Zeg eerlijk meiden: stel ik mij aan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Melrose, 31 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik zou hem inderdaad ook de komende week even niet toelaten. Hij is zo ontzettend fout geweest.

Sorry hoor, maar als iemand die beweert van mij te houden, me zo op deze manier zou kwetsen. Weet ik niet of ik die persoon weer zo zou kunnen vertrouwen.

Het is al eerder gezegd en ik ben het ermee eens. Scheidingen zijn voor kinderen niet leuk. Maar bij elkaar blijven alleen omwille van de kinderen is ook niet goed. Dat levert toch onderlinge spanningen op, en kinderen voelen die spanningen feilloos aan.

Maar neem even een week afstand van elkaar, en voor jezelf de tijd om na te denken wat wil je, en wat kun je..

Sterkte

2. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Bedankt voor de tips meiden.
    Ik heb met de vrouwelijke partij gesproken........ik weet namelijk dat het een uitbundig maar vooral naïef meisje is. Ze is heel lief. TE lief, tegen iedereen. Lief gedrag en good looks is een lastige combinatie, zeker als je jonge mannen om je heen hebt. En die man van mij heeft zn ogen niet in z'n zak zitten (of juist wel............)
    Zij heeft mij duidelijk gemaakt dat ze in geen geval in hem geïnteresseerd is, zeker niet op die manier. Ze is erg geschrokken toen ze hoorde van de genomen foto's. Aangezien dat betekent dat hij in een koffer heeft lopen graaien.
    Het is een lang verhaal, maar ik neem het haar niet meer zo kwalijk. Voor mij is HIJ echt de schuldige.

Relatietherapie.......is wellicht een idee, al weet ik niet zo goed wat ik me daarbij moet voorstellen. Kan zo'n therapeut dat enorme bord voor zijn kop weghalen? Aangezien hij vaak echt niet doorheeft dat sommige dingen gewoon niet kunnen...
    MANNEN....wat een hoofdpijn. Voorlopig komt hij er in ieder geval niet meer in.

3. Saarr

Saarr Actief lid

29 jan 2011
    459
    0
    16
    Wat een nare situatie, hoe oud is dit meisje eigelijks?

4. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    25. Is niet extreem jong, maar ik blijf bij mijn verhaal...

5. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Jeetje melrose.....wat een klote begin van het jaar!! Hou je sterk!
    Hopelijk is je nichtje nu goed genezen in ieder geval.

Ik zou therapie wel proberen. Om alles eraan gedaan te hebben. En werkt dat niet: dan niet...maar probeer het.

6. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Dank je.
    Het stomme is dat een deel van mij hem nu al mist. Ik slaap nooit thuis zonder hem en nu opeens wel...

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Alles went

Behalve een vent

8. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.625
    1.070
    113
    Hier
    Ik wil je heel veel sterkte ,succes en wijsheid wensen. Wat ik over je man lees vind ik wel raar hoor, zelfs een beetje creepie

9. vivvv

vivvv Actief lid

14 jun 2013
    162
    0
    16
    NULL
    NULL
    "Aangezien hij niet door heeft dat sommige dingen echt niet kunnen"

Natuurlijk heeft hij dat wel door, anders zou hij niet zo stiekem gedaan hebben. Hij heeft gewoon schijt aan jouw gevoelens..
    Sorry voor de harde bewoording.. en inderdaad veel sterkte en wijsheid!

10. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.716
    2.519
    113
    Goed van je dat je je nicht al hebt gesproken. Dat geeft alweer een completer beeld en voor jouw ook meer helderheid.
    Dat je hem mist is logisch, je houd van hem. Het heeft je alleen een enorme rotstreek geleverd. Laat hem maar naar je toe komen kruipen, laat niet met je sollen. Je komt hier in ieder geval sterker uit!

11. Amazing

Amazing Bekend lid

29 okt 2012
    576
    0
    0
    NULL
    Alphen a/d Rijn
    Jeetje, wat een ellende. Wat een eikel! Ik vind het heel goed van je dat je voor jezelf bent opgekomen en met beide partijen hebt gepraat. Ik zou hem zelf eerlijk gezegd gewoon de deur wijzen, omdat ik hem niet meer zou kunnen vertrouwen...
    Neem er gewoon even de tijd voor om goed na te denken en doe waar jij je het beste bij voelt. Sterkte!

12. Angela123

Angela123 Niet meer actief

#172 Angela123, 1 jan 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 jan 2014
    ik vind het ook niet de normale gang van zaken.

Poeh net alles pagina's snel doorgelezen vind het super hoe je nu gehandeld hebt! Verder wens ik je heel veel sterkte toe in deze tijd.

13. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs

+ 1

14. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Helemaal mee eens. Laat hem ook weten dat hij de komende tijd niet verwacht wordt. Anders staat hij misschien op de stoep morgen en reageer je misschien anders (minder sterk) dan nu.

Therapie is de enige (laatste) hoop als het al eerder gebeurd is. Hopelijk realiseert hij zich op tijd wat hij op het spel zet/heeft gezet. Sterkte meis! Je doet het goed!!

15. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Phoe goed gedaan!! Laat hem maar een tijdje peentjes zweten, maar ik begrijp werkelijk niet dat je de dame in kwestie in bescherming neemt!!

Zij is net zo goed schuldig aan dit verhaal!!

16. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Wat een ellende zeg en dat met oud en nieuw, dat hoort leuk te zijn.

Goed van je dat ie er nu uit is en dat je een soort van naar je gevoel geluisterd heb. Want wat hij heeft gedaan kan gewoon niet. & ben het met bovenstaand bericht eens als je je moeder wilt bellen moet je dat gewoon doen.. Ze hebben het zelf veroorzaakt. Hij mag in ieder geval heel wat doen om dat goed te maken..

Het belangrijkste is dat je je op jezelf en je kindje richt ondanks dat het voor jullie allebei erg moeilijk is.

17. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    De deur uit met die vent en de deur uithouden, als het waar is wat je nichtje zegt dan is je man gewoon een vieze gluurder, foto's overnemen van een site en blijkbaar door haar koffer en ondergoed gaan....kom op zeg wat en creep, die veranderd niet.

18. Imensa

Imensa Niet meer actief

Ik geloof der geen drol van. Volgens mij is die dame haar eigen hachie aan het redden.
    Maar g.eilt ze ondertussen maar al te graag van de aandacht die ze van hem krijgt.
    Ze is verdorie 25. Als je dan met de man van je nicht zit te appen 24/7 gaat er iets niet goed hoor.

19. MaRita

MaRita Actief lid

18 okt 2008
    465
    10
    18
    Mee eens!!!
    Het is geen meisje van 16 maar een vrouw van 25. Ze plaatst haar spannende foto's niet voor niets op FB.

20. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Helemaal met je eens.

Ts, je zegt dat hij de foto's van fb heeft. Ben je ook een vriendin van haar op fb en zijn die foto's jou ook opgevallen? Ik vind het nl wat dat een vrouw van 25 zulke foto's openbaar zet en vraag me af of hij met fb niet een privé bericht op fb bedoelde.

Deel Deze Pagina