Iemand recent ervaring met proefkaart Greetz?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mrs Blossom, 11 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Je kunt bij Greetz een proefkaartje bestellen. Je krijgt dan de kaart, de gekozen envelop, een papierwaaier en een uitlegbrief. Omdat de door ons bestelde proefkaart nu al twee keer ergens kwijt is geraakt (Greetz / Post NL), ben ik benieuwd hoe de proefkaart precies wordt verstuurd.

Zit alles in de gekozen envelop gepropt en wordt het adres op de achterkant van de kaart gedrukt (zoals normaal bij Greetz)? Of zit het hele pakketje in een speciale envelop of speciaal doosje met daarop een adressticker? Of nog anders?

Wie heeft recent ervaring opgedaan en hoe ging dat?

2. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees nu op de site van Greetz: " Je krijgt je kaartje opgestuurd in een speciale envelop met een staaltje voorbeelden van alle papiersoorten en envelopkleuren erbij!" Dus ik heb mijn antwoord al. Vreemd dat deze post twee keer kwijtraakt...

3. liefenklein

liefenklein Niet meer actief

Ik weet wel dat er veel fout gaat bij Greetz. Heb al regelmatig kaarten ontvangen die heel scheef zijn gevouwen en ik heb zelfs eens gehoord dat iemand geboortekaartjes had besteld maar ze waren de binnenkant vergeten te drukken.

4. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mijn ervaringen met Greetz zijn tot nu toe heel goed. Maar dit is wel raar.

Deel Deze Pagina