Zeg eerlijk meiden: stel ik mij aan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Melrose, 31 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.073
    113
    #101 wendy339, 1 jan 2014
    Laatst bewerkt: 1 jan 2014
    Jij ook de beste wensen meis!

En nee je steld je niet aan! Ik zou dit ook ook verre van oké vinden. Een appje zo af en toe in de familie prima maar geen uren aan de app en geen woord tegen mij. En dat terwijl je erbij zit vind ik nog idioter. Waar hebben ze het dan over weet je dat?

Sorry lees net de rest pas! Wat erg meis, en wat een rotstreek. Ik zou laaiend zijn en had hem uit zijn bed geschopt hoor. En je nichtje??? Sorry ook geen goed woord voor..

2. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

Ik vind niet dat jij je aansteld.
    Ik zou een goed gesprek met hem aangegaan.
    Om eerlijk te zijn zou ik echt boos worden als mijn man dit zou flikken en vind het ontzettend ombeschoft dat ze zitten te appen terwijl ze samen met jou in een kamer zitten! :O

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Je openingspost klonk mij al niet goed in de oren maar foto's naar elkaar sturen e.d... Niet goed... Ik zou echt woedend zijn. Wat respectloos ook, bah :x

4. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.616
    1.065
    113
    Hier
    En hoe gaat het nu??

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Ze gaan te ver...

Vooral het flirten waar je bij bent is werkelijk respectloos.

6. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Hi meiden,
    Wederom bedankt voor de reacties.
    Ik heb hem idd uit bed gehaald. Hij was helemaal duf maar gaf het direct toe. De reden: hij vindt haar een mooie, aantrekkelijke vrouw.
    Aanvankelijk stond ik op het punt hem het huis uit te trappen (heb 'm ook een fikse rechtse verkocht) maar uiteindelijk sliep hij op de bank. Naar eigen zeggen heeft hij uren wakker gelegen.
    Vanochtend vroeg ik hem me alle foto's te laten zien. Blijkt dat hij, tijdens onze familievakantie in een bungalow, foto's van haar lingerie heeft gemaakt (hij heeft de setjes eerst uitgebreid op bed klaargelegd) en naar zichzelf heeft gemaild. Ik vind het echt ziek.
    Heb 'm er zojuist alsnog uitgegooid, hij vertrekt over enkele minuten. Ik heb aangegeven dat we wel zien wanneer 'ie er weer in komt. Kan vanavond zijn maar ook over enkele dagen.

Hij zegt dat het ooit in een opwelling is begonnen en dat hij gewoon niet goed weet wanneer te stoppen. Een "blinde vlek” noemt hij het. M’n ass.

7. channe

channe Fanatiek lid

4 aug 2012
    1.147
    70
    48
    NULL
    Jeetje..nou wat een eikel...dit is echt niet normaal en inderdaad gewoon ziek!
    Je gaat toch niet in andermans ondergoed zitten? Ik haal nergens uit dat het je nichtje is, maar wel familie dus? Nou die had ik ook een schop onder dr reet gegeven! Is ze helemaal van de pot gerukt!?

Wil je nog wel verder met zo iemand?

8. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje meid, wat een eikel! Goed van je dat je hem er uit hebt gezet!!

9. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Sick zeg. Knap van je. Hoop dat ie tijd neemt om na te denken.
    Wat een waardeloos begin van het jaar.!
    Ga je je familielid nog confronteren? die was ook nog niet klaar met mij.
    Walgelijk.
    Sterkte meis!

10. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Jeetje meid wat een vreselijk begin van het nieuwe jaar! Het blijkt wel dat je altijd op je eigen gevoel moet vertrouwen. Heel veel sterkte

11. Imensa

Imensa Niet meer actief

Jeetje mina meis. Dat is nog eens een verschrikkelijk begin van het jaar.

Zou de dame in kwestie ook even een flinke rechtse gaan geven. Haren trekken is zo 2013

12. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Wat ontzettend ziek, ik word er gewoon misselijk van :( Zo vreselijk voor je..

13. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Erg knap van je!!
    Veel sterkte verder met alles!!!

14. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Pff, wat een bizar verhaal, die lingerie ook! Het is dus al een hele tijd aan de gang, in verschillende vormen. Ik zou het hem zo enorm goed laten beseffen, door echt een tijd afstand te nemen, dat dit vreselijk respectloos is naar jou toe. Laat hem maar denken dat het over is/kan zijn. Neem je tijd om dingen op een rijtje te zetten. Jij neemt de regie in handen, is hij helemaal gek worden!?!

15. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Dank jullie wel...wat een happy new year, not. :(
    Ik zit hier nu met dochterlief. Ze werd verdrietig omdat ze papa zag vertrekken (die natuurlijk uitgebreid afscheid heeft genomen...). Dat vond ik erg sneu voor haar, maar voor mijn gevoel kon ik niet anders. Misschien dringt het op deze manier voor eens en altijd tot hem door, dat ik hier niet van gediend ben!

16. Evientje

Evientje Niet meer actief

Vind het super knap van je dat je hem de deur hebt gewezen!
    Ik zou in ieder geval je ouders op de hoogte stellen. En het desbetreffende familielid duidelijk laten weten wat ze veroorzaakt heeft met haar achterlijke gedrag. Ik vind namelijk wel dat er hier 2 schuld hebben, ook zij had kunnen zorgen dat het stopte!

Heel veel sterkte!

17. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

Ah gat meis, echt walgelijk!
    Zou je nicht er ook flink op aanspreken, zij heeft hier net zo hard aan meegedaan!
    Wat een klote begin van het nieuwe jaar. :(
    Sterkte voor de komende tijd.

18. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Ik zit idd te twijfelen of ik mijn moeder zal bellen....gewoon, om m'n hart te luchten. Aan de andere kant wil ik die 2 niet voor schut zetten. Ook al voel ik me zo rot en besodemieterd, ik ben niet meer het type van publieke vernedering als wraakmiddel gebruikt........
    Maar als ik mijn moeder bel, gaat ze uiteraard details vragen. Of zal ik gewoon niemand bellen en dit voor mijzelf houden? Ik weet het niet hoor...
    Heb mijn man overigens wat geld voor de trein meegegeven (ik beheer de bankrekening) zodat hij naar zijn ouders kan reizen en daar kan overnachten.

19. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Jemig meid wat een toestand zeg!
    Goed dat je hem op straat hebt gezet, wat denkt hij wel!
    Blinde vlek ha! Wat een leipo zeg....
    Neem de tijd om na te denken meis, en laat hem op zijn minst heel flink zweten.......

20. Tamale

Tamale Niet meer actief

Pff jeetje.... Wat een rot begin van dit nieuwe jaar.
    Zo respectloos, achterbaks en vernederend van hem, wat denkt hij wel niet?!!

Heel veel sterkte! En idd, ik zou het lieftallige nichtje hier ook niet buiten laten. Achterbaks kreng .

Succes!

Deel Deze Pagina