Hoi meiden Dit heb ik net even van een andere site gehaald Hier kan iedereen een petitie tekenen voor langer zwangerschapsverlof, De petitie wordt aangeboden aan de minister van Sociale Zaken. www.babysabbatical.nl/petitie klikken op de link en dan na petitie... groetjes liselotje
Ik denk dat de kunst van de andere Europese landen afgekeken moet worden. Daar een beleid op ontwikkelen. Besparen op verschillende departemeneten( defensie b.v., een heli is soms niet nodig, vaak onnodig) en de overheid laten betalen. Een systeem bedenken dat iedereen een klein deel betaalt via het loon. Net als de WW. ( liever niet, ) Ik denk dat er wel een oplossing te vinden is. Andere Europese landen doen het ook, dus het kan, ook financieel.
Yep hier ook getekend, heb even die lijst bekeken en dat zijn er echt veel die al getekend hebben! Liefs, Duveldraakje
Ja ik heb ook getekend... enne wie dat moet betalen? Wat denk je van het geld dat hier in Nederland is veel beter besteden dan het uitgeven aan onnodige zaken. Hier in Nederland zijn ze erg goed in het verkeerd stellen van prioriteiten...
Er wordt belastinggeld verspild aan hypotheekrente-aftrek voor mensen die zich woningen van een half miljoen euro kunnen veroorloven. Er worden miljarden over de balk gesmeten voor de ontwikkeling van een gevechtsvliegtuig waar op de hele wereld geen vijand voor te vinden is, terwijl we een flinke voorraad F16's hebben die het nog prima doen. Er is best geld voor een betere verlofregeling, lijkt me. Belle, staat helemaal achter deze actie.
Jij weet wel waar je het over hebt? Ik denk dat politiek en de financiele uitgaven elk jaar weer worden bijgesteld en dat er niet een perfecte oplossing is voor overheidsfinancien. Een zeer ingewikkelde materie dat zelfs voor " knappe" economen steeds weer een verassing is. Hoe zaken worden uitgegeven staat nooit vast. De linkse partijen bezuinigen ergens op, waar de rechtse partijen juist weer op willen uitgeven. Dus ongefundeerd vind ik een harde opmerking dat waarschijnlijk ook nergens op gefundeerd is, behalve op je eigen mening.