Zeeuwse mama's (in spé)?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Meris, 10 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Met de bevalling en daarna de keizersnee inderdaad.
    En in m'n bed ook nog genoeg.

Weet precies welk winkeltje jij bedoeld in Domburg

2. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Hier nog een klantje in de toekomst hoor! :)

3. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Wil ook heel graag een keer, misschien een keer combineren met een dagje winkelen ofzo

4. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Petje af hoor meid! Vind het super dat je het zo lang vol houdt ondanks alles. Ik had het na een week al gehad. Echt super!

5. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Hij heeft wel goed z'n best gedaan dan haha. Misschien een klein beetje schuren aan de bovenkant?

6. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Wel leuk dat je dat doet zeg, maar 120 kids jeetjemina... Wel goede reclame :)

7. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Meris, die verf is gewoon in dat dunne hout getrokken ;)
    Past op geen enkele manier, doet het deksel er nu maar los bij :p

8. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Zo, ik ben weer bijgelezen hoor.

Vandaag gezellig met vriendin en de 2 meisjes (haar dochtertje is 11 dagen jonger) wezen winkelen in Oostkapelle en Domburg. Was op zoek naar een leuk kadootje voor mijn moeder voor Sinterklaas en heb een leuke ketting en armband gekocht.
    En voor mezelf een stretch spijkerbroekachtige legging (klinkt vreemd haha). Ik heb absoluut het figuur niet voor een skinny jeans, kom daar met geen mogelijkheid in, maar op deze manier kan het wel onder een jurkje ofzo.

Morgen ga ik toch maar even met Manouk naar Sinterklaas op het dorp. Wel leuk om alle kids van het werk daar te zien. Nu nog hopen op mooi weer.

Jullie nog plannen?

Sanne hoe gaat het nu met je borsten en het drinken van Feli?

9. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ow balen Corina, voortaan maar 1 laagje dus :)

10. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Ach ja, geloof dat mijn vader er allang blij mee is.
    Alle cadeautjes die we gemaakt hebben, hangen nog op of staan in de kamer

11. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Roodkapje, leuke foto's kunnen maken gisteren met de sint?

Hier het eindresultaat van het knutselen

12. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Zooo hallo moest ik even bijlezen!

Vandaag dus foto's gemaakt van Sinterklaas! Zijn er maar 335... Nu nog uitzoeken. En volgende week worden ze opgehaald hier thuis, wel verdeeld over 2 avonden.
    En Faye vond het allemaal super! Was even bang dat ze het niet leuk zou vinden omdat mama foto's moest maken en ze dus niet bij mama mag komen, maar ze bleef netjes bij papa.

He ik lees dat ik nog meer klantjes krijg ;) Jullie zijn welkom hoor! Erg leuk!

Ik moet donderdag weer naar Erremuu... Maar niet voor iets leuks, mn opa is vannacht overleden. (van de garage)

13. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Zo... je hebt dan genoeg foto's gemaakt. ;)

Das minder meid, gecondoleerd en sterkte donderdag

14. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Gecondoleerd, sterkte met alles.
    Hij liep nog weleens rond bij de garage?
    Was hij al langer ziek?

15. Roodkapje1979

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Dank je!

Ja hij werkte er nog gewoon, nou ja werken, hij was aanwezig iedere dag ;) En hij was nog niet lang ziek maar is erg snel gegaan. Bleek dat ie botkanker had en dat zat ondertussen overal.....Hij was gelukkig net die dag thuis gekomen.... (wilde thuis sterven)

16. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

HOi dames

@meris dankje ben ook wel benieuwd hoe lang ik het nog vol ga houden hoor, maar goe dat zien we dan wel, nu gaat het wel geod met feli en haar drinken, maar denk toch dat zei ook spruw heeft net als ik...

en de h.a. belt me morge nterug, zou eigenlijk vandaag terug bellen maar had ie niet gedaan en toen belde ik weer, wassie er niet meer.. grrr!

@roodkapje, gecondoleerd meid *knuff* en wel super dat je zo veel foto's hebt gemaakt en dat het met faye ook goed ging dat ze bij papa moest blijven haha.

@corina leuk is je knutsel geworden hoor! en geeft toch niet dat de deksel neit meer past, opa's vinden kado's altijd leuk :):)

@bruun de beer, ja is zeker wel leuke winkel, maar niet helemaal altijd mijn kleding smaak.

@kapper in yese, ik ga wel naar de kapper in yerse maar denk niet bij je tante, wij gaan bij j-style.

ow dames, tis al weer kolftijd hierzo, en vriendlief gaat zo lekker douchen met feli :)

gisteren had ze heel de dag heel goed gedronken, vandaag ietsje minder maar ook wel heel goed, ze drinkt steeds meer dus dat is de bedoeling he ;)

nou groetjes!

17. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ik vertelde het net aan Marinus, en die vroeg of het die man was die daar altijd nog "werkte". Wat naar dat het zo snel is gegaan, maar voor hem fijn dat hij toch thuis was. Leefde zijn vrouw nog?

18. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ik heb geen idee waar mijn tante werkt. Ze werkte al eeuwen in Goes, maar sinds vorig jaar in Yese.
    Ze woont zelf ook bij jullie op 't durp, in de Kreeft dacht ik. Oom heeft daar een diepvriesviszaak ofzo...

19. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Meris, Opa was er erg blij mee hoor!

Sannehai, fijn dat het toch wel wat beter gaat met drinken.

20. Roodkapje1979

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Nee die is een paar jaar geleden plotseling overleden. Hartstilstand....

Nou dat word nog wat donderdag. Eerst de kerk dan vanaf de kerk lopen naar de begraafplaats en daar gaan de oud strijders waar opa bij zat ook nog wat doen....
    Kerk ga ik ws niet naar toe omdat ik dat niet aan kan. Bij oma ben ik niet goed geworden. Flauw vallen, hyperventileren enz en ben zooooo bang dat dat nu weer gebeurd! Dus zie het niet zitten. De rest ga ik wel gewoon naar toe....

Goed dan nu weer snel verder met de foto's!

Beetje ego berichtje dus ;)

Deel Deze Pagina