Zeg eerlijk meiden: stel ik mij aan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Melrose, 31 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Nee je stelt je zeker niet aan! Vind het ronduit onbeschoft van hen beide.

2. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Lieve dames, nogmaals bedankt voor de steun en reacties.
    Geloof het of niet, maar ik heb hem er net mee geconfronteerd. Nou ja, "even", het was een gesprek van anderhalf uur. Ik kwam er namelijk ook achter dat hij haar had gevraagd om even haar buikdansskills te laten zien (buikdansen is haar hobby). Daar hoef je natuurlijk niets achter te zoeken, maar in deze situatie zat het me niet echt lekker.
    Het heeft even geduurd maar hij ziet nu wel in dat ik de omgang ongepast vind. Ik zei nog: "hoe zou jij het vinden als ik door mijn zwager werd gevraagd voor hem te buikdansen?"
    En wat zei hij? "Jij danst toch helemaal niet."
    Ik heb toen erg veel moeite moeten doen om hem niet in elkaar te slaan. :x
    Nog drie kwartier tot middernacht, wat een manier om het nieuwe jaar in te gaan, zeg! Hopelijk gaat het bij jullie beter dan bij mij!

X

3. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Snap helemaal dat je hier onzeker en geïrriteerd over raakt. Heb je alle recht toe!! Spreek hem erop aan en zeg dat het op moet houden.

4. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Heel goed dat je hem erop aangesproken hebt. Ben jij het kwijt en hij kan aan de slag ermee. Goed begin van een nieuw jaar. Knuffel van mij ;).

5. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Thanks! En nu maar hopen dat hij niet vergeet dat we het erover gehad hebben. We hebben deze kwestie al eens eerder besproken, maar, en ik citeer: "Dat is niet blijven hangen." Grom grom.

6. Delta

Delta Niet meer actief

Wat een reactie van hem zeg.. Daar kan je toch niks mee? Ik zou zeggen; wat als ik constant loop te appen met een andere man, en dat jullie 2 samen geheim zitten te lachen als 2 kleine kinderen, voor zijn neus? Weet ie wel waar die mee bezig is of zo.. Pfff

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

Zoooo, die bond ik aan een vuurpijl vast :x Je hebt groot gelijk dat je dit niet pikt en er wat van zegt!

8. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    OMG er zit nu waarschijnlijk niemand op ZP, maar ik moet het toch even kwijt. Ik lag net in bed, ja tijdens het vuurwerk, en kon het nog niet loslaten. Dus ik (stom stom!) check zn telefoon nog een keer.
    Blijkt dat ie de (soms) pikante foto's van haar stiekem heeft doorgestuurd naar zijn geheime e-mailadres! Plaatjes waarop ze uitdagend staat, en waarop ze paaldanst. Wat moet ik nou doen :x:(:(:(

9. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Confronteren en snel een beetje! Is ie nou helemaal van de pot gerukt? Wat een viesneus. Ik zou echt helemaal uit m'n dak gaan. Je voelt je nu toch al klote, dus laat je lekker gaan zou ik zeggen.

10. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Zal ik m uit z'n slaap halen?? Ben nu echt in staat hem door midden te breken!

11. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Ik zou het doen. Hij is de schuldige in dit verhaal (buiten dat die vrouw ook een teef is dat ze dat soort foto's naar jouw vent stuurt) dus waarom zou jij je nu de hele nacht klote voelen terwijl hij lekker op 1 oor ligt?

12. DragonBaby

DragonBaby Bekend lid

8 dec 2012
    826
    204
    43
    Vrouw
    Moet toch ook even reageren hoor, doe dat normaal niet zo gauw..
    Maar ja natuurlijk moet je hem uit z'n slaap halen, anders lig jij de hele nacht wakker om erover te piekeren. En dan? Morgen: goedemorgen lieverd, oh trouwens ....
    Nee vind dat hij heeft heel wat heeft uit te leggen en dan wel nu direct en niet een andere keer.

13. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    Omg wat een ezel zeg !!
    Er uit met die kerel !!
    Dit gaat zo ver over de grens heen zo niet acceptabel
    Als hij jou eerste signalen niet heeft "onthouden" wat ik ten zeerste betwijfel dan is hij jou zo niet waard !
    Echt gooi m er vanavond nog het huis uit! laat m maar met die paal dansende troela het nieuwe jaar beginnen
    Fris begin frisse start voor jou jij verdient zo veel beter dan zon waardeloze respectloze drol van een man ! Luister naar je intuïtie die heeft altijd gelijk
    Dikke knuffel voor jou
    en ik hoop nu stiekem dat je hele grote laarzen heb die je ergens in kan schuiven bij hem ;)

14. Imensa

Imensa Niet meer actief

Vraag me af of het alleen bij fotos etcetc is gebleven...

15. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    Dat was mijn eerste gedachten op het laatste bericht wat een drop l*l

16. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Wat een eikel!!!! Hoe durft ie! Maak hem wakker en niet pikken dit hoor!

17. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    :$:$:$

Die mocht van mij in de kou en tussen de knallen slapen..

18. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Ahh ik vind het echt zielig voor je, wat een respectloze vent is dat in alle manieren zeg! Ik zei ook zeggen bekijk het maar, ga maar met die trut verder. Ook erg dat het je nichtje ook nog eens is :x Sorry meid, maar wie weet wat die 2 nog meer uitspoken :(

19. wanna be a mama

wanna be a mama Bekend lid

16 mei 2011
    728
    1
    16
    Meid kom voor jezelf op hoor. Je verdient het niet zo behandeld te worden. Als je nu niks doet wordt het alleen maar erger...als het dat nog niet is..

20. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Oh bah! Ik had alles gewist met een lekker puh geluidje.
    En daarna het familieschandaal maar blootgelegd. Misschien weet haar partner hier ook niets van?
    (Sorry als het al genoemd is)

Deel Deze Pagina