Zeeuwse mama's (in spé)?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Meris, 10 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Geeft toch niets joh zo'n egoberichtje.

Gaat dan een zware dag voor je worden. Als je het niet aankan gewoon niet doen. Ga je nog wel afscheid nemen? Vind dat ook altijd zo erg. Knuffie voor jou

2. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Hoihoi,

Dat wordt zeker een zware dag donderdag.
    In welke kerk wordt de dienst gehouden? Ik heb er inmiddels een paar meegemaakt en in sommigen is het zo ontzettend zwaar...
    Wij hebben in het voorjaar nog een heftige begrafenis meegemaakt van Marinus zijn oom Piet. Misschien heb je dat ook meegekregen, was nog maar in de 50. Gelukkig viel die kerk dan wel weer mee, dat was wel een mooie dienst.

Maar als jij je er niet goed bij voelt, dan moet je gewoon niet gaan hoor. Zeker als je je van tevoren al druk maakt omdat je bang bent dat het weer gebeurd, dan zal je zien... Doe gewoon waar je je goed bij voelt.

Zal aan je denken!

3. Zo er is veel geschreven ;)

@ Roodkapje, heel veel sterkte morgen!! Zal aan je denken!

Hier weinig bijzonders, weer aan het afwachten of ik ongesteld ga worden en dan weer een volgende ronde..

4. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    roodkapje: sterkte morgen!

5. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Bedoel je Piet van B.....?
    Die man deed altijd onze bankzaken regelen (van mn ex en mij)
    Mn vader vertelde het ja....

Ik ga dus niet naar de kerk en wacht op iedereen bij het kerkhof. Mn moeder belde net dat we in het zwart moeten. Helaas heb ik niet dus doe gewoon een donkere spijkerbroek aan (heb een lange zwarte jas) Pffff word ook wel beetje moe van mn moeder zeg! Die wilt echt dat we morgen het perfecte gezinnetje zijn! Heb ik zo'n hekel aan als ze zo doet!

Als ik het goed heb ik het in de kerk op de markt. Was bij oma iig wel...

Goed ik ga gauw verder hier! Faye is naar de gastouder dus vandaag poets en werk dag!

Oh nog wat net; ging naar iemand toe die een fietskar te koop heeft, is dat mens niet thuis! Dus belt ze net op waar ik bleef! Ik zeg ja ik was er maar er was niemand thuis... Geloofde ze niet. Tja dan niet! Heb nu al een andere en die halen we morgen op in Etten-Leur, komen we toch langs

6. Roodkapje1979

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Oh en bedankt voor de lieve racties allemaal!

Einad, ik hoop voor je dat er geen nieuwe ronde komt! ;)

7. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Roodkapje, heel herkenbaar.
    Vorig jaar rond deze tijd is mn opa gestorven. Mn moeder wilde ook dat we in het zwart kwamen en met een rok aan. Ben wel in zwart gegaan, maar niet met een rok. Ga op zo'n dag mezelf niet ineens anders kleden hoor. Sterkte morgen in elk geval.

Einad, hopelijk geen volgende ronde voor jou.
    Maar eindelijk eens een zwangerschap

8. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Hi,

Nog maar 4 daagjes hopelijk Einad. Heb je toch niet elke maand stiekem de hoop dat het toch raak is? Of is dat echt niet mogelijk?

Goed dat je de keus hebt gemaakt om niet naar de kerk te gaan Roodkapje. Dat geeft je misschien wat meer rust nu. Alleen nu nog een moeder die loopt te zeuren haha. Het is ook altijd wat... Ik kan er ook nooit zo goed tegen als je je ineens heel anders voor moet gaan doen voor de buitenwereld. Maar jammer genoeg is "wat anderen denken" nogal belangrijk op een dorp.

Ik vond de diensten in de kerk op de markt best heftig, tenminste voor wat ik gewend ben van huis uit (heeeeeeeel lang geleden, nu gaat er niemand meer van de familie).

En ik bedoel idd die Piet, hij deed onze bankzaken ook altijd.

Veel sterkte morgen!

9. Toch helaas weer een nieuwe ronde...
    En ook al weet je het in je achterhoofd wel, toch is het verdrietig en heb je inderdaad ook stiekem de hoop dat het misschien toch raak is.
    En als je dan ongesteld bent denk ik ook vaak, misschien waren het er wel twee en is er eentje blijven zitten en ben ik toch zwanger..
    Maar ik moet mezelf niet gek maken, ga nu even flink balen en straks een choco high tea met een vriendin.
    Sorry voor dit ego-berichtje.

10. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Geeft niets Einad zo'n ego berichtje.
    Dikke knuffel voor jou.
    Ga je nu weer verder met Clomid of andere stappen?

11. Ik moet nog vier maanden met clomid en daarna gingen ze verder kijken, maar ik weet niet of ik dat nog trek vier maanden weer proberen. Ik heb nu ook geen controles meer en dat vind ik niet fijn...
    Met mijn vriend afgesproken tot het einde van het jaar te wachten, dus nog 1 ronde.
    Misschien dan toch maar naar een ander ziekenhuis of vruchtbaarheidskliniek.
    Zit er echt een beetje doorheen :(

12. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Ja kan me dat heel goed voorstellen dat je er doorheen zit.
    Je ziet zoveel zwangeren en waarom jullie dan net niet?
    Misschien gewoon eens vrijblijvend rond gaan bellen, kan je altijd beslissen over te stappen. Hier in Vlissingen schiet je niet veel op denk ik. Of zit je nu in Goes zeker?

13. Ik zit nog in Vlissingen, ben nu een beetje op internet aan het kijken naar andere mogelijkheden. Gelukkig heb ik een lieve huisarts en die wil me doorsturen als ik naar een ander ziekenhuis wil gaan.
    Het is soms inderdaad moeilijk als je zwangeren om je heen ziet en ook al mag je niet oordelen soms denk ik wel waarom hun wel en wij niet. Ik bedoel wij hebben het best goed voor elkaar en dan krijgen mensen die verslaafd zijn aan allerlei drugs bv wel een kindje, dat vind ik moeilijk te begrijpen. Maar ja dat is het leven, helaas..

14. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames

@roodkapje heel veel sterkte vandaag meid ik denk aan je *knuff*

@einad hele dikke knuffel ook voor jou!! en geeft nix je ego berichtje!

@corina alles goed met jou verder??

@all hier gaat alles wel zn gangetje, alleen feli is al een paar dagen miepig en huilerig en niet lang willen slapen, en daar worden papa en mama ook een beetje chagarijnig van... niet al te gezelligdus.

ook een heel gedoe met mn kolf ding, heb ik nu dus spruw (weet nie of ikd at al gemeld had) en feli dus ook, en daar hebben we nu dus wel allebij spul voor gekregen

maar nu las ik dat ik dus misschien wel spruw heb gekregen omdat ik een 2e hands kolf heb, medela electrik plus, wel met eigen flesjes en slangetjes en die kolf dingen, alleen het motertje is dus 2ehands..

maar nu las ik dus dat dus In dat motertje melk kan komen bij deze kolf, en dat i kdus door die melk va ndie andere vrouw spruw zou kunnen krijgen, en weet ik het wat voor enge andere ziekte's nog allemaal!

ahhhhhggg wat moet ik nu weer, ga toch ook weer niet weer een kolf huren, en zelf een nieuwe kopen vind ik ook een beetje duur!

naja ik weet dus niet wat ik allemaal ga doen..

15. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Einad, dat is wel heel fijn dat je een goede huisarts hebt.
    Had dat gevoel toen ook heel sterk. Dacht dat ik nooit zwanger zou raken. Maar het is gelukkig wel gebeurd. Waren er al allerlei onderzoeken gedaan bij jullie?
    Van de week was er ook weer een verslaafde die een baby terug bracht naar het ziekenhuis, las ik in de krant. Ongegrijpelijk.

Sannehai, hier gaat alles goed hoor.
    Balen van die spruw. Helpen de medicijnen wel bij jullie beiden?

Roodkapje inderdaad sterkte. Is niet echt geweldig weer nu voor een begrafenis. Dat maakt het dubbel zo triest.

16. @ sannehai, wat vervelend zeg met die spruw, hoop dat de medicijnen goed aanslaan en je meisje lekker door gaat slapen.

17. Ik heb een afspraak gemaakt bij een vruchtbaarheidskliniek in Rotterdam, ben benieuwd of hun ons verder kunnen helpen.
    Kon al redelijk snel terecht, mag 7 januari komen.

18. Roodkapje1979

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Zo Einad das idd lekker snel! Wie weet wat het nieuwe jaar jullie gaat brengen!

Hier erg druk met de foto's dus probeer later te reageren. Donderdag ging trouwens goed! NAja goed.... Ben iig recht blijven staan.... Wel zeiknat geregend.

19. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Einad, wat goed dat je gebeld hebt!
    Fijn dat je al zo snel terecht kan

Roodkapje, fijn dat het 'goed' is gegaan. Was ook wel echt rotweer ook

20. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Oh Einad, wat fijn dat je zo snel terecht kunt in Rotterdam! Toch wel iets om naar uit te kijken zeker?
    Ik hoop dat jullie net zoveel geluk hebben als mijn nichtje, die heeft nu een heerlijk meissie van 2,5 jaar rondlopen dankzij hen.

Gelukkig dat het donderdag "goed" is gegaan. Het was inderdaad echt vreselijk slecht weer. Ik moest wel aan je denken, hoorde tussen de middag de klokken.

Succes nog met je foto's!

Hier 3 uur achter elkaar staan koken en staafmixeren. Maar Manouk heeft voor de komende 2 maanden groente hoor :). Echt zoveel goedkoper dan potjes voeding... Was voor alle groente bij de Lidll 6 euro kwijt, als je ziet dat 1 potje een euro kost...

Hoe gaat het met de overige mama's?

Deel Deze Pagina