Zeg eens eerlijk? Slaap jij nog met een knuffel?

Discussie in 'De lounge' gestart door furby, 10 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Hoofdkant van het bed, aan mijn kant, staat vol met knuffels :). Knuffels die we samen hebben verzameld de afgelopen 9 jaar.
    Maar niets in bed, tenzij ze erin vallen :p
    Oh en dat tutteldoekje uit het pakket van de Etos, stomweg vergeten om 'm uit bed (lees: tussen het matras en nachtkastje) te halen.

2. Yanna

Yanna Actief lid

7 aug 2013
    295
    6
    18
    Ik ben verbaast dat er zoveel nog met een knuffel slapen! Ik weet dat ik als peuter een knuffelbeer had, maar volgens mij slaap ik sinds m'n 4de al zonder knuffel.

3. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik ben ook verbaasd dat ik niet de enige ben :):p

Zou het iets te maken hebben met geborgenheid zoeken? Weet niet hoor, krijg ook maar opeens een ingeving ;)

4. MissyC

MissyC Fanatiek lid

5 dec 2013
    1.098
    8
    38
    Hier ook. Tijdens mijn bevalling had ik hem ook mee. Mn gynaecoloog vond het hilarisch haha.

5. furby

furby Bekend lid

14 mrt 2010
    848
    99
    28
    NULL
    NULL
    Stoer van je :D

6. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Nee. Ik heb haar niet meer.

Maar ik neem wel altijd mijn dikke zwarte kater mee naar boven (nou ja, hij staat al startklaar om mee naar boven te gaan hihi). Ik slaap lekker, met zo'n extra zacht kussentje!

7. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha te erg... Maar... JA!!!
    Ik ben 28 jaar en toen ik 16 was kreeg ik van mijn vriendje (nu man) een aapje uit Disney en sindsdien slaapt die elke nacht "tussen ons in" hahaha

En met de vakantie gaat hij gezellig mee!

Ik "knuffel" er niet mee haha maar toch moet hij ergens in bed liggen

8. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Sinds ik in dit huis woon (iets meer als een jaar nu) heb ik ze niet meer uitgepakt. Ik heb 4 verhuisdozen vol. In mijn oude slaapkamer stonden ze boven op de kledingkast, en aan de zijkant vAn mijn bed xD

Echt slapen doe ik er niet meer mee, maar er staat altijd 1 knuffel op de slaapkamer.

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja... Gekregen van de sint op mijn bijna derde en nog steeds bij mij in bed :)

10. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja en toen ik tijdens mijn zwangerschap in het buitenland in het ziekenhuis kwam ivm allergische reactie op antibiotica, ging mijn man even de basis dingen kopen in de buurt kwam hij terug met een aapje zodat ik niet alleen was.. Te lief Hihi

11. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Nee geen knuffel hier..
    Ik heb altijd mijn telefoon in bed, ook gezellig hihi

12. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Ja, hij is 1m80 en nogal levendig :).

Maar een pluchen ding niet meer sinds ik samenwoon.
    (Ergens in een doos moet ie nog wel liggen hoor, die knuffel die ik al had van mijn 6 maanden oud. Weet alleen niet waar.)

13. missgwen

missgwen Bekend lid

23 apr 2007
    775
    16
    18
    aan het water
    Nee ook nooit gedaan, mijn kids slapen ook niét met knuffel.

14. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

20 aug 2010
    1.298
    18
    38
    Nee, nooit gedaan.

15. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.191
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
  16. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

Nee, geen knuffel wel een extra kussentje ;)

17. Kimkommer

Kimkommer Bekend lid

15 mei 2011
    511
    63
    28
    NULL
    Ja, en ze gaat ook mee met vakantie op de camping. Verder heb ik genoeg ruimte in m'n bed dus heb een groepje knuffels :)

18. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ja zeker :)

19. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    nee, ik weet eigenlijk niet meer wanneer mn knuffel bij me uit bed vertrokken is.. volgens mij zijn alle poppen/beren uit bed verbannen toen mn lieve zus me chucky had laten kijken toen ze moest oppassen ;)

20. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Heel soms. We hebben een aantal knuffels in de slaapkamer staan (sommigen gekregen van vriendlief, sommigen bedoeld voor Misha) en soms pak ik er wel eens eentje, zet die naast het kussen en geef 'm een paar vriendschappelijke klopjes.

Echt vasthouden lukt mij niet, ik wil, naast de deken, het matras en m'n kussen, niets tegen me aan hebben. Ik hou altijd vriendlief vast tot hij slaapt en dan schuif ik meer naar mijn kant zodat we elkaar niet meer raken. :)

Overigens geen knuffel van vroeger, die heb ik aan mijn broertje gegeven toen ik ging emigreren.

Deel Deze Pagina