Wat een lieve reactie brenjomi!! Wat gaat het bij jou ook hard zeg! Voel je je goed? Het moet nog wel een beetje tot me doordringen...
@einad, ik zat net beneden te denken: dat moet wel heel vreemd zijn voor haar zo ineens dacht eigenlijk toen ik zag dat jij gepost had (in mijn mail) dat je had geschreven dat je ongi was geworden en jij maar wachten tot je ongi werd oh dat vergeet ik nou nog: gefeliciteerd
@Einad - van harte!! wat een superbericht als jullie al zo lang bezig zijn voor een kleintje. Ik hoop van harte dat het allemaal goed gaat!!
Een voorzichtige felicitatie meid. Ga hard voor je duimen dat het goed blijft gaan. Zo zie je maar weer, de wonderen zijn de wereld nog niet uit
Dank je wel voor de lieve berichtjes... Wat een dag Mijn zusje kwam net ook vertellen dat ze zwanger is (door de pil heen). Als alles goed gaat zijn we samen zwanger, wel erg leuk! Nu maar afwachten tot 22-4
Mijn bijna-man is echt superblij en heel gelukkig.. Nog wel een beetje voorzichtig.. Ik wilde hem eerst verrassen als hij thuis kwam, maar toen hij belde kon ik het niet meer voor me houden...
hahaha, nee dat zou ik ook niet voor me kunnen houden het is al vlug de 22ste (maar wachten duurt toch altijd lang)
haha dan moet het de 22ste vast goed komen. vannochtend vroeg samen met mijn lief de clear-blue test gedaan.. Bekijk bijlage 65067
Einad: ik kreeg een paar dagen al geen bericht dus dacht dat er niks geschreven was, maar nu zie ik toch een mooi bericht! Super gefeliciteerd! Ben je al een beetje bij gekomen van de shock? Voel jij je verder goed? Geniet ervan! En ik kijk er in spanning naar uit om hier goed nieuws te lezen van je op 22 april!
Wat lief dat jullie aan me denken Hoe het gaat.... ben echt vreselijk onzeker kan ook nog niet echt heel blij zijn, daar baal ik wel van. In het begin van de week had ik wat kwaaltjes en nu is alles weg, dat maakt me erg onzeker.. Hadden jullie veel klachten of helemaal niks ? Hoe is het met jou cynthia, niet meer zo heel moe hoop ik ? Fijn weekend allemaal!
Hoe het met mij gaat... Nu wel even moe omdat ik moet omschakelen van de nachtdienst... En mijn emo buien zijn heftiger dan in mijn vorige zawngerschap. wel balen hoor. Kan me voorstellen dat je onzeker bent hoor was ik ook omdat ik op een beetje moeheid (dat verschillende oorzaken kan hebben) weinig andere klachten had. Zo ga van het mooie zeeuwse weer genieten, al is kailynn niet om te genieten en ben tot vanavond alleen met haar....*zucht*