@ joyliving, ja precies eerst even indd uit deze onzekerheid. Hoop dat jullie gauw weten waar jullie aan toe zijn.
Rare testen altijd! Als je een streep wil blijven ze OMO wit en als je een witte test wil komen er strepen op
Ben het mee eens dat hij duidelijker moet zijn, maar bedoel geloof niet dat het niets is..zulke strepen, en dan meerdere, als het niet oploopt zou het ook een vroegtijdige miskraam zijn. Zo niet, zou ik die testen nooit bestellen
Ik weet ook niet wat t is geweest, zullen we toch nooit achterkomen maar vind t ook niet erg dat het zo is gelopen. De test gaf na een minuut of 8 nog een super licht streepje maar die is te verwaarlozen en veel lichter dan de andere testen dus dan zou je zeggen dat het hcg weer weg aan t gaan is Deze foto heb ik ong na 10 minuten gemaakt
Ik denk dat jet indrogers zijn aangezien ze buiten de tijd verschijnen. Je hebt nog testen als het goed is dus ik zou om de 2dg nog even testen en je huisarts raadplegen mocht je niet ongesteld worden.
Die andere waren binnen 5 min zag je het streepje al licht roze kleuren toen de hele test nog roze was... De test van vandaag dus pas nadat het roze was weggetrokken.. Ik heb nog van die dipsticks die je er gratis bij kreeg, maar eerlijk gezegd verwacht ik morgen dus gewoon ongesteld te worden.. Heb ook al hoofdpijn