Ja natuurlijk. Lig jij de hele nacht wakker zonder het erover te kunnen hebben, dat is toch enorm frustrerend en oneerlijk. Kom voor jezelf op, hij mag je niet zo behandelen. Die appjes kunnen al helemaal niet, laat staan die foto's.
Geheim emailadres, pikante foto's, jouw nichtje, continue appen... Ik zou de foto's, berichten, en allerlei andere dingen eerst mooi naar mijzelf gestuurd hebben. Familie of niet, als je eigen nichtje, je al zo belazerd kan die familie ruzie er ook wel af! Bah!
wat een manier om er zo achter te komen verder. snap je emotie maar laat slapen nu. je hebt ook een kleintje. morgen de bom laten barsten en eerst kind naar je ouders brengen als het mogelijk is daarna pas aan vallen. en nee je over drijft niet. wat een l.l .. en zij is net zo erg. bah sterkte.
Bij de eerste zinnen dacht ik van, jemig mag een man nu echt niet met een vrouw appen? Maar steeds verder in het verhaal, wordt ik steeds bozer! (Hormonen?) Mocht mijn man dit bij mij flikken, oud en nieuw of niet. Regen, hagel sneeuw of niet. Ik had hem buiten getrapt!! Is hij helemaal belazerd! Ik zelf app ook met een mannelijke vriend, ook op 'ongepaste' tijden. Maar mijn man weet alles, kent zowat alle gesprekken uit zijn hoofd hahaha. Maar noway dat ik dit onder mijn mans neus zou doen. Sorry mijn man is 'belangrijker' dan die vriend hoor! Echt heel respectloos is hij! Ik heb het nog even netjes gehouden vind ik zelf hihi Sterkte! En ja ik zeg wakker maken!!
Wat ontzettend sneu voor je. Wat hebben die mannen toch. Lijkt wel of er wat in het kraanwater zit. Ik lees van die gekke dingen bah. Hoe gaat het nu? Heb je hem kunnen confronteren? Sterke, waardeloos begin van het jaar zo.
Mijn vriend heeft dat ook eens 'geprobeerd'. Via dat online scrabble spel. Eerst via die app chatten, daarna smsen. En dat alleen maar als hij aan boord zat voor 2 weken. De 1e keer dacht ik nog: oke, prima maar de 2e keer dacht ik..: stoppen nu. Hij smste toen met haar meer als met mij. En ineens ook "xx" als afsluiting. Ik was woest. Ik heb haar nummer& dat spel gewist, haar van hyves en zn facebook afgegooid. EN erover gepraat. Ik was echt woest. Pas na 2 weken kwam hij vragen waar haar nummer was gebleven, dus toen weer boos. Meid, volg je gevoel. Ik kan me helemaal voorstellen hoe genegeerd en verwaarloosd je je voelt. Ik hoop dat je man strakjes jou ALLES gaat vertellen.
Hoe is het nu? Jeetje meid dit is niet goed hoor. Ik zou alles maar mezelf sturen zodat je wel bewijs hebt en confronteer hem ermee. Sterkte.
Nee hoor je stelt je niet aan. Maar waar gaan die gesprekken over dan of weet je dat niet? Anders zou ik dat eerst eens aan hem vragen. Beste wensen nog voor 2014!!
zo zie je maar weer dat je onderbuikgevoel helemaal klopt..... erklopt nl niets van wat je vent doet. sterkte
Wat erg voor je Inderdaad, dat onderbuikgevoel heb je niet voor niets zie je maar weer! Hoe gaat het nu? (Trouwens, zij heeft dan ook geen enkele waardigheid. Rotwijf ben je dan gewoon toch?)
Ik zou ook in staat zijn om hem door midden te breken! Woest zou ik zijn! Lachen om appjes waar jij bij zit, ik zou mij ronduit uitgelachen voelen en zo zie je maar weer, je onderbuik gevoel was helemaal juist. Wat een waardeloos begin van een nieuw jaar. Er ligt vast nog wel ergens een verdwaalde vuurpijl waar je hem aan kunt knopen, en anders kunnen rotjes ook aardig rottigheid uithalen! Sterkte!
Heb alleen je openingspost gelezen, maar je stelt je zeker niet aan! Zou er ook onzeker en niet blij van worden. Zou er eens over in gesprek gaan, dat je dit onprettig vindt en waarom hij dat doet.
Wat een zak zeg!! En je nichtje....wow. Ik zou ook in alle staten zijn en vraag me ook wel af of het bij foto's is gebleven. Maar wat Knap zegt...eerst jullie kindje ergens onderbrengen en dan pas de hel laten losbarsten.
Heb de rest ook even gelezen, wat een hufter zeg! En ook echt een naaistreek van je nichtje! Heb je hem uiteindelijk wakker gemaakt?
Hoi Melrose, dit is heel onrespectvol van jouw man!! Je hebt hem er al eerder op aangesproken maar hij gaat er dus gewoon mee door? Dan heeft hij dus gewoon maling aan je! Voor mij is dit ook een vorm van vreemdgaan, ik zou ook vanuit die gedachte handelen! Tenzij hij ineens wel echt gaat snappen waarom dit niet kan naar jou toe, zou ik me echt serieus afvragen of ik wel verder zou willen met hem.... Sterkte, wat een begin van het jaar zeg....