Ik heb trouwens een hekel aan mijn meisjes achternaam!,,, H.ans Gelukkig nu getrouwd en man zijn naam aangenomen Vaak vroegen ze ,... Echt waar... . Of spreek ik met meneer?.. Nee!!! Grr
Ik heet Iris en vind het wel een mooie naam. Officieel heet ik Iris-Manon, het moesten gewoon 2 aparte namen worden met Iris als roepnaam. Maar mijn zenuwachtige vader heeft er een - tussen laten zetten dus nu is het als 1 volledige naam. Maar zo gebruik ik het zelf niet, gewoon Iris als 1e naam en Manon als 2e naam.
Same here... Alleen dan ouderwets en frans... Het enige lastige is dat ik altijd mijn naam moet spellen en dat hij in het begin altijd verkeerd uitgesproken wordt... Maar verder, heel blij met mijn redelijk unieke naam! Hetzelfde geldt overigens voor mijn achternaam, moet ook altijd gespeld en herhaald worden, een heerlijke combinatie dus, haha!
ha ha, ja mijn achternaam ook Maar die lijkt op een voornaam en dus vragen mensen me: Uw achternaam.... ik vertel en spel gelijk mijn achternaam. Mevrouw, nee uw achternaam graag! Ja dat zeg ik toch net, Ha ha
Hahahaha... Hier is het probleem dat er veel rrrrr-en in zitten, zowel voor als achternaam en tsja, daar breken mensen de bek over... Ik heb net even in de nationale voornamenbank gekeken, hij komt 5x voor in nederland... Grappig!
Roepnaam Natasja iedereen schrijft het altijd met CH pfft.. Verder heet ik Sannie Susanna.. Roepnaam ben ik blij mee, die andere 2 hadden niet gehoeven voor mij.
Ik heet Suzanne en ben tevreden met mijn naam, alleen mijn achternaam moet ik altijd spellen haha. Die is van oorsprong frans.
Leuk om te lezen! Grappig dat sommigen hun naam ok vinden, terwijl ik t vreselijk vind en andersom . Engelse namen vind ik vaak wel mooi klinken, maar tegelijkertijd vaak ook wat banaal.. Ik ben nooit zo blij geweest met mijn naam. Ga m niet delen, maar hij is niet ouderwets of heel veel voorkomend. Er zit een 'oh' klank in en dat vind ik niet zo mooi. Vond de naam van mijn zusje altijd leuker Mijn ouders vinden het een vrolijke naam, nou ja. Hij past wel bij me, denk ik. Moest trouwens ook wel lachen om 'oppeneer' hihi (sorry) En ik zou echt nooit mijn kind vernoemen naar een familielid dat heel jong is overleden. Op zich natuurlijk wel 'mooi', maar ik zou het echt niet durven..!
Mijn naam is apart te noemen haha wonen 5 meiden in Nl die deze naam hebben en komen allemaal van mij moeder af haha. Overgens is het Grieks vermoemd naar een of andere berggoddin of iets dergelijks. Heeft 8 letters en de Biz in me nickname zijn de echte eerste 3 letters
Manuela, maar de meeste noemen me Manu (Manoe) En of ik er blij mee ben? Beter dan het alternatief wat ze hadden, brrr, Rosita!!
Ik heet hetzelfde als die schrijfster van Pipi Langkous En nee, ik ben er niet tevreden over. Maar het is niet anders. Vaak wordt het gewoon afgekort naar As.
Ben 1 van de 14 in nl met mijn naam. Helaas heb ik als voorletters ED meegekregen, dus krijg vaak post aan de heer. GRR. Ben niet zo blij met mn naam.