@einad, woehoe, ooooh wat leuk. ben heel blij voor jullie. gefeliciteerd. mooie echo je ziet er echt al een kindje op. heel duidelijk.
Wilde even doorgeven dat slingding in het ziekenhuis ligt met weeën, ze had al 1 cm omtsluiting. Ze heeft weeënremmers gekregen. Voor de rest is het afwachten. Zag het ook d'r hyves. Dus dacht laat ik het maar ff doorgeven hier.
@slingding, oh wat eng. je bent ongeveer net zo ver als ik (dacht ik) ik duim voor je dat alles goed gaat. heel veel succes. @corina, bedankt voor het doorgeven, heb haar hyves volgens mij niet?? (zit nu even vlug stiekem op mijn werk)
Slingding, echt erg en eng!! ik hoop dat alles goed gaat en jullie kleintje lekker mag blijven zitten! Heel veel sterkte!!
Weer even een berichtje van slingding Gyn was positief, maar wel meer als paracetemol en bedrust kunnen ze niet doen. Vandaag mocht ze in de rolstoel naar buiten. Harde buiken zijn weg dus ze mag 3x 15 minuten uit bed om te lopen. Vandaag zou ze de 20 weken echo hebben. Die hebben ze nu volgende week vrijdag in het ziekenhuis. Voor de rest is het afwachten
hier een bericht van mij zelf, Ben buiten geweest en even aan de loop, gevolg harde buiken die zeer doen. dus mijn 15 minuten uit bed verlof is weer ingetrokken... ik heb hyves ja: www.slingding@hyves.nl .
Heej slingding, goed om even wat van je te horen. Balen dat je nu je bed alweer niet uit mag. Hoe gaat het voor de rest met jou en de kleine? Knuffie voor jou!
de beeb doet het heel goed, die wil er ook nog niet uit. vandaag zou ik de 20 weken echo hebben maar heb deze nu volgende week vrijdag in het ziekenhuis.
Gelukkig dat ie er nog niet uit wilt. Sterker nog hij MAG er nog niet uit komen hoor! Waarschijnlijk ben je dan nog wel even zoet in het ziekenhuis of niet? Omdat je zo snel harde buiken krijgt?
Hoe gaat het nu met je slingding? Ik mocht gisteren naar de vk, en ik kwam daar om half tien voor mijn afspraak, maar die bleek is dus om half negen al te hebben. Heel erg balen want nu mag ik pas volgende week woensdag Hoe is het verder met iedereen?
met mij gaat het redlijk hoor... (zo lief dat jullie er naar vragen.... ) Ik verveel me gruwelijk maar heb ook nergens zin in dubbel he.. Voor vele is het in mijn omgeveing het normale leven begonnen en zodoende hoor je weinig en duren de dagen lang. Man lief was gisteren ook van 13.30 tot 2.30 weg dus lange dag. Mijn buik is redelijk rustig er zitten wel flinke harde buiken tussen die flink pijn doen maar er zit geen regelmaat in gelukkig. Vrijdag hebben we de verlate 20 weken echo dus ben benieuwd. En m'n gevoel is nog een beetje uitgeschakeld,het is een kwestie van overleven zeg maar. Al weet ik waar ik het voor doe,de weg is nog zo lang. Vanaf vandaag heb ik een rolstoel en kan ik wat meer mee naar buiten of mee.