Meris, spam is altijd leuk!! Wat een poepie is het Hier eigenlijk ook nog geen idee wat te doen met koninginnedag. Vermoedelijk werken vrees ik
@meris oww wat een schatje zeg @nieuwe welkom @koninginnedag, even kijken hoe het dan met onze kleine beeb gaat haha, maar ik denk dat ik misschien wel even naar wemeldinge wil dan gewoon om beatrikx een xtje int echt te zien hahaha ...zal wel Mega beveiliging zijn dan maar goed
@ all, bedankt voor jullie welkom. @ meris, echt superlief die foto's. @ koninginnedag, ik zal moeten werken denk ik, helaas..
Ah, Einad, ik zie nu pas hoelang jullie al bezig zijn voor een kleintje. Wat lijkt me dat zwaar zeg... Trek je het allemaal nog wel? Dikke knuffel!
ik spam ff mee http://faye08.dreumessite.nl/webspace/38425/Image00002.jpg http://faye08.dreumessite.nl/webspace/38425/m_IMG_6344.jpg
@ meris, het is niet altijd makkelijk en heb het ook best vaak moeilijk. maar ik heb gelukkig nog wel hoop dat ik ooit een wondertje mag krijgen. @ roodkapje, ik denk dat voor iedereen die graag een kindje wilt een maand al te lang duurt. ik zit nu denk ik 2,5 jaar in de medische molen maar met pauze's. ik ben nu bezig met clomid (6e keer) en had verleden week een mooi eitje dus nu maar afwachten.
Klopt Einad, maar je gaat toch meestal uit van een jaar (ging ik wel) dus als je bijna een jaar bezig bent word het toch wel erg spannend...... Ik ben niet zo thuis in de medische middelen om zwanger te worden maar begrijp dat je binnenkort dus een goeie kans hebt!? Heel veel succes! Ik zal duimen voor jullie! Faye had vandaag voor het eerst staartjes in (wel vaker gedaan maar bleef niet goed zitten en nu wel) zal ik vanavond ook nog wel even showen Nu eten maken....
hallo meiden. hier ook een mama uit zeeland. we wonen in vlissingen. ik heb 4 kindjes. nathan van 14 jaar. mitchell is 7 okt 7 jaar geworden. dévana is 26 augs 2 jaar geworden. en bastiaan is 8 okt 5 maanden geworden. zelf ben ik 31 jaar. woon samen met mijn vriend. mijn schoonmoeder komt uit arremu,daar is mijn vriend ook geboren. nu woont mijn schoonmoeder al heel lang in vlissingen,samen met haar man. leuk dat er nu ook een zeeuwse mama toppic is. gr tamara
hoi dames, welkom tammy even ego berichtje hier denk dat ik net mijn slijmprop ben verloren....weet dat het niets zegt.. maar vind het wel erg spannend ineens!!
Oeh... zelfs ik vind het spannend Zelf heb ik geen slijmprop gezien hier Kom je alles melden zodra het gaat rommelen?
Vreemd, had vanmiddag een berichtje geplaatst, maar zie 'm niet meer... vaag! Hé leuk nog een vlissinger! Welkom hier. Einad, 6e ronde Clomid al. Vond het echt rommel, ben zwanger geraakt na 5 rondes Clomid. Hopelijk deze maand veel geluk voor jullie. Ga zeker voor je duimen. Roodkapje, jij ook anderhalf jaar bezig geweest. Wij ook zoiets. Iedere maand maar hopen en wachten. Sannehai spannend! Hou je ons wel op de hoogte!