Vanmorgen bericht gekregen dat het nichtje van mijn man, 25 jaar en kleintje van 1 jaar (aug 2009) is overleden Ze was al tijdje niet echt lekker en gisteravond naar de huisartsenpost en daar is ze in elkaar gestort. 45 min reanimatie wat niet heeft mogen baten. We hadden niet echt een goed contact met der maar hier schrik je toch van. Man komt naar huis toe. Dochter is naar Kdv en wij gaan zo naar het broertje van me man. zo jong en dan dit , is niet eerlijk
Jeetje meid.. Zoiets is echt schrikken ja. Echt oneerlijk!! Ik ben absoluut niet gelovig.. En wil geen gelovigen-ongelovigen discussie starten.. Maar als je hoort dat dit soort dingen gebeuren vraag ik me altijd af: Waarom een god? En waarom gebeuren dan dit soort dingen!! Heel erg veel sterkte voor jullie. Een dikke knuffel!
ja en hoe ga je het uitleggen aan het kleine mannetje, is een mama's kindje we weten nog maar weinig omdat de moeder van het nichtje mijn schoonmoeder helemaal in paniek opbelde en die kreeg er weinig uit. Schoonmoeder is nu naar oma toe
gecondoleerd .. wat een schok , en dan zo jong ik ben zelf 24 jaar .. pff echt ben er eve stil van. heel veel sterkte ( krijg tranen in me ogen van t idee dat dat kleintje nu geen mama meer heeft... )
Tekst verwijderd door beheer. Maar jee wat schrikken zeg. Bah geheel onverwachts. En of je nu wel of niet goed kontakt heb het grijpt je aan!! Heel veel sterkte de komende tijd!!
Wat verschrikkelijk!! Vind het echt heel naar om te lezen; ben zelf ook 25 en heb ook een kleintje van aug 2009. Jullie heel veel sterkte hiermee!!