Bijna het zelfde als kippiekip. Geertje Hendrika, dit zijn overigens mijn doopnamen. Vernoemd naar mn pake en beppe. Mijn roep naam is anders, alleen mn man vindt het leuk om me Geertje te noemen. Vreselijk vind ik het! Mijn moeder heeft als roepnaam Ulkje Woutina. Heb dr ook altijd gezegd, dat mn kids niet vernoemd worden naar dr. Gelukkig is ze t met me eens
Een generatie ding. Idee van mijn opa. Zijn kleinkinderen hebben dit en wij kleinkinderen zetten deze traditie door voor hem. elke letter in de voornaam Heeft een andere naam waardoor alle voorletters samen weer de voornaam vormen. We hebben besloten dat we de limiet aanhouden van 6 letters in de voornaam. Als je elizabeth zou heten zou je anders 9 namen hebben . Mijn dochter heet volluit, Alicia,linsey, Ilana, Caitlyn, ivanna, Ashley. Zoontje heet Nando, Angelo, Nathan, Dylan, Owen
Wonderbaarlijk origineel is mijn naam niet, Marjan, maar ik ben er blij mee. Ik voel me een echte Marjan, haha! En omdat mijn vader (9 jaar geleden overleden) me altijd 'zijn Marjanneke' noemde, is dat mijn nickname geworden en gebruiken al veel meer mensen die naam inmiddels. Hoewel mijn naam vrij duidelijk is lijkt me, zijn er nog altijd knappe koppen die er weer Mar-i-an van moeten maken, of Marianne... zucht. Mijn achternaam is helemaal een disaster, (ga hem hier niet voluit schrijven) hij eindigt op .......TH namelijk en wordt per definitie met een T op het eind geschreven. Al heel wat gedoe gehad met instanties en gemeentes die het fout deden, blehh. Vroeger heeft de gemeente waar mijn vader toen woonde zelfs een fout gemaakt door op officiële papieren de H weg te laten. Dat heeft toen een tijd geduurd (jaren) en zolang was onze naam 'H-loos'. Er moest een hele procedure in gang gezet worden om dat weer te veranderen en sinds een jaar of 20 is de H weer (officiëel) terug, we hebben onze naam zelf nooit anders dan met H geschreven trouwens. Ik heb hele mooie namen voorbij zien komen hier ook weinig namen met veel 'poespas' om het zo maar te noemen. Ik hou van duidelijke namen die overal ter wereld eigenlijk hetzelfde zou worden uitgesproken. Daarom hebben wij voor Dennis gekozen, dat is nou echt zo'n naam die overal hetzelfde is en dat vind ik leuk. Bovendien kenden wij alleen maar leuke Dennissen èn voelde ik in mijn buik al dat het een echte Dennis (the Menace ) zou worden dus hij past 'm prima!
Mijn dochter haar tweede naam is Gertruida. Vernoemd naar mijn moeder. Ik zelf heet Patricia. Prima naam. Wilde nooit te ijdel zijn als ik een dochter zou krijgen werd het Patricia. Uit eindelijk wel een andere naam gekozen ze is een individu. Geen kopie van mij.
leuke topic, mijn naamis jacky nicky elsbeth clazina gijsberts story. vind mijn naam leuk, omdat ik mijn zusje der naam mocht kiezen dus heb het leuk gemengt. ik jacky (vies) nicky zusje jamy (lekker) cole nicole, onze mama. betekenis jacky duifel, bedrieger betekenis jamy De charmeur, Charmante Bedrieger
Ik heet ook zo en ik denk er ook net zo over Op zich denk ik dat de naam wel bij me past, maar vind het gewoon geen mooie naam. Ik schaamde me er vroeger ook echt voor. Als mensen mijn naam vroegen mompelde ik heel zachtjes waardoor mensen het niet konden verstaan. En om de één of andere reden kunnen veel mensen het ook niet eens uitspreken. Heb al vele variaties gehoord. Maakt het er niet beter op.
Hoe komt het dat je allemaal mannen namen hebt dan, zin die allemaal van je vader? Behalve je voornaam
Ik heet Ramona....altijd een hekel aan gehad door dat o zo bekende liedje. Zodra ik mijn naam zei begonnen er altijd wel mensen te zingen. Nu geen hekel meer aan, maar vind het wel raar klinken als iemand mijn naam voluit noemt. Meestal is het Moon.
Esther (roep) Anna (2e) Maria (3e) Matanatella (4e,, jaja, vaak zeiden ze Nutella -___-) Paalvast (getrouwde) - Schreve (meisjes) Ben dr niet geheel depressief van maar had liever mn 2e naam (Anna) als roepnaam gehad.. Hoeveel kost dat eigenlijk om dat te laten veranderen?