Zeg eens eerlijk? Slaap jij nog met een knuffel?

Discussie in 'De lounge' gestart door furby, 10 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Mijn aap staat wel in mijn kamer, maar slaap er niet meer mee. Wel met een doekje (zo'n spuugdoekje), moet daar altijd aan peuteren haha. Heb er al heel wat versleten :p De jongste doet dit trouwens ook ;)

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    haha nee.

3. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

4. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ja, mijn beer :D Ik heb die al sinds mijn geboorte. Hij is helemaal plat en versleten, maar zonder mis ik gewoon iets!
    Ik ben hem als kind al 2x verloren, maar elke keer kwam hij terug. Net zoals iemand hier ook zei, hij is ook veel mee geweest met ziekenhuis opnames en is ook een beetje mijn troost geweest. Ik kan gewoon niet zonder :p

Mijn man is eraan gewend, die vind het wel schattig :p

5. furby

furby Bekend lid

14 mrt 2010
    848
    99
    28
    NULL
    NULL
    Mijn vriend pikt mijn knuffel soms in als ik lig te slapen. Maar daar mag ik het uiteraard niet over hebben van hem :D

6. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Haha wat schattig :p

Mijn man blijft er ver uit de buurt, hij vind hem vies haha, hij wil hem steeds in de wasmachine gooien maar dat mag niet van mij. Stel dat hij stuk gaat! En ik vind het zielig...erg he hahaha :$:D

7. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Ja! Op vakantie en zelfs een weekend naar m'n ouders gaatie mee. Als we een lange reis maken heb ik um bij me in de auto. Een konijn dat ik al vanaf m'n geboorte heb. Ik kan niet zonder, en m'n man vind het wel schattig.
    Ik word ook echt furieus als hij eraan zit en gaat klieren ofzo. Hij is al zo kapot :(

8. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

9. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.053
    2.554
    113
    Limburg
    Nee, vroeger ook niet echt trouwens, voor zover ik me kan herinneren.
    Ik had wel altijd tig knuffels in mijn bed, maar die werden altijd netjes aan het voeteneind gezet.
    Ik ben meer een hoekje-van-de-deken-knuffelaar.

10. beccie

beccie Niet meer actief

Nee. vroeger ook nooit kunnen slapen met een knuffel, die lag altijd na 5 min naast mijn bed hihi.

ik had wel een doekje. waar uiteindelijk nog maar een klein puntje van over was. maar die was rond mijn 7e ineens spoorloos verdwenen.
    daarna geen knuffels/doekjes meer gehad.

11. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Same here.

Wel ligt er al een hele tijd een rood beertje van dochterlief in bed.
    Vergezeld door frank (het zwarte schaap van tele2)

Mijn Knuffel ligt samen met Mijn Mans Knuffel... Bij dochterlief op de kamer :)

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nee nooit gedaan. En mijn meiden zijn ook niet gehecht aan een knuffel. Er staan er wel een paar in hun bed maar als ze er niet staan is het ook goed.

13. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Nee. :)

14. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Haha nee en mijn vriend moet ook niet te dicht bij me liggen want dan krijgt ie een beuk :D

15. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Nee nooit een knuffel gehad ik wilde alleen maar rode zakdoeken ons zoontje wil ook geen knuffel die zoekt de waslabels op :D

16. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    ja hoor.. al bijna 21 jaar met mn kleine beer.. mn meisje gaat hem nu pakken.. en dan zegt ze: maaaaaiii = mijn..
    leg maar is uit aan een net 1 jarig meisje dat dat mama's knuf is.

mn vriend heeft er vrede mee.. die is toch 2 weken weg;)

17. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    Nee. Alleen als ik bij mijn oma slaap wel, anders durf ik er niet te slapen.:D maar heb er sinds mijn zwangerschap al niet meer geslapen jammer genoeg..

18. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Nee had vroeger wel een popje met duimpje en een doekje voor het duimen pluisjes draaien.

Zoon heeft lang knuffels op zijn bed gehad hij heeft ze nu gedoneerd aan zijn zusje.

En dochter heeft twee bumba.s ze slaapt er minimaal met een en met logeren gaat deze ook mee ze neemt hem in haar armen en valt zo met bumba in slaap.

Als hier nog iemand een kleine bumba over heeft en er niks meer mee doet ik heb altijd plek voor reserve hihi.

19. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik heb er ook nog 1. Het was ooit een hondje, nu alleen nog een zombiehoofd. Maar hij is nog steeds lief :D

Mijn man vindt hem eng XD

20. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Nee ook niet als kind

Deel Deze Pagina