Nee nooit! Kan me voorstellen dat kleine kinderen dat weleens doen maar dat er ook volwassenen zijn die er in plassen...shocking Ik zou me doodschamen..werkelijk.
Ik word er ook spontaan een beetje misselijk van. Ik ga altijd liever naar een zwembad dan naar een meer of de zee omdat ik denk dat het schoner is. Daar begin ik nu toch aan te twijfelen.. Als de wc zo smerig zijn dan meld je dat toch gewoon?
Zo keken wij dus vandeweek klokhuis... En dat ging over zwembadwater en waarom dat precies schoongemaakt moet worden. Ten eerste verlies je blijkbaar ALTIJD urine als je zwemt. Ook als je niet in het water plast... Doe je het dus ongemerkt toch. Verder natuurlijk de verloren pleisters, kunstgebitten en ander zwerfafval. Maar wat ik minstens zo smerig vond: zweet, huidschilfers en haar Ik zou de aflevering eens opzoeken als ik jullie was. Kun je daarna we met een semi-gerust hart zwemmen
Ooh mijn god, elke keer als er een onderwerp geopend wordt van TinaTeenslipper denk ik al: wat voor grappigs is het nu weer! Nee, nu niet als volwassenen, en als kind wel eens... Maar het gaat om nu. En nee ik denk ook niet dat ik het kan trouwens. Kan moeilijk plassen als er anderen om me heen zijn
Nee echt niet. Belgh. De oudste heeft het trouwens wel stiekem gedaan vorige week, zei hij van het weekend. Viezerikje.
Ik snap nu waarom er zoveel chemicalien in zwembaden gemikt worden... Precies waarom ik altijd liever in zee/meer zwem, voordeel daarvan is dat er altijd een boom, struik of duinpan is waar ik even bij kan plassen...ik word zieker van het chemische dan urine idee...
Ik denk ook niet dat de mensen die ja zeggen (op een enkele na dan) bewust het zwembad ingaan met de bedoeling zo en nu ga ik ff lekker in het zwembad piesen. Ik was de laatste weken van mn zwangerschap zo incontinent als de hel liet het gewoon lopen zonder dat ik er erg in had. Dus ja de keren dat ik het gedaan heb deed ik het niet eens bewust.
Weleens? Regelmatig/altijd! Al doe ik dit eerder in de zee of een meer dan een zwembad zolang er schone wc's zijn zoek ik die natuurlijk op.
Absoluut. En daarna droog ik me af met een handdoek die al drie weken niet gewassen is... Maar dit is altijd nog luxe vergeleken bij mijn badkamer die 3 jaar geleden voor het laatst is schoongemaakt. Ik ga volgend weekend denk ik toch maar eens het bad schoonbeitelen...