Zeg eens eerlijk....

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Ukkie1, 15 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.826
    2.249
    113
    Al die dames hier die testen vergeten in de badkamer, waar de test na een week nog bovenop ligt, vergeten uit een broekzak te halen, ineens dachten ooohja een test van uuuuren geleden...

Eerlijk he? Duiken jullie niet net als ik gewoon de prullenbak weer in, nadat je jezelf hebt toegezegd t weg te gooien en echt pas morgen weer te testen en dat de test na de afleestijd niet meer gedig is etc...... :)

Voor jullie beeld: ben echt geen viezerik, ga niet door de poepluiers heen maar heb echt wel eens gedacht, maar goed dat niemand dit ziet :')

AKOEKKOEK, Stampertje1, Mleenvs en 8 anderen vinden dit leuk.
  2. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Uuuuh schuldig :roflmao:
    Maar dan is het wel vaak de test van de dag ervoor. Op de een of andere manier kan ik die pas de dag daarop weg gooien.
    Wat zijn we toch ook wanhopige zielen ;)

Ukkie1 vindt dit leuk.
  3. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.106
    17.112
    113
    Ik zette altijd 2 wekkers: na 5 minuten en weer 5 minuten later nog een. Stond er dan nog niets, gooide ik ze weg in het prullenbakje in de badkamer.
    Gezien ik daar op dagelijkse basis wel meer in gooi, zag ik testjes vaak úren (of bijv een dag) na afleestijd inderdaad liggen. Zeg niet dat ik er bewust niet naar keek, maar ik ging ze er ook niet uit vissen en opnieuw onder een loep houden :p
    Mijn indrooglijntjes waren vaak dusdanig donker dat ik ze echt wel zag wanneer ik gewoon het prullenbakje opende omdat ik iets anders weg wilde gooien.

Ukkie1 vindt dit leuk.
  4. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Hahaha schuldig!!

Ukkie1 vindt dit leuk.
  5. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.826
    2.249
    113
    Hahaha. Zo lollig
    Nu snap ik ook dat je in je openingspost niet zet: ik dook net mn test van gister achterna in de wanhopige hoop op een streep en dit is t resultaat. Hahaha.

YasmijnN vindt dit leuk.
  6. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ow hartstikke schuldig hoor. Alsof er na uren ineens een knal streep op staat. Compleet debiel maar ik kan t niet laten

Ukkie1 vindt dit leuk.
  7. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.840
    113
    Ik verbaas mij er altijd over dat dames hier na 5 dagen een test nog tegenkomen in de vuilniszak. Die van ons ligt dan al lang en breed in de container. :roflmao:

LollyLolbroek86, nizzie86, Be Happy en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Whahahahhaha hilaaaarische post dit.

En nee, niet schuldig. Maar ik gooi ze meestal sws pas een paar dagen later weg. Maar misschien moet ik ze vers in de prullenbak gooien want dan komen er enorme roze strepen op.

Sowieso ga ik dan eerst de duurste brabantia-prullenbak aanschaffen, want als die jonkies krijgt, is gouden business.:D

Amelie, pietje1987, Ukkie1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    Ik had bij de laatste cryoterugplaatsing een negatieve test, die een paar uur later opeens een oranjeroze streep had. Bleek de wortel in m'n vuilnisbak zwanger te zijn lol, maar ik heb er hier zelfs een topic over geopend. Tegen beter weten in natuurlijk, hoe wanhopig kun je zijn! :p

Soturi, nizzie86, Ukkie1 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Ik lig weer in een deuk om de reacties :)

Ukkie1 vindt dit leuk.
  11. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Haha, te leuk deze post! Ik zie het al helemaal voor me.
    Maar héél eerlijk, nee, dat heb ik serieus nooit gedaan. Maar kan het me wel helemaal voorstellen hoor. De spanningen en hoop doen gewoon gekke dingen met je :p

12. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ik gooi ze altijd netjes in t emmertje in de badkamer, waar ook de wc rolletjes in zitten, dus ik vis ze niet tussen de aardappelschillen wrg. Evengoed is het junkie gedrag van mij hoor, ik erger me echt rot aan mijzelf wanneer ik weer tegen het licht in sta te " zie ik iets, ja nee misschien gut vaag of indroog nee tis negatief" om een uur later het weer te doen :D

13. megamutsje

megamutsje Bekend lid

14 feb 2017
    521
    166
    43
    Vrouw
    Quilty!!!!!

Vooral de eerste positieve test.
    Na 2 dagen weggegooid en dezelfde dag weer opgedoken om toch nog maar te kijken of het nou echt zo was.
    Verschikkelijk

Ukkie1 vindt dit leuk.
  14. Bootcamp babe

Bootcamp babe Niet meer actief

Mijn huidige zwangerschap begon als prullenbakstreep. Een actiontest die heel negatief leek. Gedaan omdat de tandarts foto's ging maken. Weggegooid. Paar uur later dacht ik, maar waarom voel ik me dan zo? Uit de prullenbak gevist en een streep. Bleek uiteindelijk ook echt zwanger.

pietje1987 en Ukkie1 vinden dit leuk.
  15. Lana1986

Lana1986 Fanatiek lid

2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    Haha, leuk topic :D.

Maar nee, niet schuldig. Wel bewaarde ik ze gewoon minimaal een dag, zodat ik nog regelmatig kon spieken of er niet toch een streep stond :roflmao:.

Ukkie1 vindt dit leuk.
  16. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Ik had ze ook gewoon ff dag kunnen bewaren lees ik nu hahaha.

Ik gooide ze idd ook in het wc vuilnisbakje dus niet tussen de groenten oid, maar toch haha. Ik was dan chagrijnig en pleurde ze meteen weg, n uur of paar uur later dacht ik.. toch ff kijken.. oh oh niet best

Ukkie1 vindt dit leuk.
  17. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Oh hier was ik ook vaak schuldig aan toen ik nog bezig was met zwanger raken. Pff, dagenlang naar testen turen in de hoop er toch nog een 2e streepje op te zien, terwijl hij ondertussen al 3x in de prullenbak had gelegen. Mn man zag het wel eens en zei dan, mens er staat niks. Er komt niks meer te staan, en nu weggooien want dan breng ik direct de zak naar de container. Als ik hem weggooide schudde hij de zak even goed door elkaar zodat de test onderin verdween en ik niet alsnog kon gaan zoeken :eek: Zo erg!!

YasmijnN, Ukkie1 en Izzie7676 vinden dit leuk.
  18. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik bewaar mijn testen sowieso altijd een paar dagen voor ik ze weg gooi. Maar ook zeker wel eens uit de prullenbak gevist. :rolleyes: Ik heb nog nooit een zwangere prullenbak gehad overigens. :p

Ukkie1 vindt dit leuk.
  19. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Ik viste ze niet uit de prullenbak, maar liet ze wel dagenlang liggen en dan toch steeds even kijken of er niet toch stiekem een streepje op is gekomen :rolleyes:

Ukkie1 en Amelie vinden dit leuk.
  20. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Haha ik heb nog nooit een test uit de prullenbak gevist!
    Maar dat is vooral omdat ik al sowieso nooit zover kwam dat ik ze weggooien...

Izzie7676 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina