Hee ts hopelijk krijg je vandaag wat duidelijkheid meid. En idd niets is 100% deze manier van anticonceptie was jullie keuze dus prima.
Ja ach het heeft eigenlijk toch geen zin meer om over de anticonceptie methode te discussiëren.. Dat zou dan nu toch achteraf zijn. Vanmiddag ga ik weer testen en dan zullen we zien of de test van maandag echt was of toch een indroger/vals positief/of whatever... De z&k moet nu dan wel heel duidelijk zichtbaar zijn na 2 dagen als het dan echt zo is... Ik houd jullie op de hoogte!
Precies dat bedoel ik enkel geen se.ks is 100% en dat doet niemand tenslotte. Meid ik ben benieuwd. Wat zegt je eigen gevoel nu?
Zo, zie dit topic nu pas weer na blz 1. Ook ik blijf ze zien! Ben benieuwd naar je test straks, maar ik verwacht wel een streepje...
Ik twijfel nu heel erg, omdat de test van gister dus ook 'niet zwanger' aan gaf maar oke dat zou te vroeg kunnen zijn maar ook omdat ik normaal altijd voor NOD duidelijke testen had en nu zo loop te pielen met die testen denk ik weer zal wel niks zijn... Al heb ik nog steeds met vlagen symptomen... Ik weet t dus echt niet
Ben benieuwt naar je test van vandaag! Hier gaf cb wel met een heel licht streepje "zwanger 1-2" aan op 8/9dpo (onregelmatige cyclus dus een van die 2)
Begrijp het meid. Ook al kan het per zwangerschap heel erg wisselen. Ik had bij de oudste pas een positieve test op/na nod en bij de jongste al 5 dagen voor nod een positieve test.
Wat spannend zeg!! Hier gaf de cb met zo'n licht streepje 'niet zwanger' aan. Twee dagen later was ie wel positief. Ik zie de streepjes zeker! Ben benieuwd naar je test van vanmiddag.