Help, er zitten wel veel verschrikkelijk namen tussen zeg! Ik ben tevreden met mijn naam en ik denk/hoop dat onze kinderen later ook wel blij zullen zijn met hun namen.
Ik heet A. lice. Mijn tweede naam is J. udith. Ben er blij mee. Alice trouwens op zijn Nederlands uitgesproken. Zie namen voorbij waarvan ik blij ben dat ik niet zo heet maar smaken verschillen gelukkig
ik heet s.hellie ben vernoemd naar me opa j.elle vroeger kon ik wel janken om die naam maar ben er sinds ik volwassen ben wel blij mee hahaha, komt ook bijna niet voor.
Ik heet Suzanne. Ben in het jaar van dat liedjes van VOF de kunst geboren en ben er ook naar vernoemd. Iedereen noemt me Suus. Ben er opzich wel blij mee hoor. Als jongetje had ik Fons geheten. Nou dat was nog erger geweest haha.
Ik heet D.anielle en ik ben er blij mee. Ik heb wel nog 3doopnamen G. erarda I. na T. heresia. I. na is de naam van mijn moeder
Ik heet Evelien..... werd vroeger altijd Eefje of Evie genoemt, inmiddels , gewoon Evelien. Mijn doopnaam is Regina..... die heeft mijn vader me gegeven omdat de man voor hem in het stadhuis zijn dochter Regina noemde en hij dat een mooie naam vond, mijn moeder wist daar niks van, ik zou maar 1 naam krijgen.... Oh ja ik vind mijn naam prima....houd zelf meer van kortere namen..... Enne mijn buurmeisje vroeger had een Tante Nieske
Ik vind het ook een mooie naam! Wat ik heel erg vind en hier net las,iemand die het kind 6 namen gaf en die samen weer de voornaam vormen. Sorry vind het zielig voor de kinderen
Ik heb bij iemand in de klas gezeten die zo heet... voor mij een gewone naam Ik kan mijn naam niet zeggen want daar zijn er misschien nog 1 of twee van hier in Nederland..dan ben ik ineens wel heel bekend. Hij is in elk geval ouderwets en Italiaans. Ben er wel heel erg blij mee. Vroeger niet, maar nu wel Ik had echt altijd een opening in een gesprek...de naam...o waar komt die vandaan. Zo had ik altijd een leuke en positieve voorsprong bij bijvoorbeeld sollicitaties, afrijden, overal...