Lieverd, die twee hebben zichzelf voor schut gezet hoor! Lucht je hart fijn bij je moeder, dat is geen wraak maar voor jezelf zorgen En voor je kleine, jij moet dit ook kwijt om de spanning kwijt te raken....
Ik zou ook zeker van die meid willen weten wat haar bedoelingen zijn en of ze wat voor elkaar voelen. Dat lingerie verhaal in jullie bungalow weekend....bizar! Wat een rotstart van het jaar voor je ts...sterkte!
Zou zeker bellen meis! Je moet aan jezelf denken.. hun voor schut zetten snap niet dat je daar aan denkt op het moment. Ze hebben jou voor schut gezet tegenover iedereen.
Nee, je stelt je niet aan. Ik zou het al niet op prijs stellen als mijn man met wie dan ook de hele dag zit te appen en mij niks heeft te vertellen. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik een allergie heb voor mensen die ik gezelschap de hele tijd met hun telefoon zitten. Ik pak de iPad bijv op een gegeven moment ook gewoon af en zeg zo nu klaar. Mijn vriend heeft ook wel vriendinnen en daar chat hij weleens mee via Facebook of mailt ofzo en spreekt ook wel met ze af zonder mij maar ik ben daar volledig van op de hoogte. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik zou doen. Sowieso er over praten. Maar ik weet ook wel dat dat heel lastig is. Misschien proberen het erover te hebben zonder te beschuldigen etc. Maar het vanuit jezelf te brengen. Zo van het maakt mij onzeker als jij. En het zou mij helpen als we wat meer samen kunnen ... Snap je een beetje wat ik bedoel. Mijn schoonouders zijn nu hier voor bijna een maand in totaal en dat geeft ook tussen ons veel spanningen en we hebben vanuit ons eigen standpunt allebei gelijk. Maar ik heb gemerkt dat als we de "ruzies" bekijken vanuit het standpunt wat heb ik nodig om dit te kunnen handelen en hij wat hij nodig heeft dat we dan een veel opener gesprek krijgen en meer begrip kweken en er veel makkelijker uitkomen. En ik denk dat dit in jouw geval ook zal helpen. Oh zie nu pas dat er meer aan de hand is. Sorry. Wat ontzettend vervelend. Sterkte!!
nouja zeg!!! je heb er goed aan gedaan om hem even de deur te wijzen. bah bah wat een smerig boeltje. zoiets doe je toch niet! hoe voelt het nu voor jou nu hij de deur uit is? je eerste gevoel zegt vaak al genoeg. is er een vleugje opluchting of heb je er vreselijke spijt van. wat een rot begin van 2014! *knuff*
Ik heb alleen net de laatste pagina weer even gelezen, maar meid toch, wat naar voor je. Zeker geen goed begin van het jaar. Bellen, lucht je hart, krop het niet op. Of ga gewoon bij ze langs, heeft je dochtertje ook wat afleiding. Veel sterkte en hopelijk wordt 2014 voor jou weer gauw een beter jaar.
Als jij je moeder wilt bellen, bel haar. Je moet nu aan jezelf denken. Dat dit consequenties heeft voor die andere 2....so be it. Dat hebben ze echt zelf veroorzaakt.
Tja, ik ben vooral een beetje verdrietig dat het zover moest komen. Waarom moest hij dit dan ook doen? Maandenlang? Ik vind het zo vervelend en heb ook nog geen idee wat ik moet doen wanneer hij morgen weer op de stoep staat.
Ben ik het wel mee eens, hoor. Al moet ik er ook bijmelden dat zij de foto's (volgens mijn man dan) niet gestuurd heeft, hij heeft ze van haar FB geplukt. En dat setje zou zijn gefotografeerd toen wij allemaal buiten waren en hij alleen met de kleine in de bungalow was. Maar ze plaatst idd allerlei uitdagende (halfnaakte) foto's op FB, waardoor ik vind dat ze het gedeeltelijk heeft uitgelokt. En dat ge-app, daar heeft ze natuurlijk 100% aan meegewerkt.
Als hij morgen op de stoep staat zou ik hem weer weg sturen, zolang jij niet weet wat je moet doen of hoe je verder wil of kan zou ik het hem lekker uit laten zoeken. Neem de ruimte voor jezelf laat zien dat er niet met je te sollen is.
Misschien is het handig dat ze weet wat er met haar halve naakte foto's word gedaan...... Wel erg ziek van je man om zo met die foto's en haar lingerie bezig te zijn brrrrr krijg de kriebels bij het idee.....
Veel sterkte meid! Als het voor jou goed voelt om je hart te kunnen luchten bij je moeder, dan gewoon doen hoor!
als ik hier een eenzame kerel voorbij zie lopen richting station, geef ik m wel ff een schop onder zn reet (geen idee of t dezelfde stad is, maar flevoland is niet zo groot)
Jeetje meid wat rot begin van het nieuwe jaar en wat een verhaal, zeg. Goed dat je je man met alles geconfronteerd hebt en voor jezelf opgekomen bent. Je verdient respect meid!!! Denk nu vooral aan jezelf en je kleine meisje. Als je voelt dat je je hart moet luchten, bel dan je moeder en als dat consequenties heeft voor je man en die vrouw...so what??? Ze zijn allebei volwassen en ze wisten dondresgoed waarmee ze bezig waren :x:x:x Dikke knuffel en veel sterkte
Jee wat een ellende zo voor je in het nieuwe jaar... jammer dat zij die foto's zelf al op fb heeft staan, anders zou ik die er direct opzetten.
Wat een k*t begin van het nieuwe jaar zeg. sterkte! En je hebt er goed aan gedaan hem even eruit te gooien!
wat een verhaal en begin van het nieuwe jaar!! goed dat je hem eruit gezet hebt zeg istie helemaal!!! ik wens je veel sterkte toe en ik zou het zelf dan wel fijn vinden als ik even mijn hart zou kunnen luchten bij iemand hoor!
Pfff... Wat een ellende zeg! En wat een gek verhaal ook... Ik vraag me inderdaad af of zij wel weet wat er voor jouw man precies achterzit. Waarschijnlijk is het voor haar gewoon (wat natuurlijk niet gewoon is!) een flirt, maar jouw man denkt daar dus misschien wel anders over. Ik kan me zo voorstellen dat als zij weet dat hij haar lingerie gefotografeerd heeft, zij daar ook niet echt van gediend is. Ik zou haar dat dan ook melden naast de mededeling dat het appen nu echt over moet zijn. En over je moeder bellen: zeker doen! Niet om hem dwars te zitten (per se), maar voor jezelf! Je moet toch je hart luchten. Of anders een vriendin bellen? Iemand met wie je tenminste hierover kan praten zodat je samen kan bedenken wat je moet doen als hij weer op de stoep staat.
Zou ook zeker gewoon je moeder bellen, wat een l*l zeg!! En als zij halfnaakte foto's op fb zet zal ze er juist wel op kicken om bepaalde mannelijke reacties uit te lokken.......denk dat ze er geen ruk om geeft wat dit met jouw man, of andere mannen, doet. Hoe dan ook vind ik het onfatsoenlijk (zacht gezegd) dat zij zoveel contact heeft met je man en ook in jouw bijzijn zit te appen met hem. Familie blijf je vanaf.......maar dat kan ook aan mij liggen Zou zeker geen overhaaste beslissing nemen, maar ik zou ook met haar willen praten om te weten te komen hoe zij hier in zit......