Zeeuwse mama's (in spé)?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Meris, 10 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    heb net lekker koekjes met m'n kleine ventje gebakken.
    Haha.... de smarties en rozijntjes verdwenen alleen meer in z'n mond dan op de koekjes.

2. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Hellowww!

@sannehai; aaah de tempmeiden! schreef alleen in het begin een paar keer mee, maar ben het altijd blijven volgen :) Dus dan ken ik je daar van :)
    @rtl/ursel de geer; wat een vreselijke vent.. echt :p

Hebben jullie vandaag nog plannen? Hier schijnt het zonnetje, heerlijk hoor :D

3. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Tummetje, zie bij je onderschrift dat je precies op hetzelfde tijdstip als ik zwanger bent geworden. Na 5 rondes Clomid en de HSG, ook toevallig

4. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Wonderlijke dingen he.. die hsg's :p Zou het met dit resultaat zo weer doen.. liever niet maar haha.. :p

5. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Vond die hsg echt vreselijk!! Kon echt wel janken, zo'n pijn deed het. Had 'm geloof ik tussen de 3e en 4e ronde in

6. Deedtje

Deedtje Bekend lid

3 okt 2008
    505
    0
    16
    Hallo mede-zeeuwen..

Hoe is het hier?

Ik had me al eerder gemeld hier, Schouwen Duiveland paraat :)

Ik denk dat Faye niet meer het oudste kindje is hier, mijn zoon word namelijk over 3 weekjes alweer 6jaar!

Ik ga deze keer wederom in Goes bevallen, vorige keer ben ik ingeleid!
    Ik hoop maar dat deze bevalling ook iets langer zal duren, dan red ik het tenminste naar Goes..
    Heb al nachtmerries dat ik op de zeelandbrug zal bevallen:$

7. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@tummeltje ahhh dan is het daar van :D hahah

@deedtje oww nee op de zeelandbrug bevallen aghh !!

@corina haha leuk hoor zo'n snoepertje:p

8. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Deedtje.. haha.. ja dat zou wat zijn, is trouwens wel gebeurd tijd geleden hé dat er iemand het ziekenhuis in goes niet haalde en langs de kant van de weg is bevallen.
    Voor mij is het gelukkig niet zo ver rijden naar goes, maar dan nog kan het het snel gaan en je weet maar nooit... ik hoop het ook niet zeg.

9. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Moet er niet aan denken joh, bevallen op de zeelandbrug ;)

10. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    pfff.. vind het zo flauw dat je hier niet thuis mag bevallen :( Krijg je gelijk van die rampscenario's over de zeelandbrug en weet ik veel waar ik langs kom :p

11. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@tummeltje lijkt mij ook heel vervelend ja dat je persee niet thuis mag bevallen... bah!!

@all

ben net weer naar de v.k. geweest.. baby is nog steeds niet ingedaald nu... wel erg laat toch of niet dan...:S maar goed was niet erg zei de v.k..... pff zou toch liever hebbe ndat beebgewoon was ingedaald maar goed.. daar heb je ook weer nix over te zeggen;) hahaha

12. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Hoihoi,

Manouk was ook pas rond die tijd ingegaald.
    Gelukkig zegt het niks over wanneer de beeb geboren wordt.

Hier zijn er ook veel plaatsen waar je niet meer thuis mag bevallen. Arnemuiden is een van de weinige plaatsen waar het nog wel mag.
    Het is me ook gelukt, tot de laatste centimeter... :D

Net bij het cb geweest, dametje weegt 6900 gram en is 67,4cm lang. Verder alles goed.

Zo ff naar de Action met een vriendin en haar kleine.
    Doeidoei

13. Leuk topic voor zeeuwse mama's!
    Ik kom ook uit zeeland maar helaas nog geen mama...

14. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @einad, dat geeft niks hoor dat je nog geen mama bent. leuk dat je hier ook komt kijken.

15. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    ik lees net op nu.nl dat koninginnedag volgend jaar in zeeland is! Eerst wemeldinge (dacht ik) en dan mburg

16. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Einad, welkom hier! Geeft niet hoor dat je nog geen mama bent.

Sannehai, volgens mij is er niet echt een termijn wanneer de kleine ingedaald moet zijn. Dus je hoeft je geen zorgen te maken.

Roodkapje, hoorde het net op shownieuws

17. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ahhh hoorde het ook van queensday.. mja.. dan zit ik plus minus 3 weken voor mn uitgerekende datum :p feesten zit er dan niet echt in lijkt mij :p

18. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Einad Welkom!

Tja k weet niet wat wij doen met koninginnedag. We vieren t wel altijd in Zeeland want hier vind k er niks aan. Even kijken wat Faye dan al allemaal kan anders kunnen we wel spelletjes gaan doen! Vond ik in Arnemuiden altijd erg leuk vroeger ;)

19. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ja hier is altijd wel veel te doen idd. Misschien volgend jaar eens een rondje over het dorp lopen met Manouk. Niet dat ze er al veel aan heeft dan, maar tis wel gezellig.

Maar wat valt er te beleven in Wemeldinge?? Daar is toch echt helemaal niks? Maar wel leuk dat ze ook eens in een wat kleiner dorpje gaat kijken.

20. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Mag ik even spammen?

Foto's van vanmorgen :)

Deel Deze Pagina