Ik vind hem duidelijker als de vorige, heb je urine bewaard van vanmorgen voor de test of de urine van vanmiddag gedaan, kan namelijk ook de reden zijn van geen knaller. Zou er morgen of overmorgenochtend nog een doen, mits je je periode niet krijgt natuurlijk!
Ja ga morgen ochtend nog een keer testen, vanmiddag met middag urine maar wel 2 uur niet gedronken en opgehouden
Vind rechts wel duidelijker dan links, maar of dat genoeg is voor een goede zwangerschap is natuurlijk moeilijk te zeggen. Als er een action in de buurt is, daar zijn ook goedkope testen (waar je al vroeg mee kan testen)
Ja die kan ik van t weekend miss nog wel halen maar nu is het ong net zo'n streepje als maandag en dinsdag zag ik amper wat op de Etos testen dus ik denk dat dat voor nu nog geen nut heeft... Heb nog wel een zk midstream Denk dat ik t even laat rusten en van t weekend wel weer kijk dan zou ik miss officieel overtijd zijn zaterdag
ik vind hem ook duidelijker worden, en aangezien je nu in de middag getest hebt, denk ik dus dat je wel zwanger bent.......
Ik ben het met de dames eens. Vind de 2e ook iets donkerder en middag urine is ook minder geconcentreerde. Morgenochtend nogmaals doen. Wel vervelend dat je nog niet veel wijzer bent.
Ik denk zelf eerlijk geZegd dat je zwanger bent.. Hij loopt op en je zit nog niet op je dag dat je ongesteld moet worden..