Hoofdkant van het bed, aan mijn kant, staat vol met knuffels . Knuffels die we samen hebben verzameld de afgelopen 9 jaar. Maar niets in bed, tenzij ze erin vallen Oh en dat tutteldoekje uit het pakket van de Etos, stomweg vergeten om 'm uit bed (lees: tussen het matras en nachtkastje) te halen.
Ik ben verbaast dat er zoveel nog met een knuffel slapen! Ik weet dat ik als peuter een knuffelbeer had, maar volgens mij slaap ik sinds m'n 4de al zonder knuffel.
Ik ben ook verbaasd dat ik niet de enige ben Zou het iets te maken hebben met geborgenheid zoeken? Weet niet hoor, krijg ook maar opeens een ingeving
Nee. Ik heb haar niet meer. Maar ik neem wel altijd mijn dikke zwarte kater mee naar boven (nou ja, hij staat al startklaar om mee naar boven te gaan hihi). Ik slaap lekker, met zo'n extra zacht kussentje!
Hahaha te erg... Maar... JA!!! Ik ben 28 jaar en toen ik 16 was kreeg ik van mijn vriendje (nu man) een aapje uit Disney en sindsdien slaapt die elke nacht "tussen ons in" hahaha En met de vakantie gaat hij gezellig mee! Ik "knuffel" er niet mee haha maar toch moet hij ergens in bed liggen
Sinds ik in dit huis woon (iets meer als een jaar nu) heb ik ze niet meer uitgepakt. Ik heb 4 verhuisdozen vol. In mijn oude slaapkamer stonden ze boven op de kledingkast, en aan de zijkant vAn mijn bed xD Echt slapen doe ik er niet meer mee, maar er staat altijd 1 knuffel op de slaapkamer.
Oh ja en toen ik tijdens mijn zwangerschap in het buitenland in het ziekenhuis kwam ivm allergische reactie op antibiotica, ging mijn man even de basis dingen kopen in de buurt kwam hij terug met een aapje zodat ik niet alleen was.. Te lief Hihi
Ja, hij is 1m80 en nogal levendig . Maar een pluchen ding niet meer sinds ik samenwoon. (Ergens in een doos moet ie nog wel liggen hoor, die knuffel die ik al had van mijn 6 maanden oud. Weet alleen niet waar.)
Ja, en ze gaat ook mee met vakantie op de camping. Verder heb ik genoeg ruimte in m'n bed dus heb een groepje knuffels
nee, ik weet eigenlijk niet meer wanneer mn knuffel bij me uit bed vertrokken is.. volgens mij zijn alle poppen/beren uit bed verbannen toen mn lieve zus me chucky had laten kijken toen ze moest oppassen
Heel soms. We hebben een aantal knuffels in de slaapkamer staan (sommigen gekregen van vriendlief, sommigen bedoeld voor Misha) en soms pak ik er wel eens eentje, zet die naast het kussen en geef 'm een paar vriendschappelijke klopjes. Echt vasthouden lukt mij niet, ik wil, naast de deken, het matras en m'n kussen, niets tegen me aan hebben. Ik hou altijd vriendlief vast tot hij slaapt en dan schuif ik meer naar mijn kant zodat we elkaar niet meer raken. Overigens geen knuffel van vroeger, die heb ik aan mijn broertje gegeven toen ik ging emigreren.