hoi dames, ik hoop dat er dames zijn die in Flevoland wonen en die wel eens in Zeewolde zijn geweest of daar wonen.. wij kunnen daar misschien een huisje krijgen, vriendlief heeft er gewoond, maar ik wil graag jullie mening weten.. wat kan je er doen, enz. enz.
Hoi!! Ben er echt heeel lang geleden geweest, maar het was vroeger wel een echt dorpje. Wat leuk Renate, een beetje dichtbij!
Woon zelf in Lelystad maar wel wat contacten in Zeewolde.. Leuk, gezellig klein dorpje aan het water (stadhuis ligt ook aan het water daarom zijn wij er getrouwd ) Winkels; het nodige is aanwezig, wil je echt shoppen zul je verder weg moeten. Uitgaan; geen idee eigenlijk, wel wat tentjes gezien maar nooit echt heen geweest. Mensen; open volk, veel westerlingen.. Veel natuur, dus wandelen, fietsen etc kan er prima! Tja, dat was het wel geloof ik..
De broer van vriendlief woont er. Het is echt nog een dorpje. Wel lekker aan het water en je kan er lekker wandelen met de hond maar wil je bijv. echt winkelen dan moet je toch wat verder reizen. Ook is het erg handig om een auto te hebben. Met het OV is het zo'n gedoe. Eerst de bus naar Harderwijk, dan de trein, dan overstappen.... je kent het wel...
@missym, ja kom ik een beetje dichterbij he! dankjewel meiden! dat het een dorpje is dat wist ik al, maar waar ik nu woon is het ook niet groot