Collega van mij was helemaal flabbergasted. Op het kinderfeestje van haar neefje vertelde haar zus vol trots alle versiering gejat te hebben. Gewoon die buggy volladen en zo naar buiten gelopen. En dat was niet de 1e keer, ze heeft ook heel veel merkkleding etc op deze manier gejat, Als ze gepakt zou worden zou ze in principe haar zoontje er de schuld van kunnen geven, hij is 3 geloof ik. Nou, ik hou vanaf nu alle buggys scherp in de gaten!
Was een aso.. Stop sowieso nooit wat in mn buggy, vind dat niet kunnen.. daarbij snap ik niet waarom een kind van 3 nog in een buggy moet zitten.
Ze heeft nog een jonger zoontje, denk dat hij in de buggy zit en het oudere mannetje 'los', maar heb niet tot in detail doorgevraagd.
Wat een rare mensen zijn dat! Zou leuk zijn als ze betrapt worden dat neefje dan zou zeggen dat hij dat niet heeft gedaan mijn zijn ouders. Wat een voorbeeld geef je je kind dan.
wat een rare mensen zijn er toch... ik stop wel regelmatig dingen in mijn kinderwagen hoor... maar bij de kassa reken ik het dan af Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of nou zo een zin had gehad om op die verjaardag te blijven (en van de gestolen hapjes te eten???)
Ik zou ook zeker zeggen dat je heel triest wordt van zulke verhalen over diefstal. Gauw naar je tas grijpen "nou dan moet ik deze bij jou in de buurt maar goed in de gaten gaan houden" en vertrekken. Zijn ze nou helemaal van de pot gerukt!!
nou jatten vind ik helemaal niet kunnen, of mijn kind er nu bij is of niet. Ik zou zo iemand ook echt niet meer willen zien. En als het mijn zus was, zoals bij je collega had ik die even lekker voor lul gezet bij de rest van de visite.
Zo wat erg zeg Snap ik echt niet he! Ik las pas een verhaal in een tijdschrift van een moeder die haar kinderen liet jatten. Vond ik ook zo erg. Die kinderen leren gewoon dat dat goed gedrag is:x
woooow neee nooit ik wil dat ook niet zien en niet weten hoor, blegh tot zo iets zou ik mij nooit verlagen, vind dat zooo erg. ik heb bij de aldi gewerkt, en daar moet men de kratjes bier van elkaar aftillen, je wilt niet weten wat ik er tussen weg visde, en vooral bij wat voor mensen, echt niet altij de minder bedeelden enz onder de bevolking hoor, ik schrok daar enorm van, tjong, je verlagen tot zulke dingen voor een paar euro, nee ook niet als je geen geld hebt (athans mijn mening)
Echt niet normaal dit. Sowieso jat je niet, maar dan doet ze het ook nog waar haar kind bij is?! Belachelijk!
Het ergst is nog wel dat (bloedeigen) kindjes er voorop draaien. Hoor weleens dat ouders helemaal te keer gaan tegen hun kind terwijl ze het zelf gejat hebben, daar zakt je broektoch vanaf.. lekker voorbeeld ook voor je kind.:x
Nou wat je zegt, en "goed" voorbeeld doet volgen. Helaas ook op een negatieve manier.... Maar hoe kun je ook nog vol trots dit vertellen op een verjaardag??? Zit ergens iets niet goed in die bovenkwamen van d'r...
tja, dat vind ik nog zacht uitgedrukt dat mn broek ervan afzakt. Als ik hoor dat ouders hun kinderen op willen laten draaien voor diefstal en ik lees dan jouw onderschrift wordt ik daar heel moe van en zucht ik maar eens diep....
Nou dan zou ik zeggen, ajuu met de plu! Ik heb daar zo'n hekel aan, wie weet wat ze haar kinderen wel niet meer meegeeft! ik zou echt zeggen/vragen of ze wel goed wijs was? en dat ik haar een zeer slechte moeder vond... sorry maar iedereen werkt hard voor hun centjes en jatten is iets waar ik echt een hekel aan heb!
Jemig wat een raar mens. Het zou niet eens in me opkomen.... En wat ik het ergste vind is dat ze haar zoontje nog de schuld geeft ook. Sorry hoor maar welke normen en waarden geef je je kind dan mee. Ik zou zo iemand echt nooit meer aan kijken en vertrouwen
Dan zitten er volgens mij echt een paar steken bij je los. Nja niet een paar maar een heleboel. Wat een goed voorbeeld!