soory dat ik evenniet veel reager want het is nogal druk (geweest). Kailynn is donderdag jarig maar we hebben het afgelopen zondag gevierd. Vandaag trakteert ze op het kdv en we vieren in de familie ook nog eens 5 december dus drukke dagen... Ik kom gauw weer helemaal hoor....
Haha MAris, zo stond ik ook altijd Opperdepop boek erbij en koken maar! Slingding alvast gefeliciteerd! Er waren hier toch ook dames uit Yerseke? Ik heb nl een bed gevonden op Zeelandnet prikbord voor Faye en die staat nu op een school in Yerseke. Het bed was van Sinterklaas en dus bijna niet gebruikt maar is wel antiek. Zal ff de link zoeken..... Leuk oud bed te koop aangeboden | ZeelandNet Prikbord En ik mag m dus overnemen! (voor maar 50-,) Maar..... het is een afwijkende maat! 1,90x1,15 Er zit wel een matras bij en ze zeggen dat die zo goed als niet gebruikt is maar toch hou ik daar niet zo van. Maar een matras laten maken ik bijna 200! Heb nu wel een bedrijf gevonden dat matrassen reinigt voor 35-, Kent iemand toevallig het bed? Ik hoor vanavond hoe of wat want t bed moet wel uit elkaar kunnen anders krijg ik m t huis niet in hier haha
Jaaa we hebben t bed! En kan uit elkaar Binnenkort naar Yerseke Wow wat zal Faye stoer zijn straks op de grote school! Het bed van Sinterklaas
Echt een super leuk bed! Maar hoe zit dat nou precies dat het het bed van Sint is? Ga je het matras nog laten reinigen? Succes met sjouwen
Hoi dames, poeh khep weer lang niet gereageerd, sorry! @bedvan siterklaas ja hoe zit dat? enne ik kom uit yerseke @Meris, hee grappig, ik kwam jou tegen op een hyves van een collega van mij @roodkapje je nieuwe banner is ook echt leuk zeg jullie allemaal de sint en piet stress overleefd? haha gelukkig duurt dat bij ons nog een paar jaartjes, maar we hebben het wel gevierd
Er is al een tijdje niks geschreven... Allemaal erg druk deze maand denk. Gaan jullie nog leuke dingen doen met de kerst ? Wij gaan een weekendje naar de Veluwe. En verder hoop ik natuurlijk dat het snel 7 januari is
Wij gaan 1ste kerst naar het kerstcicus in ahoy en 2de blijven we thuis. hier alvast onze kerstgroet aan jullie: http://elfyourself.jibjab.com/view/VBHs4ylWJdS2JTKAAmpy
Is hier zeker al even rustig. Is op het moment druk bij ons met de zaak. Schoonvader krijgt volgende week een bypass, dus beetje gekkenhuis hier met alles regelen
Hier erg druk met klanten en Faye dr kamer pimpen. Vandaag het bed gehaald en heb alles al geschuurd en morgen gronden. Hoop dat ze er volgend weekend in kan slapen.... Wij wilden met kerst weg (doen we altijd) maar alles was vol Dus we gaan de 28ste weg, een paar dagen naar Brielle. Sterkte Corina! Zal idd even druk zijn in deze periode.... Einad ik hoop het ook voor je en des te sneller is Faye jarig (de 6e)
Hier ben ik hoor.... ik heb helaas een voor en bij holte ontsteking. Sinds vandaag voel ik me weer een beetje mens. ik heb nu een kuurtje. Verder hebben we vanaf vandaag allemaal vakantie tot 4 januari dus zal ik hier niet veel zijn.
zo dames het is hier nog steeds heel rustig! alles goed met iedereen? fijne kerstdagen gehad allemaal? wij wel hoor wij wensen iedereen een super 2010!! groetjes!
hoi hoi! Hier ook even afwezig geweest. Eerst 2 dagen in het ziekenhuis gelegen met een klaplong (kreeg ik spontaan) en nu zijn we net terug van een paar dagen Brielle! Faye ligt nu net voor het eerst in dr grote bed! Spannend..... Al lag ze al maanden met dr spijlen uit dr ledikant dus verwacht niet veel problemen Fijne jaarwisseling allemaal!
Iedereen een heel gezond en liefdevol 2010 gewenst!! @ roodkapje, gaat het goed met Fay in het grote bed ? Wat vervelend joh van je klaplong ! Net rond de feestdagen ? Hoop dat het nu weer beter gaat! Donderdag naar Rotterdam, ben erg verwachtingsvol.... Ondertussen weer een kuurtje clomid... Veel last van de hormonen
Einad veel succes donderdag! Faye slaapt super in dr nieuwe bed! We hadden t veel eerder moeten doen achteraf. Ze weet nu opeens wat uitslapen is En met mij gaat t ook weer goed, kan nu zonder pijnstillers en ik kan weer plat slapen ipv zittend. Verder zijn we hier druk voor Faye dr verjaardag woensdag!
Bekijk bijlage 40779 Hier een foto van dr mega bed (het is nu meer bed als kamer haha) We liggen er s'morgens als ze wakker word dan ook lekker met zn drieen in Er komt nog wel een tekst bij dr hoofd en dr naam aan het voeteneind.
Van mijn kant jullie oook een heel gelukkig nieuwjaar! Dat iedereen zijn (kinder) wensen mogen uitkomen! (incl. die van mij)