Liever niet maar ik doe het heus weleens een keertje. Ik moet juist altijd plassen in het zwembad en kan het dan niet meer tegenhouden. Wschl toch een lichte verzakking na 3 kinderen te hebben gebaard haha
Gaaadverdamme....! Haha, wat een topic ook. Maar nee, ik plas niet in het zwembad, durf het ook niet, dobber ik ineens in geel water ofzo, nee...
Als kind. En nu doe ik het enkel héél af en toe es in zee of een heel groot meer. Maar nooit in een zwembad.
Ja dat heb ik ergens gelezen een keer en altijd onthouden... Komt altijd weer bovendrijven als ik ga zwemmen...
ach dames er zit van alles waarschijnlijk in het water. pies, kontkorstresten van mensen die hun kont niet goed hebben afgeveegd. snot, voorvocht, bloed, zweet, tranen.,piemelbrie... wie gaat er mee zwemmen?
Whahahaha Ik laat mij ook niet weerhouden... Weliswaar wel met mijn mond dicht en kopje onder ga ik NOOIT. En ik heb al sinds kinds af aan geleerd dat ik na het zwemmen in een openbaar bad GOED ga douchen! Wat denken jullie wat er in de zee allemaal gebeurd en gebeurd is?
Haha dit onderwerp zag ik net ook op een ander forum. Als je eens bedenkt hoe goor het eigenlijk is... Maar toch gaan we allemaal wel eens naar het zwembad! Oja, toen ik jonger was best wel eens gedaan hoor. Maar tegenwoordig niet meer, bah!
Ik lees hier soms topics van iemand met smetvrees.. Zeker weten dat zij na het lezen van jouw berichtje nóóit meer gaat zwemmen!
hell no, ik heb hele geconcentreerde urine dus ben als de dood dat er een hele gele waas om me heen is hahaha. Heb ooit heel perongeluk in de glijbaan wat los gelaten, moest heel nodig en de rij was heel lang... dus ik dacht dat ik het wel kon ophouden maar ik was zwanger en had het totaal verkeerd ingeschat hahahaha schaamde me dood terwijl niemand waarschijnlijk ook maar IETS door had...
Nee nu niet meer maar na beide zwangerschappen ( en tijdens trouwens ook ) was ik zo incontinent als een zeef Ik redde het gewoon niet. Nu is weer alles under controle maar zo te lezen heb ik voor niks braaf mijn oefeningen gedaan
Nee en het zou ook niet in me op komen. Jakkes! Waarom zou je doelbewust in een zwembad gaan plassen als volwassene?! Dan ga je maar naar het toilet en anders hou je het maar in totdat je thuis bent!