In een zwembad plas ik niet.. vroeger wel hoor als kind.. Nou moet ik wel zeggen.. wij gaan heel vaak zwemmen in Rivierbedding en daar laat ik het gewoon gaan.. er staat stroming dus is zo weg.. en er zwemt ook vanalles.. dus dat plasje kan dr wel bij..
Meestal in meertjes/rivieren wel. In zwembaden eigenlijk sinds dat ik klein was niet meer, misschien ooit nog wel een keer maar dat weet ik niet meer .
nee dat vind ik vies. vorige week zat ik samen met mijn dochtertje in het opblaasbadje en toen zag ik in eens wat drijven. wij waren toen wel heel snel uit het badje.
Nou nee en het zou ook niet in me opkomen. Ik kan gewoon naar het toilet dus waarom in het zwembad? Ik verbaas me echt dat er zoveel volwassenen zijn die dit dus wel doen. In zee of een meer? dan nog ga ik netjes naar het toilet.
In een zwembad, nee dat doe ik niet... Daar moet iedereen doorheen zwemmen, en als de wc te vies is plas ik wel in de wasbak. In de zee plas ik wel, daar zijn vaak geen toiletten en er zit toch al genoeg potvispis in.
Als kind wel, nu echt niet meer! In de zee dan weer wel, maar zwem dan altijd wel heel diep en weg bij alle mensen om mij heen. Hoop dat andere mensen het ook een stuk verderop doen haha.
Ik moet nu denken aan al die keren dat ik een hap water heb binnengekregen. Fijn....al die lichaamssappen...ieeeeeee!!!!
Nee hoor nog nooit gedaan en is zelfs nog nooit in mij opgekomen en ik vind het ook echt heel smerig moet ik zeggen.
Piemelbrie?! Iew iew iew.... Ik ga er helemaal van visualiseren... Brie was al niet my favorite en met dat woord ervoor draait m'n maag echt om...
Vroeger wel, nu niet meer. En ik sta er liever niet bij stil wat er allemaal in het water kan zitten pfff zal er volgens mij smetvrees aan over houden
heeeh getver meiden Vroeger deed ik t wel maar tegenwoordig niet.... los van t feit dat ik t vies vind.. der zal maar net een kleurstofje in zitten ofzo. Onder de douche laat ik t wel lopen als ik ineens moet... maja wie niet En TinaTeenSlipper wat heb je weer een leuke onderschift zeg... haaahaha.