Zeeuwse mama's (in spé)?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Meris, 10 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Lang leve photoshop ;)

En idd in Zeeland is niet super veel. Ik hoop veel online. En hier heb je Sengers waar ze Bakkaboe verkopen. Heb laatst wel heel veel in Souburg gekocht bij eeuh.....weet naam niet meer. (vd Ven geloof ik) Ook heel veel Bakkaboe. Leuke betaalbare kleding is dat!

2. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    :D hier in de buurt is er nog minder. er zijn wel een paar leuke winkeltjes, maar die zijn zo duur. dus dat is ook niet echt leuk.
    maar het went, want voor mezelf shoppen is ook al moeilijk dus dat gaan of online of een dagje weg:)

3. Roodkapje1979

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
  4. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Hey nog meer Zeeuwse meiden dus, maar of ze nog steeds actief zijn hier???

Ow en voor ons geen BMW hoor. We hebben nu een vrij lange auto, maar wil graag een kleiner model (waar wel een kinderwagen in past). We wonen in een doodlopend straatje, met paaltjes... Geen goede combi met mijn rijkunsten!

Hier heb ik een shopverbod. Is ook wel nodig hoor, want je blijft kopen met zo'n kleintje. Ik wacht nu maar eens tot ze 74 nodig heeft, want in 68 heb ik voorlopig genoeg. En als dat net zo snel gaat als maat 62...

Maar vd Ven is wel leuk ja, koop ook graag bij Hema. En zag vrijdag dat ze bij V&D ook wel leuke kleding hebben.
    En aan de overkant is inderdaad helemaal weinig leuks... In Sluis misschien nog wel wat?

Roodkapje, ben eigenlijk wel benieuwd waarom jullie bewust hebben gekozen voor 1 kindje...

5. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Hoi hier nog iemand uit zeeland! We zijn echt in de minderheid zo te lezen...:(
    Ik kom uit omgeving goes.

6. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Leuk, we hadden nog niemand van Beveland! Welkom!

7. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Heb je ook een kleine of niet? Kan je banner niet lezen...

8. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

Hoi dames,

hier nog eentje uit zeeland :) ook omgeving goes

en 1e kleintje op komst nu :)

Groetjes!

9. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Gefeliciteerd Sanne! Het is bijna zover, spannend... Wil je in het z'huis bevallen of liever thuis?
    Manouk is een Goesse geworden :) Mocht nog even fijn met 9cm naar het ziekenhuis...

10. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Nu niet denken dat ik niet anders doe dan op het forum zitten, maar hebben een relax-dagje hier. Manlief "mag" even z'n voetbalspelletje doen op de playstation, en dan moet je wat he...

11. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    een paar meiden van het andere topic zijn nog online (zie profiel en dan statestieken;)) misschien dat ze zich hier ook nog komen melden??

in sluis heb je wel leuke winkels, maar voor kinderen niet zo heel veel, of het is erg duur en/of echt niet mooi:D

12. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Heb even een nieuwe banner erop gezet, weet niet waarom maar die andere was niet meer zichtbaar.
    Zoals jullie zien heb ik een dochter die net 1 jaar is geworden en in januari alweer uitgerekend voor de 2de!
    Mijn dochter is ook geboren in het ziekenhuis goes!

13. Sannehai

@meris

haha mijn mannetje is ook aant gamen, maar ik zit hier tegenwoordig wel hele dagen hoor hahaha heb toch niet zo heeel veel beters tedoen;)

en ow jee met 9 cm nog ff naar goes, weet niet precies waar jevandaan kwam maar lijkt me geen pretje om met 9 cm in de auto te moeten!

en shop winkels, ik moet nog even geduld hebben tot na de bevalling, dan weten we wat het word en dan kan ik als ik weer beetje ben opgeknapt flink gaan shoppen haha :D

en het is de bedoeling een thuisbevalling ;) dus daar hopen we dan ook op :)

14. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ik kom uit Arnemuiden, dus dat was te doen, maar prettig? Nee haha. Maar ze had in het vruchtwater gepoept dus dan heb je weinig keus meer. Gelukkig heb ik een mooi gezond meisje, daar gaat het om!

Wat leuk dat je alweer een 2e krijgt Aude. Moet zeggen dat het hier ook alweer kriebelt terwijl ik dat van tevoren nooit had gedacht :) Maar voorlopig willen we toch nog even wachten hoor.. Manlief roept al dat we het ook bij 1 kunnen laten, ach dat zien we nog wel.

15. Sannehai

aude leuk de 2e bij jullie op komst :) vast nog steeds net zo spannend! haha

oke vanaf arnemuiden naar goes pfoe lijkt me niet fijn nee, maar snap dat het moet doordat ze in het vruchtwater had gepoept, maar wat je zegt gelukkig heb je een mooi gezond kindje en daar gaat het om

leuk dat het bij jou ook al weer begint te kriebelen, maar met even wachten is ook niets mis natuurlijk. manlief vind het voorlopig ook nog wel best zo ;) haha

kbegin wel nieuwschierig te worden wanneer ons kleintje zich aandient ;)

16. Roodkapje1979

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Wij hebben voor 1 kindje gekozen omdat we gewoon compleet zijn nu. We kunnen nu financieel doen wat we willen en ook qua kamers komt het goed uit zo ;) Ik ben in sept mn eigen bedrijf begonnen en heb van 1 van de slaapkamers een fotostudio gemaakt. Moeilijk uit te leggen maar ik zie ons gewoon niet met meerdere kindjes.

Ik heb ook altijd al geroepen dat ik maar 1 kindje wil en nu ze er is roep ik het nog harder! Zwangerschap was niks aan, bevalling ook niet en de weken na bevalling (constant borstontstekingen en gaf bv) waren ook een ramp. Pas toen ze 8 weken was kon ik gaan genieten!

Ik ging met 7cm de auto in naar het ziekenhuis voor pijnbestrijding achteraf maar goed ook want placenta is operatief verwijderd, die kwam niet los.....

17. Roodkapje1979

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Volgens mij is Faye de oudste hier haha :D

18. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Wij hebben altijd al geweten dat we meerdere kinderen wilden, maar vooral nadat ik bevallen was was dat gevoel nog sterker.
    Nu moet ik zeggen dat het qua zwangerschap voor de wind gaat, zowel bij mijn dochter als nu want dat is natuurlijk ook belangrijk. Laten we het maar niet over de bevalling hebben...haha... ik hoop maar dat het nu wat soepeler gaat.

Sanne wel spannend zeg je bent al bijna uitgerekend!!

19. valhalla

valhalla Niet meer actief

Kom ook uit Zeeland *meldt*

Heb hiervoor zes jaar in Terneuzen gewoond met veel plezier, maar dat was met de komt van Lena geen doen meer met het heen en weer rijden naar werk in Roosendaal.

Nu wonen we in Oud Vossemeer, nog steeds Zeeland dus (Tholen), maar nog maar 20 minuten bij ons werk vandaan. Is er toevallig iemand hier bevallen in het Lievensberg ziekenhuis in Bergen op Zoom?

20. Roodkapje1979

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Goedemorgen!

He weer een Zeeuw erbij :D Gezellig!

Hier in het ziekenhuis in Tilburg bevallen.....

De zon schijnt! Dus we gaan zo eens aankleden en lekker op de fiets om boodschappen, nu kan het nog!
    Wilde eigenlijk naar Wibra (leuke aanbiedingen) maar gaat pas om 13uur open en dan slaapt mevrouw. En als ik eind van de middag ga is alles al weg denk ik. Dus mn moeder staat om 13uur voor de deur bij de Wibra in Vlissingen haha

Deel Deze Pagina