D.anielle.. Prima naam met heel veel koosnaampjes uit de omgeving...(daan, daantje (daanelligie (koosnaam van mn vader ). Vind dit zelf wel leuk...alleen is schrijfwijze vaak lastig of mensen maken er een andere naam van: daniella....bijvoorbeeld...tis toch echt met een e, vaak moet ik het spellen. Vind dit niet erg.
ik heet Caitlin Robina en ben ontzettend blij met mijn namen!! toen ik geboren werd kwam de naam Caitlin nog niet zo vaak voor en robina ook niet en ik hou wel van een beetje aparte namen
Ik heet Anita en vindt het prima. Vrienden noemen me gewoon: A. Kort maar krachtig en ik weet dat ze mij bedoelen
Ik heb dezelfde naam als de vrouwelijke coach in tvoh Eerder vond ik het niet leuk en heb ik zelfs over een naamsverandering nagedacht. Maar nu ben ik er wel blij mee. Het past bij me. Gewoon een simpele boerendochter
Ilja. Is ook een jongensnaam maar komt weinig voor. Ik vind t wel prima.het had slechter gekund haha!
Dat is toch nog een heel gedoe want iedereen kent je bij die naam. Ik heb een roepnaam Debbie, maar op papier heet ik Debora. Ik vind Debora veel beter bij mij passen, maar het is toch nog een heel gedoe om dat te veranderen in het dagelijkse leven. Ik heb er wel eens over na zitten denken, maar toch (nog) niet gedaan.