Eerlijk antwoord ja. Maar heel zelden en als kind een ja.. Maar 99 pc van de keer ga ik liever toch naar de wc. Dat lijkt me logische.
Ik vind dat er toch wel schrikbarend veel 'ja' antwoorden... En dat ik nooit in het water plas, daar lieg ik niet over, ik doet het niet! Als kind heb ik heus wel in het water geplast...
Nee, ik plas niet in het zwembadwater, vind het smerig om dat te doen, ga wel naar het toilet. Als die echt ontzettend smerig zou zijn, ja, misschien dan wel, weet ik eigenlijk niet. Haha, denk dat ik dan naar huis zou gaan. Maar degenen die zeggen van kleurstof in het water. Ten eerste is dat niet waar dat dat gedaan wordt. Dit is een fabeltje wat ooit de wereld ingebracht is en prima werkt om iedereen bang te maken zodat ze niet in het water plassen. (vind het ook wel een goeie trouwens) Maar stel je voor dat je dat zou doen. Iedereen verliest wel eens wat urine, dat voorkom je gewoonweg niet, dan zou het water dan ook gaan kleuren. Zou een leuke kleurige boel worden dan. En dat is natuurlijk ook de reden dat er chloor in zwembadwater zit, zodat het water niet schadelijk voor je wordt.
Nee. Als kind wel maar nu echt niet meer. Afgezien van hoe vies het is, kun je het vaak ook gewoon zien als iemand plast. Vieze wc ga ik boven hangen.
ja hoor dat heb ik wel es gedaan. en ik denk heel wat meer mensen met mij. maar liefst natuurlijk op de wc. doet me denken aan dit mopje van bert visscher: ik ben gisteren uit het zwembad gestuurd oja, waarom? ik had in het water gepist ach dat doen we allemaal wel eens Ja, maar niet van de duikplank!
Zodra ik onder de douche/in bad/in een zwembad duik, moet ik plassen.. En dan moet ik ook echt gelijk nodig. Ga altijd naar de wc voor in het (zwem)bad ga (onder de douche maakt me weer niets uit, spoelt toch gelijk weer weg), maar dan nog komt het gelijk weer opzetten.. En dan probeer ik wel het water uit te komen en naar de wc te gaan, maar soms lukt dat niet snel genoeg..
Wel eens gedaan ja. Tijdens de vakantie in Frankrijk was ik in het tweede trimester qua zwangerschap en redde ik het vaak niet; was zo incontinent als wat. Gelukkig waren het slechts enkele druppels want ik voelde me er best wel rot bij. Ik ging van tevoren 3x plassen en na afloop en vervolgens was ik aan het zwemmen en moest ik verdikkie weer; of althans, ik had dat gevoel. Heel erg storend! Verder eigenlijk totaal niet. Ja, als kind zijnde vroeger.
Vroeger als kind ja, nu niet meer. Mocht de wc smerig zijn, ga ik op mijn handen zitten, zodat ik de wc bril niet aanraak.
Ieks! Nee nooit. Ben echt in shock dat zoveel mensen het wel doen. Geen wonder dat ik altijd ziek word na het zwemmen....brrrrr
ik dacht altijd dat ik daarin de enige was, maar niet dus. noem het woord water en ik moet plassen en ook echt gelijk. zwanger of niet
Vroeger wel nu niet. Vind het idee alleen al smerig haha. @TS: je onderschrift sorry maar moest er echt om lachen