Zegge als er hier nog dames zijn die gaan trouwen en een fotograaf zoeken...... K ga de was doen en mn bedje in!
dag dames, veel geschreven weer vandaag gewerkt ppff was al even geleden. maar het was wel leuk. @roodkapje: als ik ooit ga trouwen hou ik je in gedachten hoor ga ook naar mijn bed, ben moe. groetjes
Roodkapje ik heb even gespiekt ... eneh mooie foto's vooral die van Faye vind ik heel erg mooi! Zou ik ook nog wel eens willen doen voor mijn dochtertje, jammer dat je niet in de buurt zit...
Oooooh wat een leuke foto's! Wat kost een shoot met baby? Wil zoiets graag doen met Manouk als ze kan zitten... Groetjes Mariska Ga weer aan t werk, ben illegaal bezig
goodmorning zeeuwse dames haha @roodkapje ow wauw wat een gave foto's zeg, vooral die foto's van faye zo in dat kistje, Helemaal super! verder iemand nog leuke plannen vandaag?? ik nog maar weer es huishouden wahahah Groetjes!
Wil ook nog graag een keer een shoot met z'n drietjes. Maar krijg manlief niet overgehaald, die vind het allemaal onzin. Roodkapje, doe je alleen foto's maken in je studio of ook op lokatie?
Thx voor de leuke reacties! Op locatie kan ook hoor! Bv op het strand of bos ofzo..... Via die hyve kan je ook op mn website komen daar staat een prijslijst. (weet niet of ik hier de site kan/mag plaatsen) Oh ik ruik poep! Kom zo nog wel ff spieken als ze slaapt....
Aaah een zeeuws topic.. hihi telt een import-zeeuw ook mee? zag dat we wel zuud-bevelanders hadden maar geen noord
hmm tummeltje.. ik zou het even niet weten! sorry! ik zat vaak bij temp meiden, en eerst nog bij jong en zwanger willen worden.. verder zomaar wat los... misschien daarvan??
Hi, Was ik weer even! Vervelend he dat wachten.. Ik ken het. De volgende keer tel ik niet tot 40 weken, maar tot 42
haha ja dat is ook wel een goed idee tot 42 weken tellen maarja.. dan duurt het helemaal zo lang hahahaha