Zeg aub dat jullie geen streepje zien!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by JoyofLiving, Mar 31, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

Jan 14, 2014
    2,091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Ik zie ook een streepje, sorry

2. mamabenn

mamabenn Actief lid

Feb 16, 2014
    392
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik zie m wel ben benieuwd naar je volgende testen ...

3. nono

nono Niet meer actief

Sorry, ik zie ook een streepje.

4. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

Aug 5, 2011
    2,586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Ik zie ook een streepje. Ik hoop voor jou dat dit vals positief is.
    Toen je Persona rood aangaf had je eigenlijk een morning after pil moeten halen.. Mja, mosterd na de maaltijd. Ben benieuwd naar je volgende test.

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik heb zelf de persona gehad en heb nog nooit zo een rare dingen meegemaakt.
    Hopelijk reageert de test op je eisprong,want ik meen te hebben gelezen dat de persona daarna de hele week rood aangaf...wat ik denk je eisprong;)

6. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

May 17, 2012
    1,784
    1
    0
    Ik zie ook een tweede streepje.. :)

7. Tikske

Tikske Actief lid

Jan 30, 2007
    265
    0
    0
    Thuismama
    België
    Ik zie het tweede streepje ook...

8. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

Jan 7, 2013
    5,719
    477
    83
    Ik zie ook een streepje.

9. Rylie

Rylie VIP lid

Jun 14, 2010
    5,757
    490
    83
    Female
    Patissier
    Noord Brabant
    Ow joy. Meid ik zie hem ook..

Hele grote knuffel!! Hopelijk heel snel duidelijkheid voor je!!

10. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

Nov 17, 2011
    1,143
    0
    0
    Hmmm ook ik zie een vaag lijntje

11. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Ik zie m ook..

12. Victoire

Victoire Bekend lid

Mar 29, 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja....ik ook...

13. Monic

Monic Bekend lid

Mar 27, 2012
    751
    2
    18
    Yes me too..

14. Duufke22

Duufke22 Niet meer actief

Ik zie hem.....

15. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Sorry zie hem ook, hoop voor jou op vals positief.
    Sterkte met afwachten.

16. paula1984

paula1984 Niet meer actief

O jee ik ben bang dat er iets teveel dames hem zien meid...
    Hoop dat je iig snel duidelijkheid heb.
    Enig idee hoe je man gaat reageren als het positief blijkt te zijn?

17. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    1,304
    0
    36
    Brabant
    Denk dat je zwanger bent. Zeker zo kort na je bevalling ben je hartstikke vruchtbaar en is er maar weinig voor nodig. Ben benieuwd naar je andere test(en).

18. leetje

leetje Actief lid

Jan 31, 2008
    374
    0
    16
    Ik zie ook een streepje...maar ik heb de persona ook gebruikt in het verleden maar daarvoor moest je cyclus toch heel regelmatig zijn? En ik mocht em na de geboorte van mijn zoon niet als betrouwbaar beschouwen ivm nog een onregelmatige cyclus en de gyn raadde mij sowieso af de persona te gebruiken tijdens de borstvoeding...(maar ik weet niet of dat bij jou ook het geval is natuurlijk)...

Oh jeetje...hoe denk je er zelf over...geschrokken dat kan ik me voorstellen maar zou je blij zijn met nog een kindje? Het is toch een klein wondertje, elke keer weer.

19. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

Jan 21, 2013
    1,990
    75
    48
    Female
    Pijnacker
    Ik zie m ook joy...

20. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

Apr 10, 2013
    2,571
    0
    0
    Ik heb het vanmiddag tegen mijn man gezegd. Hij was not amused en dat is nog zacht uitgedrukt. Hij wil het niet, een abortus was zijn eerste reactie... en dat kwetste mij eigenlijk best wel erg. Dus we hebben een flinke ruzie gehad en daarna moest hij gaan werken.

Net belde hij weer op, dat hij het even moest laten bezinken en we er samen wel uit gaan komen. Hij had het nooit in zijn toekomstbeeld gezien, vader te zijn van 3 kinderen, zegt ie.... Tja, soms heb je het leven niet in de hand maar ik zie wel 10000 beren op de weg als ik heel eerlijk ben. We wonen nu veel te klein, dat was al een issue voor 2 kinderen maar goed... We wilden er niet teveel leeftijdsverschil tussen en ze kunnen de aankomende tijd wel een kamer delen (we hebben 2 slaapkamers, geen zolder). We hebben het huis nu helemaal verkoop klaar, dus de planning was om deze week een makelaar te bellen. Wanneer het huis wordt verkocht, dat kan nog wel jaren duren natuurlijk.... dus ja punt 1, waar moet een derde slapen? Enige optie is bij ons op de kamer, maar niet echt ideaal. En financieel gezien, we kunnen nu best luxe leven, kan dat straks dan ook nog? Een derde kind, is dat ook een derde wiel? Hoe ga je in godsnaam op pad met 3 kinderen onder de 4 jaar? En dan vooral, 2 met 1 jaar leeftijdsverschil...... Ik vind het nu soms al zwaar met 2 kinderen, hoe zou dat straks zijn met 3? Mijn man werkt erg veel, dus 75% van de opvoeding moet ik alleen doen. Dus wat is wijsheid?? Mijn gevoel zegt dat ik er spijt van ga krijgen als ik het laat weghalen, maar mijn verstand zegt dat een derde geen optie is.... Daarnaast, is het lichamelijk te doen? Ik ben van juli 2012 tot januari 2013 zwanger geweest, daarna van maart 2013 tot december 2013... nu weer dus, lijkt me ook echt een aanslag? Help dus!

Ps. ik heb nog geprobeerd te testen, maar het streepje is zo licht dat ik m niet op de foto krijg, dan denk met ochtendurine toch het beste is dus morgen ochtend plaats ik weer een foto ;)

@ Persona, ik had al direct een regelmatige cyclus, heb ik trouwens altijd gehad. En ook deze cyclus zou een regelmatige cyclus zijn... ik geef geen borstvoeding.

Share This Page