Zo ff up hoor! Hoe is het hier? Nog mama's en kindjes die willen daten? (en de niet mama's ook hoor )
@ slingding, ik zie dat je zwanger bent! van harte gefeliciteerd!! wat fijn! @ brenjomi, hoe gaat het bij jou ? @ roodkapje, ik vind het wel leuk hoor... was er al een datum afgesproken ? hebben jullie ook hyves ? als jullie willen kunnen we elkaar wel toevoegen, kunnen we elkaar al een beetje leren kennen. @ all, weinig nieuws hier, weer een nieuwe ronde... Over twee weken weer naar Rotterdam, hoop dat ik snel een kijkoperatie krijg! Me schoonzusje is bijna uitgerekend nu.. pff vind het wel moeilijk...
@einad, ik duim voor je dat je vlug een kijkoperatie krijgt, spannend hoor. succes en sterkte met je schoonzus, dat lijkt me toch wel moeilijk. @slingding, gefeliciteerd!! @hier, alles gaat redelijk goed, ben af en toe misselijk. en erg moe. mag morgen voor een echo, dus ben heel benieuwd en vind het heel spannend. ik denk dat ik ongeveer 6weken ben, maar langer kan ook?? word nu al af en toe heel zenuwachtig als ik aan de echo denk.
Heej inderdaad slingding gefeliciteerd!! Hoe voel je je? Einad geloof dat het nu dinsdag 16 februari zou worden uit mn hoofd. Ik heb idd hyves, zal je ff pb sturen. Gelukkig dat je nu over 2 weken naar Rotterdam mag. Zo schiet het ook niet echt op hè. Vervelend dat je schoonzus nu bijna uitgerekend is. Je gunt het een ander wel, maar jezelf net wat meer hè. Brenjomi, spannend vandaag voor een echo!
Hier mn hyves: Sabina Profiel - hyves.nl Zet m wel hier neer, is nog niet te zien als je geen vriendje bent Enne idd we hebben nu de 16e staan! Slingding gefelicteerd! Brenjomi succes vandaag!
Hoi meiden, sorry dat ik even niks van me heb laten horen. Maar idd ik ben ook zwanger. Ik weet het nu 1.5 week. Ik ben wel moe en in vleugen misselijk. maar voor de rest heb ik nergens last van. maandag komen ze van moeders voor moeders. 8 maart eerst een echo en dan in de middag naar de vk.
@ Corina en Roodkapje, ik zal jullie even toevoegen! Mijn hyves is d 4 n i 3.hyves.nl (maar dan aan elkaar geschreven natuurlijk) Ik zal zo eens kijken of ik wat heb de 16e maar volgens mij niet...
En hoe was de echo? Brenjomi toch? En wie gaat er nog mee de 16e? Heeft iemand Maris in hyves staan? Is hier al erg lang niet geweest volgens mij! Tot nu toe gaan onderstaande dames mee: Corina. Einad Roodkapje
Nee heb Maris niet in hyves staan. Is inderdaad al een poosje niet meer geweest. Anders even een pbtje sturen
dag dames, gister tegen de avond voor een echo geweest, er was nog niet veel te zien, volgens de gyn. was ik nu ongeveer 5,3week. volgende week terug en dan hopen we een kloppend hartje te zien en een gegroeid kindje. spannend (even vlug vanaf mijn werk)
zeker, hier een zieke Kailynn, al eigenlijk 2 weken niet helemaal in orde maar vannacht hebben we samen op de bank door gebracht, zodat papa kon slapen van kailynn haar gebuggel. om 9.30 uur mogen we even naar de huisarts. Verder ben ik druk aan het plassen voor moeder voor moeders zeg maar. verder even weinig nieuws.
Slingding beterschap met Kailynn. Roodkapje, hoorde van een vriendin dat Bambini alleen op woensdag, zaterdag en zondag open was. Schrok toen wel even, omdat wij natuurlijk dinsdag af hebben gesproken. Ben gelijk gaan kijken op de site. Gelukkig zijn ze in februari wel iedere dag open.
Oh dacht al! Dat zou wel gek zijn! Moet mn moeder nog s bellen, die heeft volgens mij nog kortingsbonnen liggen, die kregen we bij het Arsenaal.