@ Corina en Roodkapje, ik wil me afmelden voor morgen.. zit niet zo lekker in mijn vel (helemaal niet eigenlijk) heel fijn die clomid! Ik denk dat ik het niet zo ga trekken morgen als ik allemaal lieve kindjes zie, sorry! Ga woendag gelijk aan de gyn vragen of ik er niet mee kan stoppen, en over mag gaan op spuiten... Hoop dat jullie het wel heel leuk hebben, veel plezier! @ Brenjomi, hoe gaat het met je ? @ Slingding, hoe is het met je, moet je nu de nacht in ?
Hoi meiden, Was ik ook weer Ik zag heel toevallig dat ik een pbtje had van jullie, lief! Alleen lees ik ook net dat jullie morgen al gaan en dan moet ik werken Ben alleen op woe- en vrijdag vrij, en de weekenden natuurlijk. Mochten jullie nog een keer gaan dan ben ik van de partij hoor. Ik zal van de week even uitgebreid op jullie komen reageren. Ik heb de hele dag gewerkt en kom net terug van een cursus dus ik ben behoorlijk moe. Truste en tot snel!
Hebben jullie het leuk gehad vandaag? met mij gaat het goed hoor, op vermoeidheid na zeg maar. Ik plas nu ruim een week mee voor moeders voor moeders. IK heb mijn banner even weg gehaald omdat er collega's mee lazen en er zo waren achter gekomen. (als je foto's van je kindje er bij zet.....) Ik werk altijd in de nacht ivm ernstig handeczeem. dus zolang het goed gaat... Per 15 maart heb ik een nieuwe baan, ik ga in poelwijck ('s-Heer - Arendskerke) werken ook alleen maar nachtdiensten. Ga me nu gauw aan kleden en Kailynn halen van het kdv.
Ja Cynthia het was super gezellig! Oh gelukkig dat het goed gaat. Was al een beetje bang omdat je banner verdwenen was. Super leuk dat je een andere baan hebt, had het al op je hyves gezien. Nogmaals gefeliciteerd.
Vandaag naar Rotterdam geweest, word drie maart geopereerd en dan kunnen de behandelingen beginnen, zie het allemaal al wel weer een beetje positiever..
Oh super nieuws Einad! En je kan snel terecht zeg, echt fijn! Ik ben hier niet meer zovaak, maar ik zal het blijven volgen hoor. En ik las dat ik er nog 2 (2 toch?) mag feliciteren, bij deze
Oh kijk dat is beter Einad. Toch weer een stapje dichterbij....! Meris, miste je al een poosje. Zal je ook ff toevoegen
Het is hier behoorlijk rustig.... @ Meris, ik zal je toevoegen. @ Brenjomi en Slingding, hoe gaat het met jullie ? @ all, zit al wel wat beter in mijn vel, maar nog niet super.. Ben nu mijn ongi aan het afwachten.. hoop dat het snel komt anders komt de datum van de operatie in de knoei.. Fijne zondag allemaal!
hey meiden. sorry dat ik al zo lang niets meer van mij heb laten horen. ik ben niet veel hier geweest,omdat ik met een ziek ventje zat,en mijn dochtertje was ook een tijdje ziek. bastiaan heeft in het ziekehuis gelegen met het rs-virus. en 5 dagen later lag hij weer in het ziekenhuis,omdat hij een buikvirus had. ook mijn dochtertje at en dronk niet meer,dus hebben ze allebei samen in het ziekenhuis gelegen. nu gaat het gelukkig weer beter. ik zag 2 meiden die ik zwanger zijn. gefeliciteerd meiden!!!geniet ervan. @einad ik las dat je binnenkort geopereerd moet worden. succes meid. hoop dat het allemaal mee valt,en dat de behandeling daarna aanslaat. zag dat jullie je hyves hier neer hadden gezet. Tamara Nieuwersteeg Profiel - hyves.nl dit is mijn hyves. jullie mogen me toevoegen hoor. zag ook dat er 2 meiden waren die elkaar ontmoed hadden in bambini. fijn dat het gezellig was. nou meiden,ik zal weer wat vaker meeposten. fijne dag vandaag. gr tamara(tammy77)
Corina, lief dat je ernaar vraagt! De operatie zelf is goed gegaan, geen afwijkingen gevonden. Operatie viel ook erg mee, geen pijn gehad. De narcose is alleen behoorlijk tegengevallen, ik kwam er moeilijk uit.. Een paar uurtjes zuurstof gehad, viel steeds weer weg, moest ook een nachtje blijven ter observatie.. Heb er nu nog een beetje last van, erg moe, duizelig en misselijk.. Heeft gewoon tijd nodig... Verder moet ik 29 maart terug om te bespreken, hoe nu verder.. ben benieuwd! Hoe was vakantie, was vast zo om gevlogen ? Las dat je zoontje alweer bijna twee word, gaat vast erg hard! @ all, het is hier maar rustig... hoe gaat het met de zwangeren ?
Fijn dat de operatie in elk geval mee is gevallen. En er ook geen afwijkingen zijn gevonden. Maar ja... wat nu? Lijkt me wel eng met die narcose. Heb je dat al eens vaker gehad of niet? Ben benieuwd wat het behandelplan voor jullie is Tja.. m'n kleine man word inderdaad alweer bijna 2. Nog 2 weekjes. De tijd vliegt voorbij. De vakantie was super, maar wel een beetje kort. We zijn zomaar een midweek geweest
Corina, ben nog nooit eerder onder narcose geweest. Wel lekker een midweekje weg, is vakantie niet vaak lastig te plannen met jullie werk ? Al druk bezig met voorbereidingen voor jullie kleine man ?
Dat is niet altijd even makkelijk. Maar ja, zonder vakantie is het ook niet vol te houden hè. Plannen het ook meestal in het begin van 't jaar. Ja ja ben volop bezig met voorbereidingen
Het is maar stilletjes hier... Heb ook eigenlijk niet veel te melden, vind het wel fijn dat het lekker weer word, voel me een stuk vrolijker. Nu maar hopen dat we maandag een beetje positief nieuws krijgen..