haha ik las het, grappig joh! nou.. a.s. zondag weer naar arnemuiden, dus ik zal mn ogen open houden haha
Cynthia - 28 jaar - dochter Kailynn (03 dec 2006) - Middelburg. Corina -28 jaar - zoon Jochem ( 01april 2008 ) - Vlissingen. Zeeuwsmeisje - 24 jaar - Dochter L. (07-07-2005) en zoon G. (08-02-2007) - omgeving Hulst. Mariska - 29 jaar - dochter Manouk (08-06-2009) - Arnemuiden Sabina, 30 jaar - Dochter Faye (06-01-2008 ) - Tilburg (oorspronkelijk Arnemuiden) Danielle - 24 jaar - bezig voor de 1e - vlissingen Brenda- 25 jaar - Dochter Leah (19-10-2008 )- Breskens Judith - 29 jaar - bezig voor de eerste - Goes tummetje - 20 jaar - zwanger van eerste - Goes Sanne - 23 jaar - dochter (2 nov 09) -yerseke Aude - 29 jaar - 1 dochter (14 sept 2008 ) , zwanger van de 2e uitgerekend 23 januari -
ps slingding je woont in MiDDElburg he Miss zijn er hier wel mee die ik ken maar heb ik het niet door
@aude oww jij woont dus in de buurt leuk hoor, poef 21 uur tis niet nix nee, gelukkig wat je zegt, weet je het niet van te voren, en gelukkig zijn alle bevallingen ook anders! @corina pfoe 4 zakken bloed dat is niet nix nee, snap dat je dan niet echt aan b.v. zit te denken! ik weet ook niet hoe lang k het ga volhouden hoor met dat kolven enal, maar goed dat is gwoon even afwachten en zien
@aude haha ja bruun is wel een leuke winkel maar wat je zegt prijzig!! maar vind het toch wel handig om baby winkel opt dorp te hebben, hij is echt 200 meter lopen van ons huis dus als ik eens iets nodig heb ben ik dr zo! ik ben zelf ook maar import yerse hoor hahaha geen echte yersenaar
Ja was best heftig die periode. Ben ingeleid, heel de dag bezig geweest en op 't laatst nog een keizersnee gehad. Heb ook 5 dagen in 't ziekenhuis gelegen, had koorts en veel bloed verloren. Daarom erg lage hb, daarom extra bloed gekregen. Ja Roodkapje herkende ik gelijk! Stom is dat hè. Slingding heb ik ook al eens op de boulevard gezien, wist het toen ook bijna gelijk. Maar van alle anderen heb ik natuurlijk nog geen foto's gezien. Dus we kunnen elkaar dan wel tegenkomen, maar zullen elkaar niet herkennen.
Aah ik weet t niet meer!!!! Ben met uitnodiging van Faye bezig en nu weet ik niet meer of word met DT of alleen D is!!!! De zin is: 6 januari word ik alweer 2 jaar! Ik dacht dus DT maar ga nu opeens twijfelen en weet het ezelsbruggetje ook niet meer :S
het is volgens mij met een D. want het is ik (ik heb die fout ook gemaakt bij leah en mijn zus zei dat het niet goed was)
ik ben zo slecht in spelling ik kan je niet helpen. misschien even de zin in Word tikken en dan spellings controle.
ik ben ook totaaaal geen ster in spelling, typ de makkelijkste woorden nog fout hahaha even vraagje aan de mama's hoe weet je of je spruw hebt? bij jezelf dan he? want mijn borsten jeuken heel de tijd als een gek, en mn tepels zien er ook een beetje wittig uit... heb de ha al proberen te bellen maar kan vanmiddag pas weer.. iemand een idee??
Van spruw weet ik meer dan me lief is... (heb respectievelijk 10 mnd en 22 mnd bv gegeven) Je kan idd last hebben van jeuk, verder is je tepel/tepelhof vaak rood en soms branderig, je kan steken in je borst voelen, je kan merken dat je kindje het lastig vind om eraan te drinken. Als je het eenmaal hebt gehad herken je het de volgende keer vaak sneller want als je eenmaal zulke klachten hebt is het al echt mis. Bij spruw ALTIJD zowel jij als je kindje behandellen. Jij moet aan de miconazolnitraatcreme (na elke voeding erop smeren) en je kindje heeft dakatrin of nystatine nodig (mijn voorkeur gaat uit naar de eerste). Gebruiken tot het over lijkt en daarna nog minimaal 1 week doorgaan want spruw is ook nog aanwezig als je het niet ziet. Verder goed handen wassen, alles wat met je borsten in aanraking komt (spuugdoekjes, bh's) op 60 wassen of in de droger. Heb je inmiddels al gebeld?
Roodkapje, volgens mij met een D omdat het in de ik-vorm staat. Sannehai, geen ervaring met spruw. Hopelijk valt het mee
@zeeuwsmeisje, aghh nee kon de h.a. niet meer te pakken krijgen vandaag :S, dus morgen ochtend eerst bellen, want die jeuk aghh word er niet goed van, verder geen pijnlijke steken ofso, ja soms wel, maar dat is denk ik mijn toeschietreflex want dat heb ik eerder ook al zo gevoeld, zonder jeukerige boobs. maar feli drinkt niet aan de borst, zou ze dan toch ook behandeld moeten worden? pff afwachten tot morgen maar weer...
HEb t ff in word getypt en idd het is alleen een D Thx! Ik ben vanmorgen om half 10 begonnen met mn folders rond brengen en ik was om 16uur klaar! Ben KAPOT! Maar wel de hele wijk gehad... En nu maar wachten op klantjes