Einad: Ik duim voor jullie! Hier ook verder weinig te melden. Ik ben een beetje moe. De combi, zwanger zijn, nieuwe baan naast mijn "gewone"leven is even heftig. maar het is zo.....
@ cynthia, over de 12 weken al wat gaat dat snel! hoop dat het snel weer wat rustiger word, bevalt je nieuwe baan wel ?
Hey hallo, ze bestaan dus toch, Zeeuwse moeders . Ik dacht al dat ik zowat de enige Zeeuwse was op de site, maar niet dus. Ik zie dat het niet zo'n heel actief forum meer is, hoop dat ik nog met jullie in contact kan komen. Wel zo gezellig. Ik ben Angela, moeder van twee jongens, één van 2,5 jaar en één van 7 maanden. Hoop snel wat van jullie te horen.
Welkom hier Gonzo. Gezellig hoor! Nee echt actief is het forum niet meer. Waar kom je vandaan als ik vragen mag? Slingding je gaat wel ineens snel hoor Einad hoe was het nog bij de arts?
Hoi Corina, Hoe was de verjaardag van je zoon ? Ik moet wachten op mijn ongesteldheid en dan gaan we beginnen met iui.. Zit inmiddels al op dag 41 pff Gisteren een negatieve test...
hij is weer super verwend! Moet je ongi nu vanzelf komen of ook nog met Clomid? hopelijk word je snel ongesteld en kan je beginnen. Was er niets bijzonders gevonden?
haha dat geloof ik... nu begrijpt die het ook allemaal meer dan verleden jaar! leuk hoor! nee alles was goed, geen verklevingen niks.. waarschijnlijk toch vooral met timing te maken. heb deze ronde geen clomid gebruikt, dus kan me cyclus ook best wel rond de 50 dagen worden :S als ik 22 april nog niet ongesteld dan krijg ik iets om het op te wekken...
he angela, welkom ben ook wel nieuwsgierig waar je vandaan komt @einad, hopen dat je vlug ongesteld word. spannend hoor. @corina, nog gefeliciteerd met je zoon. leuk dat hij er nu al meer erg in krijgt. @hier, ben nog steeds moe en af en toe misselijk. vorige week ziek geweest, griep gehad. nu weer beter gelukkig. de 12weken echo was helemaal goed. kindje was goed gegroeid en de nekplooimeting (en bloed) was ook super. begin nu heel nieuwsgierig te worden wat het is
Einad, hopelijk ben je snel ongi. Ja hij heeft er nu heel wat meer van meegekregen Heej Brenjomi fijn dat alles goed was bij de 12 weken echo. Je loopt nu een heel eind gelijk op met slingding, leuk hoor.
Ik leef ook nog hoor... Alles gaat goed hier, We zijn net bij de verloskundige geweest en kailynn is mee geweest en heeft het hartje kaboem, kaboem "horen zeggen" Mijn bloeddruk is wat laag (110/50) dus mag wat meer zout eten.... brenjomi: we schelen idd niet erg veel van elkaar. Einad, al ongesteld geworden? opwekken ervan lijkt me ook geen pretje... Angela: welkom! Waar woon je (ongeveer?) ga gauw weer van het mooie weer genieten.....
Hoi! Had geen melding gekregen dat er nieuwe reacties waren, vandaar mijn trage reactie, gelijk even mijn instellingen aangepast. Ik kom uit Goes...waar komen jullie vandaan? Ik heb niet alles teruggelezen hoor, dan ben ik waarschijnlijk wel even bezig . Lijkt me leuk jullie beter te leren kennen. Hebben jullie al een keer met elkaar afgesproken? @Slingding & Brenjomi - super he als je hoort dat alles goed is met je ukkie, ik vond 't toch ook altijd weer spannend. Hebben jullie geen last van zwangerschapskwaaltjes? @Einad - normaal gesproken zit iemand niet op een ongesteldheid te wachten, maar in jouw geval lijkt me het heel vervelend als je in verwachting probeert te raken. Is daar een reden voor dat je zo'n rare cyclus hebt? @Corina @ roodkapje - bedankt voor 't welkom heten. Hoop snel weer wat van jullie te horen! Fijne avond verder
@gonzo, ik kom uit breskens de overkant voor jullie de kwaaltjes beginnen bij mij gelukkig af te nemen, ben erg misselijk geweest. moe ben ik nog steeds. bij leah duurde het ook tot ongeveer 16weken (misselijkheid) ik kan je banner niet zien? hoeveel kindjes heb je en hoe oud? ben voor de rest niet nieuwsgierig hoor
Zo...dat is snel Mijn banner is een keer in de mist gegaan toen een website uit de lucht ging en heb eigenlijk geen moeite meer gedaan deze te maken. Maar ik heb twee zoontjes, de oudste is 2 jaar en 7 maanden en de jongste 7 maanden. Ik ben zelf net 33 geworden. @zwangerschapskwaaltjes - vervelend altijd he, maar voor een goed doel. gelukkig neemt 't al weer af. Tot mails!
Ik ben geboren en getogen in Terneuzen. Maar woon nu alweer 8 jaar in Vlissingen. Ben getrouwd en samen hebben we een zoontje van net 2 jaar
En toen had ik opeens een positieve test Ben echt even helemaal in shock.. Bekijk bijlage 64795 Hoop zo dat het deze keer goed mag blijven gaan! Willen jullie (die mij op hyves hebben) daar nog even niks zetten.. pfffff helemaal in de war... maar wel super gelukkig!
wwwwwwaaaaaaaaaaahhhhhhhhh hihi, ik klik het aan en dacht: een posi test wat leuk. maar toen zag ik dat die van einad was supergaaf. ik zal voor je duimen en een kaarsje branden dat het mag blijven. oh wat geweldig