekje geweest. Onze dochter had een bmw jas gekregen en moesten we natuurlijk wel even showen in de garage
Owh die eeuwige bmw's hier ook... Je gaat me toch niet vertellen dat je er zelf ook in rijdt he? Jorian zit bij mij op het kinderdagverblijf, zag een kaartje hangen. Weet eigenlijk niet eens of mama zo heet... (zit op groep 2 en ik werk op 1)
Ik denk dat het de oudste van de 2 zusjes is, die is (was) zwanger dacht ik. Oudste kindje van haar is volgens mij net zo oud als mn dochter. Weet de naam niet eens.... Enne ja hier ook een bmw Jullie dus straks ook begrijp ik? Waar zijn de andere Zeeuwen nou? Anders word het een Erremuu topic
Haha, nee doe maar geen Erremuu topic hoor Volgens mij is Jorian idd ongeveer net zo oud als Faye. Mooie naam trouwens Vinden jullie trouwens ook dat er weinig leuke baby/kinderkledingwinkels en speciaalzaken zijn in de buurt?
Wat heb je trouwens een leuke profielfoto! Hoe krijg je dat voor elkaar een zwart/wit foto met een paar dingen in kleur?