Zeg eerlijk meiden: stel ik mij aan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Melrose, 31 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Ja natuurlijk. Lig jij de hele nacht wakker zonder het erover te kunnen hebben, dat is toch enorm frustrerend en oneerlijk. Kom voor jezelf op, hij mag je niet zo behandelen. Die appjes kunnen al helemaal niet, laat staan die foto's.

2. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Zeker wakker maken en erop aanspreken!

3. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Geheim emailadres, pikante foto's, jouw nichtje, continue appen...

Ik zou de foto's, berichten, en allerlei andere dingen eerst mooi naar mijzelf gestuurd hebben. Familie of niet, als je eigen nichtje, je al zo belazerd kan die familie ruzie er ook wel af!

Bah!

4. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    OMG! Het is dus erger/groter dan je tot nu toe dacht, wat een EIKEL zeg!

Heb je hem wakker gemaakt?

5. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Bizar!
    En t meest bizarre is nog wel dat ze het zo opzichtig doen!!!?

6. knap

knap Niet meer actief

wat een manier om er zo achter te komen verder. snap je emotie maar laat slapen nu. je hebt ook een kleintje. morgen de bom laten barsten en eerst kind naar je ouders brengen als het mogelijk is daarna pas aan vallen. en nee je over drijft niet. wat een l.l .. en zij is net zo erg. bah sterkte.

7. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Bij de eerste zinnen dacht ik van, jemig mag een man nu echt niet met een vrouw appen?

Maar steeds verder in het verhaal, wordt ik steeds bozer! (Hormonen?)

Mocht mijn man dit bij mij flikken, oud en nieuw of niet. Regen, hagel sneeuw of niet. Ik had hem buiten getrapt!! Is hij helemaal belazerd!

Ik zelf app ook met een mannelijke vriend, ook op 'ongepaste' tijden. Maar mijn man weet alles, kent zowat alle gesprekken uit zijn hoofd hahaha. Maar noway dat ik dit onder mijn mans neus zou doen.
    Sorry mijn man is 'belangrijker' dan die vriend hoor!
    Echt heel respectloos is hij!

Ik heb het nog even netjes gehouden vind ik zelf hihi

Sterkte! En ja ik zeg wakker maken!!

8. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Wat ontzettend sneu voor je.
    Wat hebben die mannen toch. Lijkt wel of er wat in het kraanwater zit.
    Ik lees van die gekke dingen bah.

Hoe gaat het nu? Heb je hem kunnen confronteren?
    Sterke, waardeloos begin van het jaar zo.

9. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ik ben benieuwd hoe het nu gaat. Maar was het nu familie of een vriendin of allebei?

10. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Mijn vriend heeft dat ook eens 'geprobeerd'. Via dat online scrabble spel. Eerst via die app chatten, daarna smsen. En dat alleen maar als hij aan boord zat voor 2 weken.

De 1e keer dacht ik nog: oke, prima
    maar de 2e keer dacht ik..: stoppen nu.
    Hij smste toen met haar meer als met mij.
    En ineens ook "xx" als afsluiting.
    Ik was woest. Ik heb haar nummer& dat spel gewist, haar van hyves en zn facebook afgegooid.
    EN erover gepraat. Ik was echt woest.

Pas na 2 weken kwam hij vragen waar haar nummer was gebleven, dus toen weer boos.

Meid, volg je gevoel. Ik kan me helemaal voorstellen hoe genegeerd en verwaarloosd je je voelt.
    Ik hoop dat je man strakjes jou ALLES gaat vertellen.

11. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Jeetje meid, ik vind dit ook heel erg voor je.
    Wat respectloos is dit.

Sterkte!

12. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Hoe is het nu? Jeetje meid dit is niet goed hoor. Ik zou alles maar mezelf sturen zodat je wel bewijs hebt en confronteer hem ermee. Sterkte.

13. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Nee hoor je stelt je niet aan. Maar waar gaan die gesprekken over dan of weet je dat niet? Anders zou ik dat eerst eens aan hem vragen.

Beste wensen nog voor 2014!!

14. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    zo zie je maar weer dat je onderbuikgevoel helemaal klopt..... erklopt nl niets van wat je vent doet. sterkte

15. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Wat erg voor je :( Inderdaad, dat onderbuikgevoel heb je niet voor niets zie je maar weer! Hoe gaat het nu?

(Trouwens, zij heeft dan ook geen enkele waardigheid. Rotwijf ben je dan gewoon toch?)

16. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Ik zou ook in staat zijn om hem door midden te breken! Woest zou ik zijn!
    Lachen om appjes waar jij bij zit, ik zou mij ronduit uitgelachen voelen en zo zie je maar weer, je onderbuik gevoel was helemaal juist.
    Wat een waardeloos begin van een nieuw jaar.
    Er ligt vast nog wel ergens een verdwaalde vuurpijl waar je hem aan kunt knopen, en anders kunnen rotjes ook aardig rottigheid uithalen!
    Sterkte!

17. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb alleen je openingspost gelezen, maar je stelt je zeker niet aan! Zou er ook onzeker en niet blij van worden. Zou er eens over in gesprek gaan, dat je dit onprettig vindt en waarom hij dat doet.

18. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Wat een zak zeg!! En je nichtje....wow. Ik zou ook in alle staten zijn en vraag me ook wel af of het bij foto's is gebleven.
    Maar wat Knap zegt...eerst jullie kindje ergens onderbrengen en dan pas de hel laten losbarsten.

19. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb de rest ook even gelezen, wat een hufter zeg! En ook echt een naaistreek van je nichtje! Heb je hem uiteindelijk wakker gemaakt?

20. jannanas

jannanas Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.816
    1.700
    113
    Hoi Melrose,

dit is heel onrespectvol van jouw man!! Je hebt hem er al eerder op aangesproken maar hij gaat er dus gewoon mee door? Dan heeft hij dus gewoon maling aan je!

Voor mij is dit ook een vorm van vreemdgaan, ik zou ook vanuit die gedachte handelen! Tenzij hij ineens wel echt gaat snappen waarom dit niet kan naar jou toe, zou ik me echt serieus afvragen of ik wel verder zou willen met hem....

Sterkte, wat een begin van het jaar zeg....

Deel Deze Pagina