Hoi dames, Ik vroeg me af vanaf wanneer je een harde buik zou kunnen krijgen.. ik heb afgelopen weekend zo'n 2min. even verschrikkelijke buikpijn gehad, met het gevoel of er een hele strakke riem om mijn buik zat.. kan dit een harde buik zijn geweest, of heeft dit meer met de banden te maken? Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Harde buiken horen geen buikpijn op te leveren laat staan verschrikkelijke. Het is meer een strak, zwaar gevoel, alsof er een hele zware bal in je buik zit. Ik moest dan bijv ook echt even stil staan en wachten tot het afzwakte voor ik weer kon lopen. Voelt dan ook aan de buitenkant heel hard, je kunt dan niet in je buik porren zeg maar. Dus denk niet dat het een harde buik was.
Hi Famke, denk dat dit bandenpijn is. Normaal gesproken mag een harde buik geen pijn doen. Je buik voelt onwijs hard aan. Hier is het vanaf week 21 een beetje begonnen, maar max 1 keer per dag en soms ook dagen niet. Als je eenmaal een harde buik hebt, herken je het meteen.
Hoe is je bloeddruk? Riem gevoel kan duiden op zwangerschapsvergifteging... Ik wil je natuurlijk niet bang maken, maar klinkt in elk geval niet als harde buik
Mijn bloeddruk is nog nooit zo mooi geweest als nu .. heb momenteel meer last van bandenpijn, bv na te snel op staan enzo.. zolang het niet nog een keer gebeurd hou ik het bij bandenpijn.. mocht ik het vaker gaan krijgen dan bel k met de vk.
Ik heb al heel veel harde buiken.Dit word mijn 4e kindje en blijkt nu dus normaal te zijn. Hen t al vanaf 12 weken.maar t doet zeker geen pijn. T is meer een raar gevoel en indd het word echt hard van binnen vooral bij bewegingen gebeurd het fijne zwangerschap en geniet ervan.