Wat een rot begin van t nieuwe jaar.. Ik vind dat je goed gehandeld heb.. wat een eikel Sterkte en hopelijk komt ie er een keer achter dat wat hij doet echt niet kan.
Naïef zijn of naïef voordoen. 24/7 appen met de man van iemand anders en dan ook nog waar je bijzit heeft niks met naïviteit te maken. Lieve ts ik denk dat JIJ te goed bent. En dat ze geschrokken is dat snap ik maar waarom. ... Maar dat is hoe ik het zie. Vind het echt but voor je en snap dat je in de war bent. Over het missen gesproken. ....mis je hem als persoon of mis je de situatie dat hij er altijd was?..... Heel veel wijsheid en sterkte gewenst.
Als te haar nicht gelooft is het toch goed. Wij hebben die nicht niet gesproken en jennen haar ook niet.
nee vind je niet aansteld zou het denk ik ook niet prettig vinden dat er ook nog eens geappt moet worden als ze bij jullie zitten vind ik ook vreemd mag ook in openbaar gezegd worden dan vind ik persoonelijk ik weet niet echt hoe je ermee om moet gaan denk gewoon eerlijk in blijven je dit echt niet leuk vind en je er niet prettig onder voelt hoop je toch een leuke avond en nacht hebt gehad
Ik vind niet dat je je aanstelt hoor. Ik vind het zelfs super raar. Waarom moeten zij uberhaupt met elkaar gaan zitten appen terwijl ze op visite is? Verder zou ik het ook niet leuk vinden als mijn vriend veel contact heeft met een andere vrouw. Ik begrijp dat het je onzekerheid geeft. Ik zou het in ieder geval niet pikken! Volgende keer zou ik er toch wat van gaan zeggen..
Getver. Wat een nachtmerrie..... Je stelde je inderdaad absoluut niet aan. En je onderbuik gevoel gaf al aan dat het niet goed zat en dat bleek wel weer. Vind het enorm shocking dat hij stiekem foto's maakt van haar ondergoed. Gatverdamme. Ik zou zo'n vent nooit meer in mijn huis willen hebben. Met die gedachte zou ik echt niet mee kunnen leven. Het maakt het er alleen niet makkelijker op dat jullie samen een kindje hebben. Laat hem maar voorlopig even lekker in z'n eigen sopje gaar koken. Zodat ook jij even de tijd hebt om alles even op een rijtje te kunnen zetten. Maar ik probeer wel te zeggen dat je niet al te overhaast een beslissing moet nemen, hoewel dat lastig is nu je emoties natuurlijk de overhand hebben. Iniedergeval wil ik je een hele dikke knuffel geven! Vind het echt heel erg voor je Heel veel sterkte ook gewenst de komende tijd!
Dank jullie wel, steun doet me altijd goed. X Die foto's zijn mij zeker opgevallen, ze zijn idd openbaar. Althans voor FB vrienden, daar zit ik ook tussen... Maar zoals vlindermoeder zei, ik geloof tot op zekere hoogte in de onschuld van m'n nicht. Al heb ik tegenover haar wel benadrukt dat ik vind dat ze het gedrag van mijn man min of meer heeft uitgelokt, al dan niet onbewust. Het gaat vandaag wat beter, dank je. Tuurlijk mis ik hem wel, althans zijn aanwezigheid. Hij is er immers altijd, behalve nu. Ik heb hem er gisteren dus uitgezet, maar aanvankelijk wilde hij niet gaan. In de hoop dat hij toch zou vertrekken, zei ik gisteren maar dat hij er eventueel vandaag om 11 u weer in mocht. Ja hoor, vanochtend klokslag 11 uur klopte hij aan. Ik had alles gebarricadeerd dus hij kon er zelf niet in. Na een telefoongesprek van ca 10 minuten ben ik toch maar open gaan doen, zodat hij vers ondergoed etc kon pakken en dan weer kon vertrekken. Wat blijkt: meneer heeft alvast boodschappen voor het avondeten meegenomen. Die hark. Alsof we vanavond gezellig aan tafel zouden eten. Daarna hebben we even op de bank gezeten en zei hij eigenlijk hetzelfde als gisteren: het spijt hem, hij dacht er niet bij na, hij weet niet wanneer hij moet stoppen. Hij denkt niet na terwijl hij handelt. Hier geloof ik heilig in, overigens, maar ik vind het absoluut geen excuus. Ik heb aangegeven dat onderling praten geen zin heeft. We hebben werkelijk al minimaal zes keer gesproken, heeft niet het gewenste effect opgeleverd. Ik wil niet per se van hem af of van hem scheiden, ik wil gewoon dat hij niet zulke achterlijke dingen doet! Ik wil dat hij beseft dat dit gewoon niet kan. Is dat zoveel gevraagd...... Ik heb hem toen 2 keuzes gegeven: 1) je gaat nu weg, zoekt hulp bij een professional en komt terug wanneer je echt beseft wat je hebt aangericht. 2) je gaat nu weg, neemt een andere vriendin en gaat haar maar lekker besodemieteren. Ik ben klaar met dit gedrag. Hij koos voor optie 1. X
Knap dat je zo sterk en vastberaden bent! Ik hoop dat hij zal gaan beseffen wat zijn gedrag bij jou doet en dat jullie er samen uitkomen.
Wat ben je sterk! Goed dat je voor jezelf kiest. Laat hem maar bewijzen dat hij 100% voor je gaat! Sterkte!
Het valt me wel wat zwaar hoor Maar ik weet 100% zeker dat als IK de eerste stap richting een hereniging zet, hij dit zal opvatten als een teken dat het "allemaal wel meevalt". En dat is nou juist het signaal dat ik NIET wil afgeven. Rest mij nog wel de vraag: hoe kan je je vent na deze kwestie ooit nog 100% vertrouwen? Hij zegt nog steeds met mij oud te willen worden, maar ik wil echt niet onzeker blijven tot aan het bejaardentehuis.
Dat denk ik ook. Zo onschuldig is ze niet. Ze weet toch ook dat je man 'bezet' is. Dus ze vindt het nietbelangrijk dat ze met haar nicht haar man appt op een niet evht normale manier...ze moet zich ook schamen. Als de man can mijn nicht ne zou vragen om even tebuikdansen dan zou ik hem een viespeuk vinden zelfs als het mijn hobby zou zijn. Bij haar moet toch ook een lampje zijn gaan branden.....maar je zei al dat ze naïef is....duidelijk. Sterkte meid. Maar ik zou je niet niet meteen geloven.
Sterkte meid! Heeft hij nu nog contact met je nicht nu hij uit huis is gezet? Appen ze elkaar nu hij ergens anders slaapt? Jammer dat je dat niet na kunt kijken nu! Anders weet je gelijk hoe serieus hij jou neemt in dat je dit gedrag niet meer accepteert.. En heeft je nicht ook een vriend? En heeft ze een eigen woning? Anders zou ik checken of hij daar nu niet langs is geweest nu hij ergens anders slaapt dan thuis
Dank je wel. Hij is bij zijn ouders, dit heeft zijn moeder bevestigd. Nee, ze appen nu niet meer volgens de nicht. Zij en ik zijn al bijna 26 jaar erg close (bijna als zussen) en ik geloof haar. Nee, ik waardeer haar gedrag niet en zie haar ook zeker als medeplichtige, als je snapt wat ik bedoel. Maar de hoofdschuldige hier is echt die vent, want hij en alleen hij is verantwoordelijk voor het verzamelen van dat materiaal.