Zeeuwse mama's (in spé)?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Meris, 10 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Ik ga vanmiddag ook naar de Wibra! Leuke spulletjes zag ik in het krantje voor een klein prijsje:) Denk je dat het zo gauw weg zal zijn?
    Ik zal dan proberen om er om 1 uur te zijn, ik hoop alleen wel dat het dan droog is want het regent hier al de hele tijd.

2. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Goeiemorgen,

Hier schijnt het zonnetje hoor, en zover wonen we niet bij elkaar vandaan :)
    Ik heb me net aangemeld voor de nieuwsbrief, wij krijgen de folders op dinsdagavond. Voordat je er dan om kan is het woensdag en dan heb je, zeker bij Kruidvat, grote kans dat het op is. Die folder krijg ik ook digitaal.

Zoooo er ligt er een te gillen in de box... Even laten weten dat ze een meid is geloof ik!

3. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Nou ik wil dat dekbedje en overtrek hebben voor het ledikantje en die zijn altijd zo weg! De rest zal wel mee vallen denk ik. We willen volgend jaar een groot bed met dekbed dus voor dit geld kunnen we alvast een beetje oefenen want ze slaapt nu in een slaapzak....

4. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Hey dat is wel een goed idee!
    Daar kan je toch ook gewoon het dekentje van het ledikant in doen?
    Misschien moet ik mn moeder eens even naar de Wibra sturen, moet zelf zo gaan werken.

5. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

Hoi dames,

he het word hier steeds drukker met zeeuwse meiden, gezellig hoor :)

oww en wibra shoppen, altijd leuk winkelen voor kleine prijsjes. ik denk dat ik daar na de bevalling vast ook vaak te vinden ben hoor :)

pfoe ik heb lekker een lui dagje vandaag denk ik, niet te veel doen ;) beetje in huis keutelen haha

6. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Hoi.
    Hier nog een van het eiland Tholen.
    Ben dan wel import want kom oorspronkelijk uit Brabant
    maar woon nu ruim 6 jaar al goed naar mijn zin op Tholen.

Valhalla: Ik ben in het ziekenhuis Lievensberg bevallen.

Groetjes

7. Roodkapje1979

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Nuo mn moeder was er net op tijd bij, bij Wibra in Vliss! Die gaan dus om 11uur al open en wij dachten 13uur! Maar ze heeft 2 dekbedjes (1 voor bij hun en 1 voor mij) en overtrekken, pyama's en pantoffels. Meer kon ze niet mee nemen op de fiets haha.

Wendy welkom! waar uit Brabant kom je?

8. Sannehai

hoi dames

@wendy welkom :)

@roodkapje pfoe dan had je wel geluk ja, dat die aanbiedingen zo snel gaan joh bij die wibra wist ik echt niet!

de andere dames ook geslaagd bij de wibra?

ik ben hier flink aan de poets;)

groetjess

9. Roodkapje1979

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Oh Sanne...is er wat op komst bij jou? Toen Faye kwam heb ik ook nog de badkamer staan doen (wist toen nog niet dat ze kwam hoor haha)

Hier net klaar met poetsen, ben aan t wachten tot ze wakker is......

10. trotsemama0108

27 aug 2009
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    JAAAAAAAAA....... een echt clubje zeeuwse meiden :) IK WIL OOK.....:)

Hier nog een zuud-bevelandse en mama van een zoontje van 1 jaar en 2 maanden!!!

11. Roodkapje1979

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    He is Faye nog steeds de oudste hier hahaha

Welkom!

12. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Ik ben terug van de Wibra, was er niet echt druk.. en toen ik er om 1 uur aankwam precies was hij al open. Op de site staat toch duidelijk dat hij om 1 uur pas open gaat... maar ach maakt niet uit ik ben goed geslaagd.
    Wel jammer dat er nog maar 1 pyama was in mijn dochter d'r maat, maar daarbij heb ik maar een flanellen pyama gekocht ook echt leuk.
    Verder lakentjes, slabbetjes, slofjes, opbergdozen, badcape's, flessenborstel, hoes aankleedkussen, regenhoes buggy enz... genoeg dus:)

En gelukkig is het zonnetje hier ook gaan schijnen!

13. Sannehai

hey hey

@aude leuk dat je ook goed geslaagd bent

@trotsemama welkom :D

@roodkapje haha nou dan zou er al lang wat op gang moeten zijn.. khep het idee dat ik hier dagen aan de poets blijf...;) en nee.. zo vies is het echt niet hahahaha:p

maar ikverzin steeds maar van die klusjes;) nu ben ik met de roosters vd afzuigkap bezig en aant wassen ondertussen,

en vd week ook al de bestekla en weet ik wat nog allemaal schoongemaakt hahaha;)

tzijn wel een beetje typische nesteldrang schoonmaak dingen volges mij:p maar ik wil het gewoon graag gedaan hebben hahaha:p

14. Roodkapje1979

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Haha ja idd k ken het! En.....ik heb het nog steeds! Mn man word er af en toe gek van haha.

Oh ik hoor iemand met een speen smijten boven dus die is wakker :p

15. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Sanne dat herken ik ook, dat deed ik ook op het laatste! Daarvoor trouwens ook hoor..haha... en nu zou ik het wel willen, maar ik heb er eentje rondlopen die overdag haast niet wil slapen dus helaas kan ik niet meer zo grondig schoonmaken als vroeger:(

16. Sannehai

haha nou het schoonmaken enal is hier weer gelukt

@aude ksnap dat het moeilijker is ja als je dr al 1tje hebt rondlopen, die kleine neemt toch veel tijd in beslag!

17. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Was ik ook weer even, weer nieuwe mama's: gezellig!!!

Ik voel me wel een beetje eenzaam zo alleen op Walcheren.. Naja, behalve mijn dorpsgenote dan ;)

18. Roodkapje1979

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Nou Meris dat is niet alleen op Walcheren hoor ;) We zijn gelukkig in een nieuwbouwwijk gaan wonen dan leer je toch sneller mensen kennen omdat iedereen nieuw is. En heel veel jonge mensen hier met kids, maar helaas niet echt mijn "type" mensen ;) Zal wel komen omdat ik Zeeuw ben en zij echte Brabo's haha

19. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Heej wat leuk een zeeuwen topic!!

Zie ook gelijk al bekenden Sabje, Valhalla (lang geleden, je zat ook bij april mama's toch?) en Roodkapje ken ik via de bbsite.

Ben geboren en getogen in Terneuzen. En woon nu ruim 9 jaar in Vlissingen. We hebben één zoontje Jochem.

Roodkapje, hier zou het er ook weleens bij één kunnen blijven hoor. Zijn idd niet veel mensen die dat begrijpen.
    Jammer dat je niet meer in Zeeland woont. Want je maakt echt super foto's in je nieuwe studio!

20. Roodkapje1979

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Sabje=Roodkapje he ;)

Maare hoi gezellig jij ook hier! Goh toch nog iemand die het ws bij 1 houdt... Word jij ook al gek van de vragen "wanneer komt de 2e?" En als je dan zegt die komt er niet dan zeggen ze "ach joh wacht maar tot ze naar school gaat" enz enz pfff vermoeiend!

Thx voor het compliment! Ach Tilburg is niet zo ver rijden hoor ;)

Deel Deze Pagina